Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 57 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
GAP model kvality služeb na případu klubu Holmes Place Premium Anděl
Martincová, Lucie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: GAP model kvality služeb na případu klubu Holmes Place Premium Anděl Cíl práce: Cílem diplomové práce je pomocí GAP modelu mezer analyzovat příčiny vzniku mezer v procesu poskytování služeb, které klub Holmes Place Premium Anděl nabízí svým klientům. Na základě těchto analýz vznést konkrétní doporučení, jak tyto mezery minimalizovat a zvýšit tak kvalitu poskytovaných služeb. Metody: Jako metoda byl použit GAP model mezer. Jednotlivé mezery byly analyzovány pomocí dotazníkového šetření, kde základním souborem byl pracovní tým klubu, osobními rozhovory s vedením klubu a vlastním pozorováním. Výsledky: Výsledky analýz jsou prezentovány pomocí klasifikačních křížů, tabulek a grafů. Na jejich základě jsou nabídnuta určitá doporučení, jak odstranit případné nedostatky a tím zlepšit kvalitu poskytovaných služeb. Hodnocení zaměstnanců ukázalo největší nedostatky v mezeře 4 (plnění slibů marketingové komunikace), a v upřednostňování významu prodejů na úkor kvality služeb. Klíčová slova: fitness a wellness, služby, sportovní služby, kvalita služeb, GAP model kvality služeb, Holmes Place Premium Anděl Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka s poskytovanými službami lyžařské školy K+K
Šafaříková, Martina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků se službami lyžařské školy K+K v Janských Lázních. Cílem této práce je realizace marketingového výzkumu, jehož pomocí je spokojenost zkoumána. Na základě teoretických poznatků, týkajících se marketingu, služeb či orientace na zákazníka, byla zvolena metoda dotazníkového šetření jako nejvhodnější. Dotazník, jako nástroj výzkumu, je zaměřen na zjištění zákazníkových motivů, očekávání a jedna z jeho částí se zabývá tématem spokojenosti v návaznosti na důležitost určitých faktorů. Výsledky šetření jsou pro názornost vyhodnoceny pomocí grafů a následně okomentovány. V závěru je uvedeno doporučení, jak by mohlo dojít ke zlepšení služeb v lyžařské škole, které bylo navrženo na základě poznatků získaných během výzkumu. Klíčová slova Marketing, služby, sportovní služby, spokojenost zákazníka, marketingový výzkum, dotazníkové šetření.
Porovnání fitness center v Českém Brodě z hlediska spokojenosti zákazníků
Čokrtová, Jana ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Porovnání fitness center v Českém Brodě z hlediska spokojenosti zákazníků Cíl: Hlavním cílem této práce je porovnání kvality poskytovaných služeb dvou fitness center v Českém Brodě z pohledu spokojenosti zákazníka. Jedná se o fitness centrum Infinity a fitness centrum Natálie. Dalším cílem je, po zjištění s čím jsou zákazníci spokojeni a nespokojeni, určit, ve kterém fitness centru jsou zákazníci se službami spokojenější. Dílčím cílem je doporučit vedení obou fitness center případná východiska pro vyšší spokojenost zákazníků. Metody: Primární data byla získána pomocí dotazníku Servqual, který měli možnost vyplnit zákazníci na recepcích obou fitness center. Další data byla získána pomocí polostrukturovaného rozhovoru s vedením fitness center. Výsledky: Z dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků je zřejmé, že zákazníci jsou více spokojeni se službami ve fitness centru Natálie. Ani v jednom fitness centru nejsou ovšem zákazníci plně spokojeni ve všech oblastech zkoumání. V závěru práce jsou navržena doporučení, kterými by se fitness centra měla zabývat a tím zvýšit spokojenost zákazníků s jejich službami. Klíčová slova:Servqual dotazník, fitness, spokojenost zákazníka, sportovní služby, konkurence
Výzkum spokojenosti členů Taneční školy B-Original Praha s kvalitou služeb
Emr, Tomáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Výzkum spokojenosti členů v Taneční škole B-Original Praha s kvalitou služeb. Cíle práce: Cílem práce bylo zhodnocení spokojenosti členů s poskytovanými sportovními službami. Získaná data sloužila k vytvoření návrhu na zlepšení poskytovaných služeb. Metody: Metody, které byly v této práci použity, vycházejí z teoretických poznatků, souvisejících s daným tématem. Při výzkumu spokojenosti členů byla použita metoda kvalitativního šetření formou ohniskových skupin. Výsledky byly interpretovány pomocí shrnujícího protokolu. Na základě těchto výsledků byla stanovena úroveň spokojenosti členů s fungováním organizace. Pro zisk základních informací o provozu Taneční školy B-Original bylo provedeno polostrukturované interview s majitelem. Výsledky: Na základě provedeného marketingového výzkumu lze konstatovat, že Taneční škola B-Original má díky vysoké kvalitě svých služeb velké množství spokojených členů. Návrhy na opatření byly předloženy vedení taneční školy a měly by spokojenost členů ještě zvýšit. Klíčová slova: sportovní služby, spokojenost zákazníka, taneční škola, skupinové dotazování, marketingový výzkum
Kvalita služeb v Solarium Fitness BBC Evropská ve srovnání s konkurentem
Galušková, Silvie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Kvalita služeb v Solárium Fitness BBC Evropská ve srovnání s konkurentem Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit úroveň spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami vybraného sportovního zařízení - Solárium Fitness BBC Evropská, zanalyzovat jejich názory, odhalit případné mezery ve službách tohoto sportovního zařízení a v případě potřeby navrhnout opatření, která by vedla ke zvýšení úrovně kvality služeb a tím k větší spokojenosti zákazníků. Dílčím cílem je porovnání spokojenosti zákazníků Solárium Fitness BBC Evropská s konkurentem. Metody: K získání informací od respondentů byl použit kvantitativní průzkum, konkrétně písemné dotazování prostřednictvím SERVQUAL dotazníku. Tento dotazník zkoumá a porovnává očekávanou kvalitu nabízených služeb, jakou si zákazník představuje v ideálním fitness centru, a skutečně vnímanou kvalitu poskytovaných služeb v Solárium Fitness BBC Evropská. Výsledky: Průzkum spokojenosti zákazníků s kvalitou služeb v Solárium Fitness BBC Evropská ukázal, že jsou klienti s těmito službami velmi spokojeni a dosahují vyšší spokojenosti než zákazníci zkoumané konkurence. Také ale odhalil malé rezervy u některých služeb, které je potřeba pro dosažení naprosté spokojenosti zákazníků vylepšit. Ke zvýšení úrovně kvality těchto služeb by mohla posloužit...
Spokojenost zákazníků se službami sportovně-relaxačního klubu I'M FIT Wellness Fitness
Kodr, Ondřej ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků se službami sportovně-relaxačního klubu I'M FIT Wellness Fitness Cíl práce: Tato diplomová práce se věnuje zjištění úrovně spokojenosti zákazníků se službami ve sportovně-relaxačním klubu I'M FIT Wellness Fitness. Spokojenost byla zjištěna pomocí průzkumu kvality služeb, který byl prováděn prostřednictvím dotazníkového šetření metody SERVQUAL. Klienti klubu v dotazníku porovnávali skutečně vnímanou kvalitu služeb poskytovaných výše zmíněným sportovně-relaxačním zařízením s očekávanou kvalitou služeb, kterou přisuzují "vynikajícímu" fitness centru. Díky výsledkům zjištěných z tohoto výzkumu bylo možné ohodnotit kvalitu služeb v I'M FIT Wellness Fitness a navrhnout určitá doporučení, jež by měla vést k vyšší úrovni kvality služeb a vyšší spokojenosti klientů s těmito službami. Metoda: Průzkum kvality služeb ve sportovně-relaxačním klubu I'M FIT Wellness Fitness byl prováděn pomocí standardizovaného SERVQUAL dotazníku, který zkoumal skutečně vnímanou kvalitu služeb a porovnával ji s očekáváním klientů, jež klienti přisuzují "vynikajícímu" fitness centru. Sběr dat probíhal od června 2011 do konce roku 2011. Výsledky: Z výsledků analýzy spokojenosti klientů se službami poskytovanými I'M FIT Wellness Fitness vyplívá, že klienti jsou s danými službami i celkovou kvalitou...
Preference zákazníků jednotlivých fitness center v Poděbradech
Tománek, Dominik ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Preference zákazníků jednotlivých fitness center v Poděbradech Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit preference jednotlivých návštěvníků tří konkrétně vybraných fitness center v Poděbradech. Vedlejším cílem je poté na základě získaných dat poskytnout zpětnou vazbu jednotlivým majitelům vybraných fitness center společně s doporučením dalšího možného rozvoje v rámci jejich fitness centra. Metody: Tato práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem a pro zjišťování preferencí zákazníků je použit marketingový výzkum založený na kvantitativním způsobu dotazování, konkrétně se jedná o dotazování elektronické, které představuje hlavní použitou metodu v této práci. Výsledky: Výsledkem práce je poskytnutí doporučení dalšího rozvoje majitelům jednotlivých fitness center v Poděbradech na základě zjištěných preferencí návštěvníků těchto fitness center vyplývajících z dotazníkového šetření. Klíčová slova: marketing, fitness, servicescape, motivace, sportovní služby
Kvalita tělovýchovných služeb TJ Slavoj Český Brod, z. s.
