Název:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybrané firmě
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Autoři:
Šulcová, Markéta ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Ptáček, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce je zaměřena na analýzu využívání 4P nástrojů marketingového mixu v podmínkách společnosti Novartis s.r.o. Práce analyzuje marketingové nástroje v pořadí: produkt, cena distribuce a propagace obecně a v rámci farmaceutického prostředí. Cílem práce je porovnání teoretických znalostí s postupy používanými jmenovanou společností.This study is focused on analysis of Marketing Mix Tools (4P) within the real conditions of the company Novartis s.r.o. This study analyses marketing tools in following structure: product, price, place and promotion generally and specifically in pharmaceutical branch. The topic of this study is to compare theoretical knowledge with the methods used by the mentioned company.
Klíčová slova:
Management; Marketing ve farmacii; Nástroje marketingového mixu; Management; Marketing Mix in Pharmaceutical branch; Marketing Mix Tools
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14302