Název:
Strategický plán společnosti provádějící elektroprojekční a montážní činnost
Autoři:
Hrabalík, Michal Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce řeší problematiku stanovení strategie společnosti působící na složitém elektrotechnickém trhu. Cílem bylo zpracovat konkrétní podobu mož-ných strategií na základě důkladné analýzy jak vnitřního, tak vnějšího prostředí společnosti. Nástroje, které sloužily tomuto účelu, jsou například Porterův model 5 konkurenčních sil, PEST analýza či metoda SPACE. Výsledkem práce jsou velmi konkrétní doporučení a návrh dalšího postupu společnosti v rámci zvyšování své konkurenceschopnosti a zvyšování tržního podílu. Tato doporučení povedou v horizontu 5 let ke zvýšení marže a v delším horizontu také k signifikantnímu ná-růstu tržeb.This diploma thesis addresses the issue of determining the strategy of a company operating in a complex electrical engineering market. The aim was to develop a concrete form of possible strategies based on a thorough analysis of both the in-ternal and external environment of the company. The means that served this pur-pose are, for example, Porter's model of 5 competitive forces, PEST analysis, or the SPACE method. The achieved results are very specific recommendations and a proposal for further action of the company within the framework of increasing its competitiveness and increasing its market share. These recommendations will lead to an increase in margins over a 5-year horizon and also to a significant in-crease in sales in the longer term.
Klíčová slova:
analysis; analýza; design activity; electrical installations; elektromontáže; external environment; internal environment; návrh strategie; projekční činnost; strategie; strategy; strategy design; vnitřní prostředí; vnější prostředí