Název: Neuromarketing a analýza nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníků
Překlad názvu: Neuromarketing and analysis of purchase decision according to special typology of the costumer
Autoři: Jarolímová, Nikola ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Jančík, Jaroslav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Barva; Emoce; Limbic; Limbická mapa; Limbické typy; Marketingová komunikace; Neuromarketing; Proces rozhodování; Tvar; Zákazník; Colour; Customer; Emotions; Limbic map; Limbic types; Marketing communication; Neuromarketing; Process of purchase decision; Shape

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46264

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195561


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet