Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zhodnocení obchodní značky Apple v České republice
Susová, Romana ; Toth, Štefan (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá způsoby, kterými obchodní značka Apple působí na spotřebitele. Práce je rozdělena do dvou částí. Obsahem teoretické části je specifikace složek, které dohromady utváří obchodní značku a vymezení procesu budování vztahu mezi spotřebiteli a značkou. Dále teoretická část popisuje pojmosloví marketingu, kde se soustředí především na marketingový mix a reklamu. Na začátku druhé, praktické části se nachází analýza prvků značky Apple a popis, jak firma Apple aplikuje jednotlivé komponenty marketingového mixu v praxi. Praktická část se zaměřuje na reklamní propagaci, konkrétně originální odlišnosti, kterými se společnost Apple v této sféře liší od konkurence. Závěrem práce je vlastní dotazníkové šetření zabývající se vztahem spotřebitele ke značce Apple na českém trhu.
Chování spotřebitele v cestovním ruchu
Dufek, Ondřej
Disertační práce se věnuje problematice chování spotřebitele v cestovním ruchu. Hlavní část práce zkoumá české spotřebitele jako účastníky cestovního ruchu a jejich spotřební chování v souvislosti s nákupem a spotřebou produktů tohoto odvětví. Pro zkoumání nákupního chování byl uskutečněn kvalitativní průzkum mezi českými turisty. Na základě výsledků provedených interview byly zkoumány možnosti využití různých typologií turistů popsaných v odborné literatuře. Celkem bylo zkoumáno 12 typologií spotřebitelů v cestovním ruchu. Součástí práce je srovnání výdajů českých domácnosti na dovolenou s komplexními službami s průměrnými výdaji domácností Evropské unie a analýza bilance cestovního ruchu České republiky. Byla provedena analýza nabídek zájezdů cestovních kanceláří na letní dovolenou roku 2011. Na základě výsledků uvedených kroků byla sestavena nová typologie turistů, která je vyhovující pro použití v podmínkách cestovního ruchu v České republice. Následně byla vytvořena marketingová doporučení pro oslovení jednotlivých typů turistů vzniklých z představené typologie.
Řízení jakosti v oblasti gastronomie
Groulíková, Petra ; Šimara, Jan (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce se zabývá hodnocením kvality služeb v oblasti gastronomie ve vybraných zařízeních ve městě Brně. V rámci práce je provedena analýza současného stavu v rámci podniků i odvětví. Na základě analýzy je vybrána metoda SERVQUAL pro hodnocení úrovně kvality ve stravovacích zařízeních. Po aplikaci této metody jsou vyjádřena doporučení a navrženy systémy řízení kvality pro podnik.
Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli
ŠIMKOVÁ, Simona
Hlavním cílem této práce je zmapovat, jak spotřebitelé vnímají značku Fairtrade. Fair trade je obchodní partnerství, které nabízí lepší obchodní podmínky a pomáhá znevýhodněným producentům žít lepší život. Teoretická část vysvětluje, co je značka a popisuje systém fair trade, značku Fairtrade, obsahuje informace o marketingovém výzkumu. Výzkum spotřebitelského vnímání byl proveden pomocí dotazníku. Výzkum ukazuje, jaké produkty jsou nejvíce kupovány či jaké jsou důvody koupě.
Analýza trhu kolových nápojů v ČR se zaměřením na značku Kofola
Kupka, Jan ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Autor se v této diplomové práci zabývá analýzou trhu kolových nápojů na území České republiky, který se svou vnitřní podstatou výrazně odlišuje od standardu evropského trhů kolových nápojů. Hlavním cílem diplomové práce je charakterizovat trh kolových nápojů v České republice, identifikovat profily spotřebitelů předních značek kolových nápojů a zhodnotit spotřebitelské vnímání těchto značek. Dílčím cílem diplomové práce je porovnat podvědomé a skutečné chuťové preference a identifikovat rozpoznatelnost chutí jednotlivých testovaných kolových nápojů s částečným zaměřením na nápoj značky Kofola. K naplnění stanovených cílů autor využívá studie dat výzkumné agentury ACNielsen, analýzy dat výzkumného projektu MML-TGI, vlastního dotazníkového šetření spotřebitelů a slepého testu.
Vývoj bezpečnostní situace v Egyptě a jeho vliv na rozhodování spotřebitele při výběru dovolené
Nejedlá, Jaroslava
Práce se zabývá vývojem bezpečnostní situace v Egyptě a reakcemi příjezdového cestovního ruchu na tento vývoj. Spojitost mezi příjezdovým cestovním ruchem a bezpečností v této zemi je zkoumána na základě událostí ovlivňujících bezpeč-nost Egypta a na základě zhodnocení vývoje příjezdového cestovního ruchu za posledních deset let. Pomocí dotazníkového šetření bylo zjištěno, zda je bezpečnost destinace pro spotřebitele důležitým faktorem při výběru dovolené. Následně byly identifikovány segmenty s různým přístupem k riziku. V závěru práce jsou interpretovány výsledky a jsou navržena doporučení pro ces-tovní kanceláře, na který segment zacílit svoji nabídku.
Vybrané aspekty nákupného správania pri výbere dovolenky vo vztahu k CK Čedok
Očenášková, Klára
Očenášková, K. Vybrané aspekty nákupního chování při výběru dovolené ve vztahu k CK Čedok. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Bakalářská práce se zabývá spotřebitelským chováním studentů vysokých škol při volbě jednotlivých aspektů trávení dovolené, jejího plánování, nákupu a souvisejících faktorů. Cílem je zjistit, jakým způsobem se studenti o svojí dovolené rozhodují, co a v jaké míře je ovlivňuje, a následně navrhnout doporučení cestovní kanceláři v této oblasti. V teoretické části práce jsou shrnuté vybrané poznatky z oblasti cestovního ruchu, spotřebitelského chování, marketingu a reklamy, stejně tak i současné trendy ve vztahu k cestovnímu ruchu. Praktická část je věnována vyhodnocení provedeného dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 292 respondentů. Výsledky jsou zachyceny také v názorných tabulkách a grafech. Tvorba dotazníku pro tento účel byla konzultována s Cestovní kanceláří Čedok.
Vliv nového konkurenta na trh osobní železniční dopravy v České republice
Račková, Lucia
Cílem této práce je zjistit dopady vstupu nového konkurenta na trh osobní železniční dopravy na trati Praha - Ostrava z pohledu spotřebitele. Jako první je popsaný momentální stav liberalizace na českém železničním trhu a následně je předpovězen jeho vývoj v nastávajícím období. Praktická část se zaobírá analýzou konkurence na sledované trase,kde je provedená komparace všech dopravců a v závěru jsou vyvozené dopady vstupu společnosti Leo Express na tento trh.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.