Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh strategického rozvoje malého podniku zabývající se automatizací a robotizací pro průmyslové aplikace
Zdražil, Vratislav ; Milichovský, František (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategického rozvoje společnosti, která působí v oblasti vývoje a konstrukce jednoúčelových zařízení, integraci robotů a automatizovaných linek. Teoretická část práce obsahuje literární rešerše se zaměřením na rozvoj a růst firem z pohledu strategického řízení a navazující problematikou řízení zakázek a vybranými analýzami v dané oblasti. Analytická část obsahuje dílčí a celkové zhodnocení současné situace společnosti pro následné rozhodování a výběr vhodných akcí. Návrhová část rozpracovává následně navržená řešení v podobě možného rozvoje společnosti včetně implementace.
Procesní řízení zakázky
Klinger, Erik ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá průběhem řízení zakázky ve společnosti XYZ s.r.o. Práce obsahuje tři hlavní části. První částí je vyhodnocení teoretických přístupů k řešení, které je sestaveno na základě odborné literatury. Další část tvoří analýza současného stavu organizace, kde je popsána problematika průběhu řízení zakázky v organizaci. Na základě této analýzy jsou sestavena návrhová řešení zakázkového řízení vedoucí k tvorbě přidané hodnoty ke každé činnosti ke splnění požadavků zákazníka.
Průběh řízení zakázky ve vybraném podniku
Klinger, Erik ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá průběhem řízení zakázky ve společnosti XYZ s.r.o. Práce obsahuje tři hlavní části. První částí je vyhodnocení teoretických přístupů k řešení, které je sestaveno na základě odborné literatury. Další část tvoří analýza současného stavu organizace, kde je popsána problematika průběhu řízení zakázky v organizaci. Na základě této analýzy jsou sestavena návrhová řešení zakázkového řízení vedoucí k tvorbě přidané hodnoty ke každé činnosti ke splnění požadavků zákazníka.
Inovace řízení objednávek ve firmě ABC
Ivanova, Lizaveta ; Rudnitckaia, Julia (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem inovaci ve vybrané firme. Teoretická část se zaměřuje na základní pojmy. V analytické části je cílem zjistit současný stav ve firme, činnosti podniku, popsat proces průběhu řízeni objednávky a identifikovat slabé stránky procesu. V návrhové části bude zahájen internetový portál, který by měl zlepšit a zjednodušit průběh procesu. Součásti návrhové části je analýza a zhodnoceni inovaci.
Příprava a řízení stavební zakázky ve stavebním podniku
Želiar, Marek ; Kantořík, Petr (oponent) ; Nováková, Jana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tématem přípravy a řízení zakázky ve stavebním podniku. Úvodní část práce je zaměřená na všeobecnou specifikaci stavebních projektů a termínu, které jsou s nimi spojené. Následně se zaměřuje na přípravu stavební zakázky a její jednotlivé části. Osobitá pozornost je věnována procesu výběru subdodavatelů a následně řízení stavební zakázky. V praktické části jsem jednotlivé poznatky aplikoval na konkrétní stavební zakázku. V jednotlivých fázích přípravy jsem zpracoval podklady k řádné přípravě projektu. Jedná se o zpracování organizační struktury, časového harmonogramu, finančního plánu a projekt zařízení staveniště. V závěru má práce jsem se věnoval vyhodnocení výsledků a jejich porovnání s realitou.
Studie průběhu zakázky vybraným podnikem
Tichá, Hana ; Ing. Vladimír Procházka. (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá studií průběhu zakázky vybraným podnikem, konkrétně podnikem Otis, a.s., který působí na trhu zabývajícím se výrobou a vývojem výtahů, eskalátorů a travelátorů. Bakalářská práce analyzuje současný průběh zakázky společností a specifikuje jednotlivé podnikové procesy. Následně uvádí nové návrhy pro zlepšení, které by měly zkrátit průběh zakázky ve společnosti.
Studie průběhu zakázky vybraným podnikem
Potužníková, Pavlína ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá studií průběhu zakázky vybraným podnikem, konkrétně podnikem FEMONT OPAVA s.r.o., který působí na trhu zabývajícím se stavbou nebytových prostor. Předmětem podnikání je výroba a montáž ocelových hal a konstrukcí pomocí tzv. VEDE systému, který patří k jejich know-how. Pomocí analýzy jsou vyhodnoceny problémy a návrhy k zlepšení. Tyto návrhy se netýkají pouze konkrétní zpracovávané zakázky, ale také celkového rozvoje podnikání ve společnosti. Návrhy jsou vyčísleny a odůvodněny také mimoekonomickými faktory.
Řízení průběhu zakázky podnikem
Ocelíková, Klára ; Nahálka, Michal (oponent) ; Šunka, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá řízením průběhu zakázky podnikem, který obchoduje s různými druhy pneumatik. Stěžejní část práce je věnována určení problémů, které vznikají při realizaci zakázek a způsobují snižování zisku. Popis těchto problémů je obsažen v rozboru průběhu konkrétní zakázky. Práce obsahuje návrhy efektivnějšího řešení průběhu zakázek, řešení vzniklých problémů a návrhy změn vedoucí k zlepšení hospodárnosti a větší efektivnosti podnikových procesů. Tyto návrhy se týkají nejen samotného průběhu zakázek, ale také celkového fungování podniku. Práce obsahuje také vyčíslení přínosů navrhnutých řešení.
Korelace mezi zapojením zaměstnanců a kvalitou služeb, Case Study,Order Management,Zákaznická Logistika
El, Dolores ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Lloyd, Tony Ulvede (oponent)
Cílem předkládaného výzkumu je identifikovat ty z oblastí,které výrazně ovlivňují silnou pozitivní korelaci mezi zapojením zaměstnanců a kvalitou služeb v konkrétním případě týkajícím se zlepšení obchodních procesů týmu v řízení objednávek v nadnárodní společnosti.Významné oblasti jsou identifikovány na základě korelační analýzy odpovědí na online průzkumu.Výsledky jsou použity pro další měření,analýzy,zlepšování a řízení určitých klíčových oblastí.Hlavní závěry mají za cíl sloužit jako vědecky platný akční plán pro skupinu pověřenou zlepšením podnikových procesů v týmu a řízení objednávek.Jsou uvedena doporučení jak zvýšit " First Time Right " výkonnostní metriku týmu správou objednávek se zaměřením na určitou část modelu DMAIC v metodice Six Sigma pro zlepšování podnikových procesů. Konečné závěry: Vzhledem k odpovědím respondentů v online průzkumu je dokázaná významná silná a pozitivní korelace mezi zapojením zaměstnanců a faktory v rámci kvality služeb.To,jak členové týmu vnímají styl vedení,pozitivně koreluje s jejich vnímáním kvality služeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.