Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Deskový most přes místní potok
Štíchová, Kateřina ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh mostní konstrukce v obci Velké Karlovice, která převádí pozemní komunikaci II/481 přes vodní tok. Jsou navrženy tři varianty řešení, přičemž pro podrobné řešení je zvolena varianta předpjaté deskové konstrukce. Rozpětí mostní konstrukce je 19,50 m, celková šířka nosné konstrukce je 12,00 m. Hlavní nosná konstrukce je řešena dvěma způsoby–ručním (kontrolním) výpočtem a výpočtovým modelem desky v programu. Pro ruční výpočet je z desky vyjmut prutový prvek o šířce 1,00 m a délce 19,50 m, staticky působící jako prostý nosník. Vnitřní síly z ručního výpočtu jsou srovnány s hodnotami výpočtového modelu desky. Posudky jsou řešeny na deskovém modelu dle platných norem.
Venkovní jeřábová dráha
Klíč, Radim ; Balázs, Ivan (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Cílem mé práce byl návrh a posouzení ocelové konstrukce venkovní jeřábové dráhy. Jeřábová dráha má sloužit pojezdu dvojici mostových jeřábů o jednotlivé nosnosti 40 tun. Konstrukce jeřábové dráhy je umístěna v objektu výrobny betonových prefabrikátů u Čáslavi. Dráha má rozpětí 25 metrů a délku 100 metrů. Skladebná výška konzoly jeřábové dráhy je 10 metrů. Hlavní nosník jeřábové dráhy je tvořen jednoose symetrickým svařovaným I profilem z oceli S355. Jednotlivé pruty vodorovného výztužného nosníku jsou navrženy z oceli S235. Sloupy jsou navrženy jako plnostěnné svařované I profily z oceli S235 a jsou v příčném směru vetknuté. Prostorovou tuhost v podélném směru zajišťují brzdná ztužidla, která jsou navržena v jednoduchém křížovém uspořádání.
Předpjatý silniční most v obci Budišov nad Budišovkou
Topinková, Petra ; Zich, Miloš (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem hlavní nosné konstrukce betonového mostu o~jednom poli přes řeku Budišovku. Délka konstrukce je 18,8m. Byly vypracovány tři studie a z~nich vybrána jedna varianta pro další výpočet. Vybraná varianta, deska z~předpjatého betonu, byla posouzena na mezní stavy podle platných evropských norem. Práce je doplněna vizualizací a přehlednými výkresy.
Dynamická analýza mostní konstrukce
Kinclová, Radka ; Nevařil, Aleš (oponent) ; Vlk, Zbyněk (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je dynamická analýza zavěšené lávky. K výpočtu je použit programový systém RFEM. V práci je vysvětlen princip návrhu této konstrukce. Dále je provedena analýza stavebních fází. Jsou zde spočítány vlastní tvary konstrukce pro různé kombinace hmot. Práce zkoumá účinky pohyblivého zatížení a účinky zemětřesení, a to několika metodami výpočtu. V závěru je provedeno srovnání jednotlivých vlivů na konstrukci a použitých metod.
Předpjatý silniční most v obci Staré Město
Krč, Rostislav ; Trenz, Jan (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem hlavní nosné konstrukce betonového mostu převádějícího pozemní komunikaci přes řeku Krupou ve Starém Městě. Jedná se o konstrukci o jednom poli a rozpětí 19 metrů. Pro další výpočet byla vybrána dodatečně předpjatá betonová deska lichoběžníkového průřezu, jež je dále posouzena na mezní stavy použitelnosti a únosnosti podle platných evropských norem (Eurokódů). Je rovněž zpracována studie návrhu předpětí podle bývalých českých norem (ČSN). Součástí práce je výkresová dokumentace a vizualizace zvolené varianty.
Numerical modelling of a bridge subjected to simultaneous effect of a moving load and a vertical seismic ground excitation
Fischer, Cyril ; Fischer, Ondřej ; Frýba, Ladislav
A simple beam subjected to a row of regularly distributed moving forces and simultaneous vertical motions of its supports is described using a simplied theoretical model and a nite dierences approach. Several levels of simplication of the structure and input data are supposed. Numerical results conrm legitimacy of the assumptions.
Resonance Speeds of Axle Forces Row Moving along a Beam
Náprstek, Jiří
The railway bridges of small and medium spans have shownthe vibrations of resonance character which could be caused by high speed trains with their great number of axles inregular distances.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.