Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba etického kodexu
Maselli, Lukáš ; Šula, Ivan (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou etiky, jak z teoretického hlediska, tak z hlediska jejího uplatnění v podnikatelském prostředí v České Republice. Zjišťuje, jak je etika podnikatelského prostředí ošetřována, a které etické aspekty jsou významné v konkrétním oboru podnikání. Jejím základem je analýza etického prostředí energetického průmyslu v ČR a průzkum etických kodexů konkrétních společností podnikající v energetickém průmyslu v ČR. Na základě výsledků těchto analýz vytvořím návrh etického kodexu pro společnost již podnikající, nebo hodlající podnikat v tomto oboru.
Corporate social responsibility within the internal market of the EU
Hlinická, Zuzana ; Němcová, Ingeborg (vedoucí práce) ; Karpová, Eva (oponent)
Tahle diplomová práce se zabývá charakterizováním konceptu společenské odpovědnosti podniků, se zaměřením na její meze a možnosti v Evropské unii. První část práce věnuje pozornost charakteristice teoretických konceptů, východisk a přístupů k společenské odpovědnosti a podnikání, v druhé části práce je kladen důraz na mezinárodní a evropské možnosti podpory a dohledu nad aktivitami podniků, se zaměřením na instituce Evropské unie a další iniciativy působící v evropském kontextu.
Společenská odpovědnost v řízení a ekonomice podnikatelských subjektů
DALÍKOVÁ, Pavlína
Cílem disertační práce je zhodnotit koncept společenské odpovědnosti v řízení a ekonomice zkoumaných malých a středních podniků a zároveň posoudit, zda je společenská odpovědnost v současném podnikovém prostředí pro tyto podniky přínosem prostřednictvím analýzy vztahu hodnocení společenské odpovědnosti k finanční situaci zkoumaných podniků. Disertační práce charakterizuje aktuální praxi společenské odpovědnosti zkoumaných malých a středních podniků, a to s pomocí vytvořeného složeného ukazatele hodnocení míry společenské odpovědnosti sestávajícího ze 14 vybraných ukazatelů. Stěžejní výsledky představuje statistická analýza kauzálního efektu míry společenské odpovědnosti na finanční zdraví zkoumaných podniků. Na základě zpracovaných analýz byl vytvořen sumarizující model obsahující doporučené reprezentativní prvky společenské odpovědnosti s vazbami na řízení a ekonomiku zkoumaných malých a středních podniků doplněný o sedm implementačních kroků.
Aplikace konceptu společenské odpovědnosti podniku v České republice
Christophová, Pavla ; Kotýnková, Magdalena (vedoucí práce) ; Vašenda, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na vyhodnocení aplikace konceptu společenské odpovědnosti podniku v České republice. Hlavním cílem práce je vypracování analýzy vlivu využívaných aktivit sociálního pilíře konceptu na posílení loajality zaměstnanců. Teoretická část diplomové práce obsahuje ucelený výklad konceptu společenské odpovědnosti podniku a popis hodnotící metodiky KORP. V průběhu řešení práce je s využitím metody deskripce a hodnotící metody KORP zhodnocena aplikace sociálního pilíře konceptu společenské odpovědnosti ve třech vybraných českých podnicích. Výsledky jsou za pomoci komparativní analýzy porovnány s výsledky dotazníkového šetření mezi zaměstnanci vybraných společností. V závěru práce jsou uvedeny další možnosti zlepšení aplikace společenské odpovědnosti podniku s cílem posílit firemní sounáležitost zaměstnanců se svým podnikem.
CSR v podmínkách společnosti Robert Bosch GmbH
JAKEŠOVÁ, Jana
Hlavním tématem této diplomové práce je koncept Společenské odpovědnosti podniku (CSR). Teoretická část diplomové práce slouží zejména k pochopení konceptu, jeho postavení v rámci firemního řízení a nutnosti spolupráce různých firemních úseků na plnění předem stanovených společných cílů. Praktická část má pak čtenáři především ukázat dobrou praxi v oblasti CSR na základě rozboru plnění požadavků jednotlivých složek společenské odpovědnosti ve vybrané společnosti Robert Bosch GmbH.
Společenská odpovědnost obchodních řetězců se zaměřením na potraviny v ČR
Kopalová, Markéta ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Mokrejšová, Veronika (oponent)
Diplomová práce představuje specifika společenské odpovědnosti v retailingu potravin, která jsou zasazena do evropského kontextu. Praktická část přináší analýzu CSR strategií osmi hlavních obchodních řetězců se zaměřením na potraviny v České republice. Odpovědné iniciativy jsou sumarizovány podle úrovní CSR na: minimalizace rizika, posilování podnikání a generování inovací. Průzkum mezi zákazníky zkoumá vnímání aktivit CSR v maloobchodě potravin a image analyzovaných řetězců.
Comparison of CSR activities carried out by an international company on a supranational level with the activities realized on a local level in Czech Republic
Konkoľová, Karolína ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Bakalářská práce pojednává o společenské odpovědnosti podniků, známou hlavně pod anglickým názvem Corporate Social Responsibility (CSR). Cílem práce je srovnat aktivity realizované nadnárodní společnosti na nadnárodní úrovni s aktivitami realizovanými na lokální úrovni České republiky. Formálně je práce členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována samotnému pojmu CSR, standardům a organizacím působícím v této oblasti a CSR reportingu. Praktická část zkoumá společenskú odpovědnost nadnárodní společnosti jako celku na základě správy CSR, aktivity na národní úrovni na základě interních dokumentů, rozhovorů se zaměstnanci společnosti a vlastního pozorování autora. Poslední kapitola porovnává tyto aktivity.
Aid to developing countries and the role of commercial communications
Kopecká, Monika ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Žižková, Zuzana (oponent)
Rozvojový svět přináší mnoho otázek, které zkoumají různé vědní disciplíny a obory ve snaze najít udržitelné řešení problémů, které jsou definovány v rozvojových cílech tisíciletí. I marketingové a komerční komunikace přinášejí mnoho kreativních a efektivních řešení ve snaze přispět k dosažení těchto cílů. Primárním cílem předkládané diplomové práce je identifikovat jednotlivé typy rozvojové pomoci poskytované různými subjekty naší společnosti, charakterizovat rozvojový trh z pohledu marketingových strategií a analyzovat potenciál vybraných nástrojů komerčních komunikací při vytváření udržitelných řešení rozvojových problémů. Komunikace pro rozvoj, která je založena na globálním partnerství, má potenciál urychlit dosažení termínované a měřitelné rozvojových cílů, co se předkládaná práce snaží doložit na mnoha příkladech z praxe.
Etické principy v malém podniku
Protivová, Eva ; Kučerová, Libuše (vedoucí práce) ; Čaník, Petr (oponent)
Tématika podnikatelské etiky je v současnosti velice diskutovaná nejen ve světě, ale i v České Republice. Hlavní snahou etiky v podnikání je začlenění etických zásad do podnikání za účelem zlepšení podnikatelské praxe a všech aktivit s ní souvisejících. Nejčastěji používaným a základním nástrojem implementace etiky do podnikání je etický kodex, který je písemným vyjádřením zásad slušného jednání dodržovaných podnikem vůčí jeho okolí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.