Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace marketingu v zubní ordinaci
Chládek, Jan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Konečný, Jan (oponent)
Úkolem této bakalářské práce je aplikovat nástroje marketingové mixu ve stomatologickém prostředí. V teoretické části jsem popsal všechna východiska, která jsou relevantní pro danou problematiku. Pozornost je věnována taky analytickým metodám jako je metoda SWOT, nebo analýza cílové skupiny a konkurenčního prostředí. V praktické části dochází k seznámení s konkrétní praxí, na které chci ukázat marketingový mix a další nástroje zmíněné v teoretické části. Součástí práce jsou také vlastní návrhy, které by mohly praxi inspirovat i v budoucnu a mohly by posílit její celkovou pozici na místním trhu stomatologických služeb.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti IPC Plast, s.r.o.
Straka, Martin ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Karásková, Hana (oponent)
Předmětem bakalářské práce je analýza současného marketingového mixu společnosti IPC Plast, spol. s r. o. a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé prvky. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu dané společnosti.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě "Zdeněk Balíček - ASB Autoslužby"
Balíčková, Lucie ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Vitoušová, Libuše (oponent)
Charakteristika firmy, analýza uplatňování každého nástroje marketingového mixu a návrhy na opatření
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Musilová, Petra ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Hrdina, Petr (oponent)
V mé práci se budu snažit zanalyzovat celkovou strukturu marketingového mixu společnosti Velteko s. r. o. Mým hlavním záměrem je charakterizovat podnik, základně analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu a vyhodnotit dotazník spokojenosti zákazníků této společnosti. V závěru se zaměřím na zhodnocení úrovně a efektivnosti využití těchto nástrojů a uvedu případná doporučení.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybrané firmě
Šulcová, Markéta ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Ptáček, Tomáš (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu využívání 4P nástrojů marketingového mixu v podmínkách společnosti Novartis s.r.o. Práce analyzuje marketingové nástroje v pořadí: produkt, cena distribuce a propagace obecně a v rámci farmaceutického prostředí. Cílem práce je porovnání teoretických znalostí s postupy používanými jmenovanou společností.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě TYMBARK-MASPEX Czech s.r.o.
Janouchová, Zuzana ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
Práce hodnotí jednotlivé nástroje marketingového mixu a jejich uplatnění ve firmě. Každý z nástrojů, a to produkt, propagace, distribuce a cena, práce podrobně rozebírá. Práce nastiňuje jak svoji historii, tak i současnost. Práce je též doplněna o SWOT analýzu, která obsahuje příležitosti a hrozby pro podnik. Ve svém závěru práce uvádí doporučení ke zlepšení stávající situace firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.