Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Informační systém pro velkoobchod
Trnková, Ivana
Tato diplomová práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací informačního systému pro velkoobchod. Je zaměřena na skladové hospodářství a optimalizaci vybraných podnikových procesů. Na základě analýzy podniku a jeho vnitřního fungování jsou identifikovány procesy, které je nutno optimalizovat. Po sběru a analýze požadavků je informační systém navržen a následně implementován v podobě webové aplikace a průběžně testován automatizovanými i uživatelskými testy. Dále práce popisuje i předání systému zákazníkovi a dopad na vybrané podnikové procesy.
Podnikatelský plán
Kalás, Jakub ; Putnová, Anna (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Bakalárska práca je tvorená s cieľom zhotoviť podnikateľský plán, ktorého predmetom je založenie spoločnosti pôsobiacej vo výrobno-obchodnej sfére. Práca definuje základné, ale aj širšie skutočnosti a okolnosti vzniku spoločnosti ako po právnej tak po manažérskej a technickej stránke. Tieto pojmy, požiadavky a plány budú podniku slúžiť k jeho vzniku a následnej realizácií. Obsahom sú analýzy stavu, výpočty a kalkulácie spolu s návrhy na riešenia, ktoré pomôžu podniku realizovať sa a vyvíjať sa.
Obchodní praktiky používané českými obchodníky
RAMBOUSKOVÁ, Petra
Bakalářské práce je zaměřena na problematiku nekalých praktik v ČR. Cílem práce je zjistit s jakými nekalými obchodními praktikami se respondenti nejčastěji setkávají, jak se jim brání, zda vědí, na koho se obrátit či odkud se nejčastěji o nekalých obchodních praktikách dozvídají. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních teoretických pojmů jako například obchod a jeho dělení na maloobchod, velkoobchod a zahraniční obchod. Další část práce se zabývá tématem ochrany spotřebitele v ČR a EU, spotřebitelským chováním a vysvětlení pojmu obchodní praktiky, kde jsou uvedeny některé příklady z praxe ČOI. Na konci teoretické části práce je vysvětlen pojem marketingový výzkum, zejména dotazníkové šetření. praktické části bude proveden výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření na téma Obchodní praktiky používané českými obchodníky. Data byly sbírány pomocí internetu i tváří v tvář. Na základě výsledků dotazníkového šetření byla navržena opatření na zlepšení situace v oblasti nekalých obchodních praktik používaných českými obchodníky.
Nákupní atmosféra ve vybrané obchodní jednotce
KAVANOVÁ, Klára
Hlavním cílem této práce je určit nákupní atmosféru vybrané obchodní jednotky a vytvořit návrhy pro zlepšení zjištěné situace z marketingového výzkumu. První části prác je určena literární rešerši, kde jsou definovány pojmy jako je obchod, velkoobchod a chování zákazníka. Dále je popsána nákupní atmosféra a její prvky. V další části práce je představen vybraný samoobslužný velkoobchod - Makro v Českých Budějovicích a informace o jeho nákupní atmosféře. Druhá část práce se zaměřuje na provedený marketingový výzkum - dotazníkové šetření a hloubkový rozhovor s ředitelkou prodejny paní Ing. Hanou Galisovou. Sběr dat probíhal online a také osboně přímo na prodejně. Celkem se šetření účastnilo 254 resondentů.
Finanční analýza FAST ČR,a.s.
Kubišová, Monika ; Daněk, Stefan Svatopluk (vedoucí práce) ; Jiránek, Petr (oponent)
Cílem bakalářské práce je provedení finanční analýzy společnosti FAST ČR, a.s. za období 2012 až 2015 společně s předpovědí budoucího vývoje. Práce je rozdělena do tří hlavních oddílu. První oddíl obsahuje úvod do finanční analýzy a vymezuje jednotlivé ukazatele a modely, které jsou následně využity ve druhém oddílu, nazývaný též jako praktický oddíl. V tomto praktickém oddílu je nejprve charakterizována společnost, následně je zde provedena samotná finanční analýza firmy FAST ČR, a.s. vycházející z veřejně dostupných informací. Ve druhém oddílu je také zachyceno srovnání s největším konkurentem FAST ČR, a.s., HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. V posledním oddílu je sestavena prognóza budoucího vývoje tržeb společnosti odvozená od vývoje tržeb na trhu společně s plánovaným výkazem zisku a ztráty pro období od roku 2016 do 2018.
Konkurence na trhu v oblasti velkoprodeje hraček
Pažoutová, Petra ; Stará, Dana (vedoucí práce) ; Čermák, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na trh hraček. Konkrétně na velkoobchody, které se v tomto odvětví nacházejí a tvoří zde monopolistickou konkurenci. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část charakterizuje a člení konkurenci. Vysvětluje význam a důležitost hraček a představuje jejich historii. Osvětluje situaci na českém trhu dnes a před rokem 1989. Nakonec definuje a člení obchod. Praktická část analyzuje konkurenční prostředí v odvětví hraček. Jmenuje jednotlivé konkurenty v tomto odvětví a posuzuje jejich hospodaření oproti vybranému podniku. Následně je tento podnik blíže představen a je detailněji zkoumáno jeho hospodaření a vliv ekonomické krize na něj. V rámci analýzy konkurenčního prostředí je specifikována i cílová skupina velkoobchodů s hračkami. Úkolem této práce je zhodnocení typu tržní struktury vybraného podniku.
Podnikatelský záměr
Urbánek, Michal ; Mezera, David (oponent) ; Rosenberg, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce zkoumá aspekty zakládání velkoobchodu, který se primárně zaměřuje na dovoz jednostopých, elektricky poháněných dopravních prostředků z Čínské Lidové Republiky. Použity byly analýza obecného okolí, vnějšího okolí a vnitřní analýza, které byly zdroji k návrhu řešení. Samotný návrh se skládá z finančního zhodnocení náročnosti projektu a jádra marketingu, které lze dále rozvíjet v tvorbě marketingového plánu.
Návrh marketingového mixu
Nová, Lenka ; Paschkeová, Judita (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení marketingového mixu ve vybrané firmě a její zákazníky. Specifikuje, co je správný marketingový mix a jak má vypadat spokojený zákazník. Srovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrhy na zlepšení spokojenosti zákazníků, které přispívají k rozvoji a zvyšování úspěšnosti firmy.
Zhodnocení existence synergických efektů u vybraných konsolidujících subjektů
Schreiber, Adam ; Kubovic, Pavel (oponent) ; Rajchlová, Jaroslava (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku synergických efektů u vybraných konsolidujících subjektů v České republice. Cílem práce je vyhodnocení, zda u vybraných koncernů oboru "Velkoobchod, maloobchod; oprava a údržba motorových vozidel" dochází ke vzniku synergických efektů. Rozhodnutí o působení synergických efektů je provedeno na základě porovnání hodnot vybraných indikátorů u mateřského podniku a koncernu.
Analýza efektivity marketingové strategie a její další využití ve výrobní firmě
Wiener, Marek ; Veselá, Jitka (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje základní analýzu marketingové strategie výrobní firmy a následně návrhy na její zlepšení. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je věnována současnému marketingu, která obsahuje srovnání finančních a lidských zdrojů. V druhé části je popsán návrh marketingové strategie a její implementace. V diplomové práci je zmíněna i optimalizace výrobního systému. Cílem práce je nastavit marketingovou strategii tak, aby se zvýšil prodej, zisk a zároveň se definovaly náklady na marketing firmy. Výstupem práce je odhalit silné a slabé stránky, příležitosti, hrozby a podrobné kroky, které mohou obsahovat nejen finanční a lidské zdroje, ale i schopnosti a know-how společnosti. Práce má poskytnout ucelenou formu současné marketingové strategie a podrobně popsat její funkčnost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.