Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 95 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konkurenční strategie firmy
Vyskočilová, Monika ; Stružková, Martina (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření konkurenční strategie společnosti, která působí v oblasti prodeje šperků a hodinek. Práce analyzuje současnou situaci podniku, zkoumá faktory vnějšího prostředí, působící na podnik i jednotlivé procesy uvnitř podniku. Prostřednictvím cílů a nalezených konkurenčních výhod vede práce k návrhu konkurenční strategie a její implementaci v čase.
Návrh konkurenční strategie vinařské firmy
Ivičičová, Irena ; Sasínková, Martina (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem vhodné strategie do budoucna, na vybranou firmu z oblasti vinařství. Diplomová práce je rozdělena do několika hlavních části. První analyzuje současný stav, další částí je výběr teorie potřebné pro návrh strategie. Na závěr práce bude navrženo vhodné řešení konkurenční strategie, včetně jeho zhodnocení.
Návrh strategie diferenciace rodinného podniku
Bělová, Zuzana ; Ing. Alena Hanzelková, Ph.D., MBA (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá v první části podmínkami pro podnikání ve Španělsku a v České republice. Dále analyzuje současný stav rodinných podniků, jednoho španělského a jednoho českého. V závěru práce navrhuji opatření, která by měla vést ke zvýšení návštěvnosti stravovacího provozu, větší popularitě a zefektivnění. V případě implementace tohoto návrhu strategie diferenciace rodinného podniku by mělo být zvýšení spokojenosti zákazníků stravovacího provozu.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Horák, Tomáš ; Beránek, Lukáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší problematiku posilování konkurenceschopnosti společnosti QUALITY GELATO DOLCE S.R.O., která provozuje cukrárny pod obchodním jménem AIDA. Teoretická část práce se zabývá poznatky z odborné literatury, které se týkají konkurenceschopnosti podniku a posilování konkurenceschopnosti. V praktické části jsou tyto poznatky využity v praxi. V analytické části je identifikována samotná společnost, v této části je společnost analyzována z pohledu vnitřního a vnějšího okolí firmy a na základě těchto výsledků jsou navržena řešení, která by měla vést ke zlepšení svého postavení v konkurenčním boji. Práce poskytuje konkrétní kroky ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku.
Návrh konkurenční strategie firmy
Hrozek, Tomáš ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Jedním ze základních kamenů úspěšné firmy je její vhodné strategické řízení. Zkoumaná společnost vstupuje do nové etapy svého života, kdy se rozšiřuje a zároveň začíná specializovat. Obsahem této diplomové práce je návrh konkurenční strategie jedné z podnikatelských jednotek firmy podnikající na trhu informačních technologií a služeb spojených s informačními technologiemi. Základem práce je strategická analýza této jednotky, a to jak interního prostředí, tak externího okolí. Návrhová část následně navazuje na provedené analýzy a navrhuje konkurenční strategii zkoumané společnosti. Cílem práce je pomocí vhodně navržené konkurenční strategie zajistit společnosti konkurenční výhodu.
Konkurenceschopnost firmy ve výberovém řízení na komunikační agenturu pro Alpha System
Černý, Michal ; Čapka, Jakub (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Marketingová společnost Propeople s.r.o. byla oslovena výrobcem střešní krytiny Alpha System pro podání nabídky do výběrového řízení na novou komunikační agenturu. Nabídka Propeople s.r.o. vychází především z nalezení konkurenčních prvků výrobce, na nichž může být následně postavena reklamní kampaň, která dokáže tohoto výrobce dostatečně odlišit od jeho konkurentů a posílit tím jeho konkurenceschopnost.
Proposal for the Development of Competitiveness of Small Company
Kudera, Josef ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This thesis proposes a competitive strategy and development of competitive advantages for a new elevator maintenance company on the Czech market. The proposal is based on the situation on the market, customer needs, and with respect to the possibilities of a new company. The selected strategy is designed by Business Model Canvas and Value Proposition Canvas. The result of the thesis could help as a base for the competitive strategy for a company to enter this market.
Návrh konkurenční strategie pro firmu Granit Parts komanditní společnost
Rozmarínová, Magdalena ; Nedoma,, Miroslav (oponent) ; Nedoma,, Miroslav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Náplní této diplomové práce je vytvoření konkurenční strategie obchodní společnosti. V práci je zkoumán současný stav společnosti, jejímž předmětem podnikání je prodej náhradních dílů a příslušenství na zemědělské stroje. Analyzuje vliv vnějšího a vnitřního prostředí na společnost. Dále byl proveden marketingový průzkum. Ze získaných dat jsou vymezeny strategické cíle společnosti a je zpracován návrh konkurenční strategie a její časový harmonogram.
Uplatnění strategie rozrušení trhu ve vinařském podniku
Balga, Petra ; Vančurová,, Pavlína (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem opatření, které povedou k nalezení konkurenční výhody společnosti CROY Concept s.r.o., která podniká v oboru vinařství a vinohradnictví. Práce analyzuje situaci vinařství CROY na trhu a současně oboru vinařství a vinohradnictví jako celku. Navržená nekonvenční opatření zvýší konkurenceschopnost firmy na vysoce etablovaném trhu s víny a zajistí její další rozvoj a růst.
Competitive Intelligence jako ucelený systém podpory strategického řízení firmy a postup jeho zavedení v podniku.
Štursa, Zdeněk ; Koloušek, Martin (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Konkurenční zpravodajství jako podpůrný systém strategického managementu poskytuje systém získávání a analýzy dat pro vytváření konkurenčního zpravodajství pro strategické rozhodování ve firmě. Diplomová práce analyzuje možnosti, výhody a úskalí zavedení tohoto systému a zaměřuje se jak na teoretický rozbor fungování daného útvaru, tak i praktické dopady jeho zavedení ve firmě. Práce hodnotí přínosy tohoto systému pro firmu a na konkrétním příkladu demonstruje způsob práce útvaru Konkurenčního zpravodajství a tvorby konkurenčního zpravodajství.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 95 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.