Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv komunikačních kanálů na rozhodování prvovoličů na příkladu voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky 2017
Karasová, Kamila ; Soukeník, Štěpán (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Diplomová práce s názvem Vliv komunikačních kanálů na rozhodování prvovoličů na příkladu voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky 2017 se zabývá tím, jaký vliv má konzumace komunikačních kanálů na volební rozhodování prvovoličů, a jakým způsobem tyto kanály používají. Práce rovněž přibližuje fenomén současných názorových vůdců, kterými jsou youtubeři, blogeři a další internetové celebrity. Teoretická část práce obsahuje popis organizace voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky, věnuje se definici prvovoliče z hlediska psychologického a sociologického, jeho socializaci v rámci rodiny, školy a médií, uvádí koncept political efficacy a popisuje volební účast adolescentů. Dále se práce soustředí na aktuální trendy v konzumaci komunikačních kanálů mladými lidmi a názorovým vůdcům. Tato část vychází zejména z poznatků získaných ze zahraničních studií a další relevantní tematické literatury. V analytické části se představuje metodologie výzkumu, definuje výzkumný vzorek, jeho výběr a popisuje se realizace výzkumu. Stanovené hypotézy vycházejí z výsledků zahraničních studií a pro jejich ověření bylo sestaveno kvantitativní dotazníkové šetření, které bylo distribuováno mezi mladými lidmi ve věku 18 až 22 let. Výzkumný vzorek čítající 1076 respondentů poskytl zajímavé výsledky,...
Management kadeřnického studia
Těžký, Martin ; Miskolczi, Martina (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce rozvíjí téma fungování kadeřnického salonu v Brně. Představuje analýzu řízení salonu a zhodnocení důvodů, proč se neplní hlavních strategické cíle salonu, které majitelka definovala před rekonstrukcí v roce 2007. Současně navrhuje opatření a změny, které povedou k efektivnějšímu řízení salonu z pohledu managementu a strategie, což v důsledku přinese více stálých klientů a pozitivní finanční efekt. Návrhová část obsahuje konkrétní možnosti, jak definovat cíle salonu, jak je komunikovat zaměstnancům a jak komunikovat se zákazníky. Nezbytnost komunikace a proaktivního přístupu vyplývá i z ostatních analýz.
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Turečková, Ludmila ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Diplomová práce Vliv značky na kupní chování spotřebitele je zaměřena na trh mobilních telefonů. Cílem práce je vyhodnocení vlivu jednotlivých faktorů působících na zákazníka při rozhodování o koupi mobilních telefonů. Podstatou je zjistit, zda vliv značky převažuje nad vlastnostmi produktu, cenou, dostupností, propagací aj. Práce zahrnuje šest značek mobilních telefonů, které podle sekundárních údajů mají největší tržní podíl. Součástí práce je dotazníkové šetření, které zjišťuje názory respondentů na mobilní telefony. Pomocí dotazníkového šetření se hodnotí, jaký operační systém zákazníci preferují, je-li pro ně důležitá velikost, ovladatelnost, cena a velikost displeje. Důležité je také zjištění, zda zákazníky ovlivňuje reklama, jaké preferují místo nákupu a jejich zkušenosti s mobilními telefony. Žádná značka mobilního telefonu nebyla hodnocena zcela špatně, ale u každé se zjistily určité rezervy. Management výrobců mobilních telefonů by se měl zaměřit na kvalitu produktů a udržování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Někteří výrobci by měli zvážit svou cenovou politiku a stimulovat prodejce k zlepšení informovanosti zákazníků a zvýšení prodeje.
Information System Implementation into the Selected Firm
Nováková, Kamila ; Levíček, Antonín (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
The objective of the bachelor thesis is to present and analyze the implementation process of the information system to the selected company and on the basis of a detailed analysis give conclusions and recommendations for the company management. Attention is paid particularly to the Enterprise Resource Planning systems.
Funkce počítačových manažerských her
Kočí, Josef ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Čapek, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o možnostech využití manažerských her, jejich účelu, smyslu, funkcích a dále se zaměřuje konkrétně na počítačové manažerské hry, čím se liší od klasických her a jaké jsou jejich výhody a nevýhody. V teoretické části také uvedu, proč se vůbec o těchto hrách bavíme, proč jsou přijímány nebo odmítány a proč si vlastně našly u některých manažerů i veřejnosti oblibu. K tomu mi poslouží průzkum provedený v období 11. 04. 2016 - 22. 04. 2016, ze kterého je patrný postoj hráčů k těmto hrám a ze kterého lze také zjistit, jak moc tyto hry působí na schopnosti hráčů. Nakonec také uvedu pár příkladů počítačových manažerských her, které považuji za vhodnou ukázku. Dále čtenáře seznámím se svým návrhem počítačové manažerské hry, kterou jsem díky nasbíraným informacím vytvořil v jazyku C#, jaké prvky má hra společné s uvedenými příklady her a jaká je její návaznost na provedený průzkum.
Komparace zahraniční politiky Kubánské republiky během vlád Fidela a Raula Castra
Červená, Pavla ; Kochan, Jan (vedoucí práce) ; Demková, Marcela (oponent)
Tato práce se v širších souvislostech zabývá změnami v zahraniční politice Kubánské republiky, ke kterým došlo v souvislosti s výměnou Fidela Castra za jeho mladšího bratra Raúla Castra. Zahraniční politika je zde zkoumána na hladině jednotlivce. Změny jsou identifikovány především pomocí analýzy osobností a způsobech tvorby rozhodnutí obou dvou prezidentů. Zároveň se zaměřuji na jejich rozdílný postoj v jednání s klíčovými aktéry mezinárodního systému. V závěrečné části práce poukazuji na pravděpodobný vývoj zahraniční politiky Kubánské republiky v následujících letech.
Neuromarketing a analýza nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníků
Jarolímová, Nikola ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Jančík, Jaroslav (oponent)
Bakalářská práce na téma Neuromarketing a analýza procesu nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníka se zaměřuje na využití metod neuromarketingu v praxi. Neuromarketing je jednou z metod marketingového výzkumu a symbolizuje propojení neurovědy s marketingem. Cílem této bakalářské práce je na základě výzkumu psychofyziologických reakcí respondentů a aplikace emočního modelu Limbic analyzovat využití metod neuromarketingu v marketingové komunikaci. Práce je založena na výstupech konkrétních neuromarketingových výzkumů, data pro práci jsou získávána z účasti na výzkumu ve společnosti eMerite, z dotazníkového šetření a dalšího výzkumu autorky práce.
Rodí se během krize více dětí? Příklad Spojených států amerických
Mihalko, Jan ; Stroukal, Dominik (vedoucí práce) ; Kovanda, Lukáš (oponent)
Práce se věnuje otázce preferencí jednotlivců ohledně pořízení dítěte během hospodářského cyklu, který je vyjádřen pomocí míry nezaměstnanosti mužů a žen. Metoda fixních efektů se zahrnutím robustních odhadů směrodatných odchylek na panelovém datovém souboru testovaném na období let 1980 až 2012 potvrdila signifikantnost vztahu mezi pohlavně specifickými mírami nezaměstnanosti a mírou plodnosti ve Spojených státech amerických. Z výsledků analýzy vyplývá negativní vztah, který dokumentuje procyklickou povahu plodnosti. S růstem nezaměstnanosti dochází k menší ochotě párů pořídit si dítě. Neprojevuje se převládání substitučního efektu snížení nákladů příležitosti žen během recese nad efektem snížení příjmu. Mezi další statisticky významné proměnné, které ovlivňují plodnost, patří míra dosaženého vysokoškolského vzdělání, míra chudoby a míra potratovosti.
Consumer Identity
Young, Melissa Marie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Chování spotřebitele - Cílem této práce je dokázat, že se spotřebitelé mýlí ve své domněnce, že si o svých nákupních krocích rozhodují jen oni sami. Ve skutečnosti jsou spotřebitelé na různých úrovních manipulováni obchodníky. Je to právě obchodník, který rozhodne, jaká spotřebitelská identita by měla být vytvořena. Obchodníci ovlivňují spotřebitelské pohony, motivace a emoce, aby utvrdili své spotřebitele o tom, že mají nakupovat jejich značky. Hlubší analýza dochází ke zjištění, že obchodníci manipulují se spotřebiteli pomocí řady strategií, jež se zaměřující na výzkum lidského chován. Kromě toho, obchodníci také používají různé vlivy z oblasti životního prostředí a sociálně-environmentální nástroje. Na konec je uveden praktický příklad ilustrující nadnárodní společnost Nike, který dokazuje, že obchodníci jsou si vědomy těchto metod, které používají k manipulaci spotřebitelů. V závěru této práce je velmi zřejmé, že spotřebitelé jsou snadno ovlivnitelní. Spotřebitel je jen loutka, zatímco obchodník je ten, kdo loutkou hýbe.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.