Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán pro založení restauračně-zábavního komplexu
Wisner, Jan ; Luňáček, Jiří (oponent) ; Pavláková Dočekalová, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu podnikatelského plánu pro založení sociálně-restauračního centra, které se nazývá W Future, s. r. o. Práce je rozdělena do tří částí – teoretickou část, analytickou část a část praktickou.
Podnikatelský plán
Vinokurova, Viktoriia ; Fojtů, Kateřina (oponent) ; Pavláková Dočekalová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu, který slouží k založení inovační IT společnosti, která bude působit nejen v České Republice, ale i v jiných členských státech EU. Vymezuje základní podnikatelské pojmy, různé zákonné požadavky, různé druhy podnikání a jiné potřebné požadavky, které slouží k realizaci podniku. Obsahuje podrobné analýzy současného stavu, výpočty nákladů a návrhy na řešení, které pomohou realizovat a ovlivnit možný vývoj podniku.
Podnikatelský plán pro založení kavárny
Šrámková, Tereza ; Královská, Renata (oponent) ; Hornungová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu, který slouží k založení kavárny. Vymezuje základní podnikatelské, živnostenské pojmy, různé zákonné požadavky a nezbytné další požadavky, které slouží ke skutečné realizaci tohoto podniku. Obsahuje podrobné analýzy, propočty a návrhy na možná řešení, které pomohou odhalit a ovlivnit možný vývoj podniku.
Obchodní a marketingová strategie 4 hvězdičkového hotelu v Praze
Holíková, Sandra ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zabývá tvorbou obchodní a marketingové strategie s aplikováním na konkrétní čtyřhvězdičkový hotel v Praze. Nejprve rozvádí základní pojmy a význam ubytování v cestovním ruchu, dále shrnuje potřebnou teorii k vypracování kvalitní strategie. Praktická část se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí daného hotelu, analýzou jeho konkurence a návrhy na doplnění současné obchodní a marketingové strategie.
Podnikatelský plán
Vítek, Ondřej ; Konečný, Marek (oponent) ; Koudelková, Petra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zpracována jako návrh podnikatelského plánu pro založení malého výrobního podniku v oblasti sedacího nábytku bez pevné vnitřní konstrukce. Podnikatelská činnost bude zpočátku provozována jako živnostenské podnikání s následnou změnou právní subjektivity na společnost s ručením omezeným. Práce je rozdělena na část teoretickou, která objasňuje základní pojmy a vymezuje problematiku části praktické, která obsahuje samotný podnikatelský plán, marketingový plán a perspektivy realizace tohoto podnikatelského záměru.
Návrh na zlepšení obchodní strategie firmy
Hošek, Jiří ; Žahourek, Martin (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je analyzovat současnou obchodní strategii firmy JANTA s.r.o. a provést její optimalizaci, která povede ke zlepšení obchodní strategie firmy. Práce obsahuje teoretická východiska, analýzu společnosti, konkrétně externí a interní analýzy, SWOT analýzu a finanční analýzu, dále obsahuje doporučení a návody, která vedou v rámci navržené strategie ke stanoveným cílům tak, aby byla zlepšena konkurenceschopnost společnosti. Autor práce je jednatelem společnosti.
Návrh marketingové strategie
Doležalová, Andrea ; Nováková, Věra (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou strategii ve vybrané pojišťovací společnosti. Specifikuje základní pojmy marketingu a strategie a srovnáví je se skutečností. Obsahuje návrh marketingové strategie, který přispívá ke zvýšení tržního podílu a objemu produkce ve vybrané společnosti.
Motivace pracovního jednání v koncepcích řízení.
ŠTENGL, Michal
Tato práce je zaměřena na hodnocení motivace pracovníků v koncepcích dvou firem, které jsem si zvolil. Vybranými firmami jsou EvoBus Bohemia, s. r. o. a firma City print. Nejprve bylo nutné vymezit teoretické okruhy daného problému pomocí vybrané odborné literatury. Na základě toho jsem stanovil metodický postup a určil hypotézy, které jsem hodnotil v závěru práce. Podle metodického postupu jsem pak analyzoval, jak ve vybraných firmách manažeři motivují svoje podřízené a jaké k tomu mají prostředky. Dále jsem zjistil, jaké nedostatky obě firmy mají a v jakém směru by mohli svojí motivaci vylepšit. Pro každou firmu jsem proto stanovil konkrétní doporučení na změnu v systému motivace.
Dělení zájmové činnosti dle cílového zaměření
TROJEK, Ondřej
Tématem této bakalářské práce je představit různé formy dělení zájmové činnosti. Na začátku je čtenář seznámen se základním a ústředním pojmem ?volný čas? a dále zájmovou činností jako volnočasovou aktivitou, které patří převážná část této práce. Jsou zde představeny různé charakteristické prvky zájmové činnosti, její základní dělení a formy. V dalších kapitolách jsou představeny rozdíly mezi formálním a neformálním vzděláváním. Na základě stanovení základních cílů vzdělávání jsou představeny nové teorie dělení zájmové činnosti, a to z pohledu jejich specifikace a způsobu naplňování. Závěr práce je věnován porovnání a analýze cílů zájmové činnosti několika volnočasových zařízení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.