Název: Zhodnocení obchodní značky Apple v České republice
Překlad názvu: Evaluation of Apple Brand in the Czech republic
Autoři: Susová, Romana ; Toth, Štefan (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Apple; hodnota značky; marketing; obchodní značka; reklama; spotřebitelé

Instituce: Česká zemědělská univerzita (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v repozitáři ČZU.
Původní záznam: https://is.czu.cz/zp/index.pl?podrobnosti_zp=202638

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-257928


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Česká zemědělská univerzita
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-21, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet