Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  předchozí11 - 20  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Obchodní strategie firmy Winning People s.r.o.
Nekudová, Nikola
Bakalářská práce je zaměřena na návrh vhodné obchodní strategie pro firmu Winning People s.r.o. Práce je rozdělena do několika částí. První z nich je literární rešerše, která se věnuje definici základních pojmů, které jsou následně v práci využity. Následuje analytická část, která se snaží zhodnotit současnou situaci ve firmě. Tato část je rozdělena na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí. V analytické části jsou nalezeny silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Další částí je část návrhová, která vychází z části analytické. Návrhová část se věnuje tvorbě výsledné strategie, která by zlepšila fungování podniku a snížila jeho ztrátu.
Obchodní strategie rodinného podniku ABC, s.r.o.
Sokol, Filip
Cílem bakalářské práce je navrhnout obchodní strategii rodinného podniku z oblasti krmiv pro psy a kočky, která zvýší konkurenceschopnost a ziskovost podniku. Práce je rozdělena na literární rešerši, analytickou část a návrhovou část. Literární rešerše přibližuje problematiku strategického řízení. V rámci analytické části jsou zpracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, na jejichž základě je vypracována shrnující SWOT matice. Z předchozích částí vychází poslední návrhová část, která obsahuje návrh strategie, díky které by mělo být dosaženo stanovených cílů a podnik by měl být dále schopen dlouhodobě a úspěšně působit na trhu. Poslední část obsahuje diskuzi a závěr.
Environmental analysis and strategy formulation of sports facilities operator
Turková, Alice
Tématem této diplomové práce je “Analýza prostředí a strategická doporučení pro provozovatele sportovních zařízení.“ Hlavním cílem této práce je vyhodnocení vnějšího a vnitřního prostředí a formulace strategických alternativ pro provozovatele sportovních zařízení v Brně, společnost Starez sport, a.s. Vnější faktory jsou vyhodnoceny pomocí PEST analýzy a Porterova modelu pěti sil, vnitřní faktory jsou analyzovány rozšířeným marketingovým mixem. Finální vyhodnocení je provedeno pomocí IFE-EFE matice. Strategie navrhnuty ve Vnitřně-vnější maticí jsou dále rozvedeny pomocí SWOT matice a nejvýznamnější strategická alternativa je následně dále rozpracována. Výsledky této práce analyzují mimo jiné i současnou situaci a konkurenci mezi plaveckými bazény v Brně.
Marketing strategy of recruitment and retention of IT candidates in the market of Brno
Chaloupková, Gabriela
Tato diplomová práce se zabývá nejdiskutovanějšími tématy při přijímání IT uchazečů. V roce 2018 je trh s kandidáty na IT v Brně přehřátý a mezi IT společnostmi existuje velká konkurence. V teoretické části této diplomové práce jsou popsány nejdiskutovanější témata, jako je odměňování, benefity, formy náboru kandidátů a celkový náborový proces. HR marketing a recruitment proces byly začleněny do marketingové terminologie rozšířeného marketingového mixu. Praktická část, která se skládá z hloubkových rozhovorů, získaných znalostí z odborných seminářů a kvantitativního výzkumu, se zaměřuje na témata popsaná v teoretické části a hledá odpovědi na to, jak nejlépe přilákat a udržet IT kandidáty. Existují dvě samostatné skupiny zkoumaných IT uchazečů, IT studenti a IT profesionálové. Výsledky ukazují, že IT kandidáti tvoří homogenní skupinu. Výsledky ukazují, že IT kandidáti nejvíce oceňují flexibilitu v různých formách. Nejvíce zmiňovaný benefit je home office. Další ceněné benefity jsou sick days nebo stále ještě stravenky. Pokud jde o rozhodnutí o novém zaměstnání, je nejdůležitějším faktorem pro IT kandidáty samotná pracovní náplň, podniková kultura nebo employer brand.
Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti
Novotný, Vojtěch ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingového mixu vybrané společnosti. První část práce pojednává o teoretických poznatcích z oblasti týkajících se marketingu a vybraných analýz. Druhá část sestává z analýz vnějšího a vnitřního prostředí v dané společnosti. Závěrečná část představuje návrh na zlepšení současné úrovně rozšířeného marketingového mixu, včetně zhodnocení dopadů navrhovaného řešení.
Výzvy, s nimiž se setkali funkčně negramotní spotřebitelé v metropoli Kumasi, Ghana
Kusi-Mensah, Kwaku ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Tato studie se zabývá tím, jak negramotnost ovlivňuje spotřebitele při navigaci na trhu, aby splnila své potřeby. Tyto účinky jsou zkoumány v metropoli Kumasi v oblasti Ashanti v Ghanu. Celkovým cílem práce je zkoumat problémy, s nimiž se uživatelé setkávají při navigaci na trhu. Výsledky ukazují, že funkční negramotní spotřebitelé v metropoli Kumasi čelí problémům při navigaci na trhu a že tyto problémy souvisí s Maloobchodní marketingový mix, jako je produkt, cena, místo, lidé, propagace a proces.
Návrh obchodní strategie SBU
Polúch, Eduard ; Dočkal, Emil (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zpracování návrhu obchodní strategie SBU. Práce obsahuje teoretické poznatky související s problematikou návrhu strategie a strategickou analýzu současného stavu SBU. Výstupem práce je zpracování a zhodnocení reálného návrhu obchodní strategie, který bude zároveň podkladem pro následnou implementaci.
Návrh marketingové komunikace pro ubytovnu Služeb Blansko, s.r.o.
Zezula, Radek ; Snopek, Radek (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu nedostatků marketingové komunikace Služeb Blansko, s.r.o. a snaží se najít, jak by mohly být tyto nedostatky eliminovány. K dosažení tohoto cíle využívá různých nástrojů, například analýzu marketingového mixu. Na základě zpětných vazeb od zákazníků a diskuze s vedením firmy, byla navržena některá opatření o tom, jak dobře reagovat na každý požadavek jedince a zvýšit návštěvnost a popularitu Služeb Blansko, s.r.o.
Marketingový mix ve službách
Matoušková, Zuzana ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat současný marketingový mix společnosti zaměřené na sektor služeb. Dále zpracuji SWOT analýzu, pomocí které zhodnotím vnitřní i vnější situaci dané společnosti. Rovněž porovnám mnou vytvořenou SWOT analýzu s analýzou zpracovanou managementem firmy či další externí osobou. Toto srovnání umožní vedení společnosti pohlížet na firmu z více úhlů. Po podrobném rozboru všech částí analýzy navrhnu určitá doporučení ke změně marketingového mixu. Z těchto návrhů bude vedením a stěžejními zaměstnanci vybráno inovativní opatření, které bude zrealizováno.
Návrh strategie na zlepšení situace malého podniku
Sikorová, Anna
Sikorová, Anna. Návrh strategie na zlepšení situace malého podniku. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato bakalářská práce se zaměřuje na navržení strategie vhodné pro malý podnik. V teoretické části je popsána veškerá terminologie strategického řízení a strategické analýzy, která je následně aplikována v praktické části. Je zde proveden rozbor vnějšího i vnitřního prostředí podniku pomocí analýz zvolených za účelem efektivní identifikace silných stránek, slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Na základě výsledků analýzy je navrhnuta strategie, která je pro podnik nejlepší. V závěru jsou uvedena doporučení pro implementaci strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   předchozí11 - 20  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.