|
Aplikace marketingu v zubní ordinaci
Chládek, Jan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Konečný, Jan (oponent)
Úkolem této bakalářské práce je aplikovat nástroje marketingové mixu ve stomatologickém prostředí. V teoretické části jsem popsal všechna východiska, která jsou relevantní pro danou problematiku. Pozornost je věnována taky analytickým metodám jako je metoda SWOT, nebo analýza cílové skupiny a konkurenčního prostředí. V praktické části dochází k seznámení s konkrétní praxí, na které chci ukázat marketingový mix a další nástroje zmíněné v teoretické části. Součástí práce jsou také vlastní návrhy, které by mohly praxi inspirovat i v budoucnu a mohly by posílit její celkovou pozici na místním trhu stomatologických služeb.
|
| |
| |
|
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Musilová, Petra ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Hrdina, Petr (oponent)
V mé práci se budu snažit zanalyzovat celkovou strukturu marketingového mixu společnosti Velteko s. r. o. Mým hlavním záměrem je charakterizovat podnik, základně analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu a vyhodnotit dotazník spokojenosti zákazníků této společnosti. V závěru se zaměřím na zhodnocení úrovně a efektivnosti využití těchto nástrojů a uvedu případná doporučení.
|
| |
| |