Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  předchozí11 - 20  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
ChatBot založený na jazykovém modelování
Radvanský, Matěj ; Szőke, Igor (oponent) ; Skála, František (vedoucí práce)
Tato práce řeší využití jazykového modelování v chatbotovi pomocí neuronových sítí. Tento problém je řešen tak, že pomocí zpracování přirozeného jazyka je při vytváření odpovědi na uživatelskou zprávu prvně zpráva analyzována. Poté jsou vytvořeny počátky vět odpovědi, které jsou doplněny výstupem neuronové sítě. Dohromady tyto věty tvoří odpověď chatbota. Proběhlo porovnání s existujícím chatbotem Cleverbotem a byla zjišťována míra inteligence obou chatbotů, na jejichž základě jsou uvedeny možnosti dalšího vývoje.
Reálný zisk a efektivita plynoucí z nových přístupů k POS
Pokorný, Jaroslav ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Zelená, Veronika (oponent)
Na českém trhu se začíná objevovat více a více softwarových řešení maloobchodních pokladen. Ještě před několika lety byly tyto Point of Sales (POS) systémy k vidění zřídka a zejména v restauračních provozech. V současné době však dochází k šíření POS systémů napříč trhem. Nejen do restaurací, ale i do obchodů se zbožím a dokonce i poboček poskytujících služby. Na jaký POS systém se tedy zaměřit při jeho pořízení např. i do Vašeho provozu? V této práci se zabývám otázkou, zda se při rozhodování o koupi POS systému vydat na trhu již známou cestou (zakoupit POS od stabilních vývojových firem) nebo dát přednost mladým přístupům k softwarovému řešení POS. Respektive jaké řešení může zvýšit efektivitu a případně i Váš zisk. Cílem práce je za pomoci vhodné volby kritérií a manažerských rozhodovacích metod zjistit, zda dlouhodobý vývoj starších POS řešení je stále efektivní a konkurenceschopný vůči novým řešením. Vedlejším cílem může být také doporučení, jaký produkt by mohl být vhodným kandidátem na pozici pokladního softwaru ve Vašem podnikatelském záměru.
Implementace a provoz podnikové informatiky v odvětví retail v modelu MBI
Fous, Ondřej ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Příklenk, Lukáš (oponent)
Častým problémem řízení IT v maloobchodu je nepochopení jednotlivých detailů a vazeb mezi prvky v rámci této činnosti. Tato diplomová práce se proto za použití metodiky MBI snaží načrtnout rámce pro alespoň dva scénáře, které se mohou v průběhu řízení IT v maloobchodu vyskytnout s velkou pravděpodobností: výběr a implementace maloobchodního informačního systému a souvisejícího HW a následný provoz a údržba vybraného řešení. V rámci těchto scénářů jsou obsaženy jednotlivé části problematiky ve formě úloh a jejich klíčových aktivit, ve kterých jsou navrženy postupy, definovány možné potíže a nakonec načrtnuty vazby na další vnitropodnikové a vnější prvky, které mohou, často i zásadním způsobem, ovlivňovat provádění uvedených operací. Základním cílem práce je ukázat tyto výseky reality ve světle maloobchodu a jeho okolí jako celku a zobrazit tak uživatelům metodiky specifické problémy řízení IT v maloobchodu v uchopitelné a praktické podobě.
Maloobchodní trh s pivem. Příležitosti pro pivní kategorie
Caldová, Marie ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Hlinecký, Ondřej (oponent)
Ve své bakalářské práci se zabývám návrhem lepší využitelnosti prodejní plochy v tradičních maloobchodních formátech. Zaměřuji se na kategorii piva. Popisuji základní principy maloobchodu. Představuji rozdělení potravinového maloobchodu dle společnosti Plzeňský Prazdroj. Zmiňuji všechny legislativní náležitosti při označování pivních výrobků. Uvádím podíl kategorie piva na celkových tržbách maloobchodního trhu. Popisuji hlavní výrobce piva, kteří působí na českém trhu. Hlavním tématem je analýza maloobchodního trhu s pivem v České republice, které vede k stanovení příležitostí pivního kategorie na tradičním maloobchodním trhu. V praktické části navrhuji změnu vystavení pivních výrobku na tradičních maloobchodních formátech.
OOH reklama na českém trhu
Vlčková, Andrea ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Trnka, Lukáš (oponent)
Cílem této práce bylo představit komplexní pohled na OOH reklamu na českém trhu, zhodnotit současnou situaci a nastínit směr, ve kterém má tato forma reklamy vysoký potenciál pro další rozvoj a kterým by se tato forma reklamy mohla ubírat, a to zejména v rámci využití inovativních technologií v oblasti in-store reklamy. V teoreticko-metodologické části je vymezena OOH reklama v rámci marketingového mixu a marketingové komunikace, zmíněna je její historii, výhody a nevýhody, rozděleny jsou nosiče OOH reklamy dle umístění a využití. Zaměřila jsem se na zásady tvorby OOH reklamy, legislativu, která tuto formu reklamy upravuje, věnovala jsem se měření outdoorové i indoorové reklamy a popsala jsem proces plánování OOH reklamy. Dále jsem zhodnotila současnou situaci na českém trhu a vymezila nové trendy OOH komunikace, na které jsem navázala v praktické části. Praktická část vychází z teoretické. Zahrnuje informace o společnosti UGO! Media, o jejich materiálech a produktech s ohledem na jejich využití v rámci instore reklamy. Zmíním zrealizované kampaně a průzkum, který se váže na efektivnost při využití základního materiálu UGO! Media a nakonec se věnuji vlastnímu výzkumu, který se týká využití nabízených produktů UGO! v konkrétním místě prodeje. V závěru jsou shrnuty všechny důležité poznatky plynoucí z výzkumu, jsou v něm uvedená má doporučení pro další využití UGO! produktů v daném místě prodeje a obecné zhodnocení potenciálu ve využití nových technologií v oblasti instore reklamy.
Analýza využití aplikačního software v maloobchodě v prostředí Microsoft Dynamics AX 2009
Svata, Bohuslav ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Luks, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem využití ERP systému MS Dynamics AX 2009 v maloobchodním prostředí. Jejím hlavním cílem je vytvoření analýzy vyhodnocující vhodnost nasazení MS Dynamics AX v maloobchodním podniku. Tento cíl je realizován splněním tří hlavních kroků. Prvním krokem je představení a analýza klíčových podnikových procesů v maloobchodě. To zahrnuje všeobecné teoretické seznámení s obecným procesem a následné uvedení typických potřeb a požadavků retailového podniku. Druhým krokem je analýza funkcionality nabízené produktem MS Dynamics AX a identifikace jeho nedostatků s ohledem na použitelnost v maloobchodě. Třetím krokem je vytvoření návrhu řešení požadavků, které nepokrývá funkcionalita MS Dynamics AX. Přínosem práce je seznámení čtenáře s běžnými požadavky a potřebami maloobchodního podniku ve vybraném segmentu. Dále praktická ukázka toho, jak jsou klíčové maloobchodní procesy podporovány v MS Dynamics AX. Posledním zmíněným přínosem je vytvoření návrhu řešení identifikovaných nedostatků pomocí programových úprav MS Dynamics AX. Struktura práce se odvíjí od klíčových procesů maloobchodu a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Kapitoly obou částí jsou řazeny podle procesů životního cyklu položky, tedy na nákup, logistiku a prodej. Praktická část se navíc věnuje produkt managementu.
Instore komunikace
Walzelová, Veronika ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Nikolič, Marta (oponent)
Diplomová práce se zabývá problémy in-store komunikace od Briefu POS po vystavení na prodejně. Podstatou práce je odhalit úzká místa jinak velmi efektivních nástrojů podpory prodeje. Cílem je ověřit hypotetické problémy, které znemožňují efektivnost POS nástrojů na maloobchodních prodejnách. Práce tak přináší jiný úhel pohledu a snaží se problémy odhalit a zviditelnit, ale také nalézt jejich možná řešení. Výstupy jsou podloženy výzkumy ze tří oblastí. Jedná se o zákaznický výzkum, výzkum výrobce a realizátora POS, výzkum maloobchodních prodejen typu hypermarket. Využívá se metod pozorování, dotazování a asistovaného nákupu. Ověřené problémy, které vyplývají z komplexního výzkumu a snižují efektivnost tvorby a vystavení POS jsou tyto: nedefinování cíle, pro který se POS vytváří; nedostatečná atraktivita pro zákazníka; převaha levného provedení nad kreativním ztvárněním a originalitou; nesoulad mezi materiálem POS vzhledem k typu vystavovaného produktu a špatná spolupráce mezi subjekty v celém procesu.
Instore komunikace v České republice
Hlaváč, Ján ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá komunikací v místě prodeje a především instore reklamou. Cílem práce je analyzovat problematiku instore komunikace se zaměřením na jednotlivé POS materiály a instore média, posoudit efektivitu vybraných formátů a přiblížit trendy v této oblasti a ukázat aplikaci na konkrétní značce se zdůrazněním nejvíce využívaných nástrojů.
Řízená péče ve zdravotnictví
Zich, Lukáš ; Střítecký, Rudolf (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá řízenou péčí jak ve světě, tak i u nás. Důraz je kladen na formy řízené péče, slabší verze tohoto způsobu financování POS a PPOs, na klady a zápory a je srovnávána s ostatními způsoby financování. U nás je popsána situace ve všech pojišťovnách s důrazem na Českou průmyslovou
Metodika implementace komplexních retailových řešení v oblasti lifestyle retail
Příklenk, Lukáš ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Firmy zabývající se maloobchodním prodejem (retailer) jsou velice konzervativní v oblasti inovací informačních technologií. Možná právě proto v dnešní době inovují pokladní systém (komplexní retailový systém). Dnešní doba je vhodná z více důvodů, jedním z nich může být finanční krize, ve které firmy optimalizují procesy pro získání konkurenční výhody. Tento segment firem má svá specifika, která je nutno brát v úvahu při implementaci softwarových řešení. Hlavním cílem této práce je optimalizace, návrh a rozšíření metodiky implementace komplexního pokladního řešení. Nová metodika je obecná, a proto je možné ji využít při implementaci jakéhokoli pokladního řešení. Nová metodika by měla zvýšit finanční výnos a snížit náklady implementace. Také by měla zvýšit spokojenost zákazníka. Práci jsem rozdělil do několika hlavních tematických oblastí. První oblast je věnována specifikům retailových firem -- jak fungují, jaké mají nastavené procesy, kolik investují do IT. Druhá část obsahuje analýzu retailových řešení dostupných na území České republiky. Do analýzy jsem zahrnul i stručný popis jednotlivých retailových řešení a podíly na trhu. Třetí část obsahuje analýzu stávající RIM metodiky navržené společností Microsoft. Čtvrtá a nejpodstatnější část práce je rozšíření RIM metodiky. V závěru práce shrnuji přínosy diplomové práce a zhodnocuji novou metodiku. V příloze jsou uvedeny praktické výsledky porovnané s novou metodikou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   předchozí11 - 20  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.