Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
První skateboardingová generace v Československu
Fabešová, Iveta ; Houda, Přemysl (vedoucí práce) ; Wohlmuth Markupová, Jana (oponent)
Cílem této diplomové práce je zachytit pohled první generace skateboardistů na vznik a vývoj skateboardingu v Československu v 70. a 80. letech 20. století. Výzkum bude stát na 2 důležitých pilířích, tj. vysvětlení dobového kontextu v Československu s přesahem do historie skateboardingu v USA a kvalitativní metodě orální historie, kterou použiji v druhém pilíři výzkumu pro zachycení vzpomínek pamětníků. V rámci metody orální historie budou uskutečněné polostrukturované rozhovory s 6 narátory, tedy zástupci první skateboardingové generace. Pramenná základna výzkumu bude založená na pořízených rozhovorech, odborné literatuře, dobových článcích z novin a periodik a v neposlední řadě na historických materiálech, jako jsou fotografie nebo videa, pro komplexní studium daného tématu.
Skateboarding - sport nebo životní styl
Juha, Michal ; Vomáčko, Ladislav (vedoucí práce) ; Turčová, Ivana (oponent)
Název: Skateboarding - sport nebo životní styl Cíle: Cílem práce je prozkoumat vazby, vztahy a důvody, proč skateboardisté jezdí na skateboardu a nezkresleně je vyobrazit v majoritní kultuře tak, abychom mohli pochopit myšlení skateboardistů. Pokusíme se popsat, co odlišuje skateboardisty od zbytku společnosti a jaký to má význam pro jejich identitu. Metody: Pomocí kvalitativních metod, v našem případě polostrukturovaným interview, jsme získali potřebné množství informací od 6 jezdců na skateboardu. Sběr dat probíhal od dubna do července roku 2015. Ze získaných informací jsme analyzovali vzorce chování, motivy, motivaci a myšlenky jezdců. Výsledky: Skateboardisté nikdy nepřemýšlejí o definicích, nemají ani zájem skateboarding nějakým způsobem kategorizovat. Někteří se ihned ztotožňují s tím, že je skateboarding jejich životním stylem, někteří si zase postupně uvědomují, že se zřejmě jejich styl života dá za skateboardový považovat, další namítají, že by si skateboardingový styl života představovali intenzivněji, než jakým způsobem se oni sami skateboardingu věnují. Přesto připouštějí, že se svým životem zřejmě přibližují něčemu, co by se dalo nazvat životním stylem skateboardisty. Proto, aby člověk nějaký životní styl mohl vyznávat, musí aktivitu provozovat déle, to aby zjistil, co mu přináší a v...
Management sportovní akce - Mystic skate cup
Dražďák, Pavel ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Název: Management sportovní akce - Mystic skate cup Cíle: Hlavním cílem mé práce je analyzovat organizaci závodu Mystic skate cup 2012. A případně navrhnout možná zlepšení pro nadcházející ročníky. Metody: Pro analyzování celé sportovní akce jsem nejprve použil popisnou analýzu a následně analýzu SWOT, pro kterou jsem podklady získal formou osobního dotazování účastníků akce a také hloubkového interview s ředitelem závodu. Výsledky: Výsledky práce vyzdvihují silné stránky sportovní akce, na kterých je dobré stavět a dále poukázat na nedostatky, které by se daly eliminovat v nadcházející ročníky. Klíčová slova: SWOT analýza, management, marketing, organizace sportovní akce, skateboarding
Jazyk síťových médií zabývajících se skateboardingem
Hroch, Miloš ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Karaščáková, Zuzana (oponent)
Cílem práce je analýza jazyka síťových médií zabývajících se skateboardingem. Nezbytnou součástí je úvod do skateboardového diskurzu zahrnující stručný nástin dějin skateboardingu jak ve světě, tak u nás. Nezbytným základem pro analýzu současných audiovizuálních klipů je část o vývoji distribuce skateboardových klipů. V práci se také zmíním o roli YouTube jakožto mediačního nástroje a jevu instantní slávy, což není jev týkající se pouze skateboardingu, ale jedná se o celospolečenský fenomén. Nosným základem práce je vymezení dvou tradic ve skateboardové žurnalistice - Thrasher magazine a Transworld Skateboarding magazine. Práce se zabývá také zmapováním české mediální krajiny, v níž má skateboarding své místo. Geneze skateboardových médií v České republice kopíruje vznik Thrasheru a Transworldu, což je velice zajímavý fakt pro celkové pochopení problematiky. Pro hlubší vhled do skateboardové subkultury se zmíním o publicistickém stylu českých médií zabývajících se skateboardingem. Skateboardová média kladou důraz na vizuální stránku mediálního obsahu a u síťových médií to platí nadvakrát, proto se dále pomocí kvalitativní sémiotické analýzy zaměřím na dekódování dvou audiovizuálních klipů skateboardové internetové žurnalistiky. Metodou komparace se pak pokusím najít shodné znaky s tradicemi...
Brand building freestylových značek na příkladu Quiksilver
Kučerová, Tereza ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Bakalářská práce "Brand building freestylových značek na příkladu Quiksilver" pojednává o značce Quiksilver, jejím vzniku, postupném vývoji, globálním působení, příchodu na český trh a její marketingové strategii na tomto trhu. Nejprve je nastíněna problematika fenoménu freestylových značek, jejich vývoje a kulturního prostředí, ve kterém vznikaly. Je zde zaveden termín "freestylová značka" a vysvětlen jeho význam. Dále se práce věnuje historii značky Quiksilver a jejímu světovému významu, od vzniku prvních šortek Quiksilver v australském Torquayi po přesun do kalifornské Huntington Beach a následné globální expanzi. Značka Quiksilver byla původně malou lokální firmou a postupně se vyvíjela a rozšiřovala svou produktovou řadu natolik, až se z ní stala jedna z největších nadnárodní společností na poli freestylových značek. Práce se dále zabývá marketingovými aktivitami značky na globálním i českém trhu, na kterém se objevuje zhruba od roku 1991. Popisuje současně pořádané události, reklamu i komunikaci v místě prodeje a zároveň je hodnotí. V této práci byla použita metoda deskriptivní analýzy a současně je zde uveden také výzkum oblíbenosti značky mezi mladou českou generací pomocí elektronického dotazníku. V závěru je hodnocena strategie značky Quiksilver a její úspěšnost na českém trhu na základě...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.