Machorková, Jana ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Kvalita tělovýchovných služeb TJ Slavoj Český Brod z. s. Cíl: Cílem této diplomové práce je zhodnotit kvalitu služeb TJ Slavoj Český Brod. Na základě výsledků vytvořit návrhy a doporučení, které by vedly ke zvýšení kvality tělovýchovných služeb a tím vyšší spokojenosti členů. Metody: Primární data byla získána pomocí upraveného dotazníku QUESC, který měli zákazníci TJ Slavoj Český Brod z. s. možnost vyplnit na recepci sportovišť, během tréninku, či jej mohli zaslat v elektronické podobě. Další doplňující data byla získána pomocí polostrukturovaného rozhovoru s vedením TJ Slavoj Český Brod, s předsedy jednotlivých oddílů a z dostupných dokumentů. Výsledky: Dle celkových výsledků se dá uvést, že členové jsou s poskytovanými službami TJ Slavoj Český Brod spokojeni. Výsledky byly uváděny dle jednotlivých dimenzí jako průměry mezer jednotlivých dimenzí: atmosféra - prostředí (-0,20), přístup personálu (-0,39), spolehlivost (-0,07), dostupnost informací (-0,38), nabídka programů (-0,14), cena (-0,02), bezpečí (-0,39), pohodlí (-0,18). Se službami byli zákazníci spokojeni v dimenzích atmosféra-prostředí, spolehlivost, nabídka programů, cena a pohodlí. Výhrady měli v dimenzi přístup personálu, dostupnost informací a bezpečí. Mezera nižší než -1, která značí nespokojenost s poskytnutou službou,...
Tvorba obchodní strategie v oblasti prodeje služeb
Bocanová, Lucie
Bocanová, L., Tvorba obchodní strategie v oblasti prodeje služeb. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Diplomová práce zkoumá specifika rodinných podniků a jejich přístup k tvorbě obchodní strategie ve zvolené oblasti (fitness centra). Cílem práce bylo navrhnout vhodnou metodiku tvorby obchodní strategie rodinnému podniku poskytujícího fitness služby. V práci jsou uvedeny základní pojmy a poznatky popisující zkoumanou problematiku. Dále pak zahrnuje sběr primárních a sekundárních dat. Kvantitativní výzkum byl uskutečněn formou dotazníkového šetření a k vyhodnocení výsledků byla aplikována metoda statistické analýzy dat. V rámci kvalitativního výzkumu byly provedeny hloubkové rozhovory s majiteli rodinných podniků poskytujících fitness služby a také se zákazníky analyzovaného podniku. Na základě marketingového výzkumu pak byla provedena SWOT analýza, předloženy návrhy ke tvorbě obchodní strategie ve zvoleném podniku a identifikovány rozdíly tvory obchodní strategie mezi rodinnými podniky a podniky nerodinného typu.
Komparace marketingového mixu dvou konkurenčních jóga studií
Jiránková, Karolína ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Komparace marketingového mixu dvou konkurenčních jóga studií Cíle: Cílem bakalářské práce je zhodnocení a porovnání marketingového mixu dvou konkurenčních jóga studií. Na základě získaných dat je třeba mezi sebou jednotlivá studia porovnat a poté rozhodnout, jaké studio je výhodnější pro zákaznickou skupinu, kterou tvoří studentky a které by podpořilo jejich loajalitu. Metody: Výzkum využívá kvalitativních metod, konkrétně hloubkových rozhovorů s osmi nově příchozími zákaznicemi. Dále je v práci využita metoda komparace. U hloubkových rozhovorů je využita metoda polostrukturovaného rozhovoru. Výsledky: Z výsledků výzkumu bylo vyvozeno, že respondentky jsou vcelku spokojeny s nabízenými službami. Nelze jednoznačně stanovit, které studio je výhodnější. Respondentky uvedly připomínky k oběma studiím, které byly dále zpracovány a doporučeny k vylepšení. Klíčová slova: zákazník, marketing, sportovní služby, hloubkové interview, kvalita služeb

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 57 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.