Název: Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli
Překlad názvu: Consumers' perception of the Fair Trade mark
Autoři: ŠIMKOVÁ, Simona
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fair trade; spotřebitelé; vnímání; značka; značka Fairtrade; brand; consumers; fair trade; Fairtrade mark; perception
Citace: ŠIMKOVÁ, Simona. Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli. České Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/36554

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-200792


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-10-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet