Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh opatření na snížení zákaznických reklamací
Charvátová, Petra ; Strnad, Vlastimil (oponent) ; Tyráček,, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zákaznických reklamací předních světlometů ve firmě Automotive Lighting s. r. o. Cílem je zanalyzovat stav zákaznických reklamací za rok 2018 a pomocí Paretovy analýzy vyhodnotit největší zdroj neshod z pohledu typu reklamace. Práce se zaměřuje na řešení jednoho konkrétního typu reklamace. Klíčovou součástí práce je také zpracování procesní analýzy, vyhodnocení příčin vzniku reklamace a návrh nápravných opatření, která by daný problém eliminovala. Závěr práce obsahuje zhodnocení navržených nápravných opatření, a to i z ekonomického hlediska.
Předložky s významem příčinným, přípustkovým, účelovým a podmínkovým v současné francouzštině (kontrastivní korpusová analýza)
JANISCHOVÁ, Olga
Bakalářská práce se zabývá předložkami s významem příčinným, přípustkovým, účelovým a podmínkovým v současné francouzštině. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou předložky vymezeny z pohledu pozičního, funkčního a lexikálního. Je zde popsána jejich syntaktická a sémantická funkce. Podrobně jsou zde charakterizovány významové vztahy příčinné, přípustkové, účelové a podmínkové spolu s předložkami, které je vyjadřují. Praktická část se věnuje kontrastivní korpusové analýze francouzských předložek a hledání jejich českých ekvivalentů.
Choroby a vady vín, jejich prevence a odstranění
Reichmannová, Šárka
Tato práce je zaměřena na vymezení základních vad a chorob vína. Nejprve jsou představeny faktory působící na jakost produkovaného vína a poté vymezeny základní pojmy, kterými jsou nedostatky vína, vady a choroby vína. Jednotlivé vady a choroby jsou nejprve definovány, pojmenovány jejich příčiny a poté popsány změny poškozeného vína v oblasti aroma, chuti a vzhledu. U konkrétní vady či choroby jsou nastíněny možnosti prevence a v neposlední řadě jsou zmíněny metody a postupy k odstranění těchto vad a chorob s důrazem na prezentaci nejnovějších trendů.
Zefektivnění výrobního procesu ve vybrané organizaci
Vnoučková, Monika ; Zelená, Veronika (vedoucí práce) ; Kupka, Tomáš (oponent)
Tématem diplomové práce je optimalizace sériové výroby ve firmě RWA systémy spol. s.r.o. Cílem práce je nalézt hlavní příčinu problému spojeného s nedostatečným zrychlením výrobního procesu po nákupu výrobní haly a strojů. K naplnění cíle bylo využito metody pozorování. Na základě vstupní analýzy byly výrobní procesy zmapovány, vyhodnoceny a optimalizovány v podobě nápravných opatření. Doporučení je postaveno na návrhu nového layoutu výrobních prostor. Přínosem práce je návrh řešení současné situace ve výrobě nezávislým, externím pozorovatelem.
Dialektická metoda a jedno v dialogu Filébos
Černoch, Jan ; Špinka, Štěpán (vedoucí práce) ; Thein, Karel (oponent)
Tato práce se zaměřuje na význam dialektické metody v kontextu předcházejících částí dialogu Filébos (diskuse o jednom a mnohém, asymetrický etický spor, zkoumání přirozenosti slasti) a v kontextu některých následujících částí (příklady užití dialektické metody, vzpomínka od boha spojená s dohodou o třech rysech dobra, náčrt ontologie čtyř rodů). Tato metoda má ze své perspektivy univerzální dosah a jejím úkolem je řešit aporie. Její zásada, podle které rozlišuje jedno a mnohé a také určité a neurčité, však vyžaduje další upřesnění. Počáteční jedno má význam rodu, který zahrnuje druhy, nebo henády, která má monády. Meze dialektické metody jsou dány etickou perspektivou založenou na vhledu do povahy dobra a ontologickou perspektivou, která zavádí příčinu. Dobro i příčinu lze identifikovat s čistým jednem, a tak dialektickou metodu doplnit. Dialektickou metodu lze aplikovat pouze na takové jedno, které je mnohé nebo na takové jedno, které sjednocuje mnohost (čisté jedno). Nelze ji aplikovat na jedno bez jakéhokoli vztahu k mnohosti ani na mnohost, která není žádným způsobem jedna. Dialektická schopnost je na rozdíl od dialektické metody poznáním, které však může dialektická metoda předpokládat.
Dětská úmrtnost v rozvojových zemích
Magenheimová, Kateřina ; Rychtaříková, Jitka (vedoucí práce) ; Šustová, Šárka (oponent)
Dětská úmrtnost v rozvojových zemích Abstrakt V bakalářské práci je popsán vývoj dětské úmrtnosti ve věkové skupině do pěti let v rozvojových zemích v období od vzniku příslušného statistického zjišťování do současnosti. Intenzita dětské úmrtnosti je hodnocena vybranými demografickými ukazateli v rámci regionů dle klasifikace UNICEF, ve kterých se rozvojové země nacházejí. Dále je vývoj dětské úmrtnosti specificky zkoumán ve vybraných rozvojových zemích. V práci jsou zohledněny faktory ovlivňující dětskou úmrtnost. Posuzování dětské úmrtnosti je podrobněji zaměřeno na rozdíly podle pohlaví, příčiny úmrtí a na vývoj v příštích desetiletích. Klíčová slova: dětská úmrtnost, rozvojové země, pohlaví, příčina
Poruchy chování jako sekundární symptom žáků s ADHD na 2. stupni základní školy
Jánský, Miloš ; Šotolová, Eva (oponent) ; Mottlová, Jana (oponent)
Poruchy chování jako sekundární symptom žáků s ADHD na 2. stupni základní školy. Abstrakt: Rigorózní práce se zabývala problematikou poruch chování, jejich etiologií, prognózou a prevalencí a vychází ze současného stavu v ČR. Jejím hlavním cílem bylo zjistit, jaký je vztah mezi poruchami výchovně či sociálně podmíněnými a poruchami, které také někdy nazýváme poruchy specifické, resp. poruchy vycházející z orgánového oslabení (v našem případě hyperkinetické poruchy - ADD/ADHD). Následně je zjišťováno, jak tuto problematiku vnímají učitelé v pedagogické praxi. Práce ověřovala, nakolik jsou jedinci s poruchami hyperkinetického spektra náročnější ve vzdělávacím procesu a v oblasti výchovy oproti jedincům s poruchou výchovně - sociálně podmíněnou. Autor práce vycházel z názoru pedagogického "terénu", že děti s hyperkinetickou poruchou jsou pro pedagogickou, resp. učitelskou práci náročnější. Rigorózní práce se proto poměrně podrobně zabývá hyperkinetickým syndromem - ADD/ADHD, a to v souvislosti s navazujícími sekundárními projevy. Jako jeden z nejvýrazněji rušivých symptomů této poruchy je ve školním prostředí vnímána např. impulzivita, ale také agresivita, která je pojednána v teoretické části. Práci tvoří dvě stěžejní oblasti. Část teoretickou, která pomocí zpracování a prezentace odborných zdrojů popisuje a...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.