Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prezentace na internetu a redakční systémy
Zemánek, Martin ; Burget, Radek (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářské práce je zaměřena na návrh a následnou implementaci redakčního systému aplikovaného na moderní dynamickou webovou prezentaci vybrané společnosti. Redakční systém je zpracován podle detailní analýzy potřeb a striktních požadavků společnosti. V práci se pojednává o efektivitě firemních webových prezentací, včetně popisu systémů a postupů, jak správně navrhnout redakční systém. Tato práce může rovněž sloužit jako návod ostatním malým či středně velkým společnostem.
Podnikatelský plán založení maloobchodní prodejny
Vrabcová, Jana ; Maláriková, Zuzana (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pro založení maloobchodní prodejny a internetového obchodu se specifickým sortimentem v podobě rukodělných výrobků. Podnikatelský plán bude sloužit jako podklad pro vybudování reálného podnikání.
Propagace internetového obchodu
Veselý, Ondřej ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá propagací internetového obchodu. Pro tuto práci byl využit internetový obchod Evoshop.cz, který je prodejcem známé sportovní značky Nike. Cílem této práce je navrhnout na základě vyhodnocení stávajících a nových prvků propagace optimální model propagace pro daný e-shop. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola představuje teoretickou část a věnuje se možnostem komunikace na internetu. Druhá kapitola se věnuje konkrétnímu internetovému obchodu a jeho vývoji, problémům, konkurenci, dotazníky a Swot analýzou e-shopu. A poslední kapitola se zabývá jednotlivými možnostmi propagace e-shopu. Tato práce může sloužit jako podklad pro malé a středně velké internetové obchody, které nehodlají utrácet vysoké finanční částky za svoji propagaci a reklamu, ačkoli chtějí zůstat konkurenceschopnými ve svém oboru.
Loajalita zákazníků internetových obchodů
Šumavský, Jonatan ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této diplomové práce je nalezení faktorů, které přispívají k loajalitě zákazníků na internetu. V aplikační části práce je cílem nalézt tyto faktory u konkrétního internetového obchodu Úžasnédárky.cz. Pro nalezení těchto faktorů je ve výzkumu použita metodika komunitního výzkumu pro cílovou skupinu zákazníků obchodu. Dále práce stručně pojednává o vývoji a historii internetu, který umožnil vznik online obchodování, loajalitě obecně a loajalitě v prostředí internetu. Ve výsledcích výzkumu který byl prováděn v rámci této diplomové práce je překvapivé, jak zdánlivě prosté faktory jako jsou rychlá a vstřícná komunikace, dodržení dohodnutých podmínek nebo rychlost dodání zboží mohou výrazně přispět k loajalitě zákazníků a někdy dokonce představovat samotnou konkurenční výhodu pro společnost.
Webová analytiky v internetovém obchodování
Jašek, Pavel ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na webovou analytiku a popisuje její nejdůležitější aspekty. Rozebírá základní koncepci zdrojů dat, jejich zpracování i posuzování. Je popsán trh programových nástrojů i webových analytiků. Stěžejní přínos této práce je ve vysvětlení podstaty a účelu klíčových ukazatelů se zaměřením na internetové obchody. Aspekty využití webové analytiky v rámci internetového marketingu a principy geografické lokalizace návštěvníků jsou taktéž podrobně rozepsány.
On-line aktivity firmy DERMACOL
Pavlíčková, Lucie ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce zkoumala českou kosmetickou firmu Dermacol v internetovém prostředí. Cílem práce bylo podat ucelený obraz o on-line aktivitách společnosti Dermacol a navrhnout jejich možná zlepšení. Teoretická část práce popisuje a porovnává nákupní rozhodovací proces spotřebitele v běžném kamenném obchodě a na internetu. Další kapitola se zabývá trhem dekorativní kosmetiky v České republice a hodnotí postavení firmy Dermacol na něm. V hlavní části práce jsou detailně rozebrány a zhodnoceny on-line nástroje, které Dermacol používá pro svoji prezentaci, komunikaci a prodej. A na základě analýzy těchto nástrojů byla navržena možná zlepšení. V závěru jsou prezentovány výsledky vlastního výzkumu, jehož cílem bylo zjistit vztah českých spotřebitelek k dekorativní kosmetice. Výzkum dále přinesl informace o povědomí o webových stránkách a internetovém obchodu Dermacol a zjišťoval, jaké zkušenosti mají české spotřebitelky s nákupem po internetu a proč volí tento způsob nákupu.
Seniorský marketing
Vojtová, Markéta ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Cabová, Františka (oponent)
Diplomová práce "Seniorský marketing" se zabývá problematikou marketingu zaměřeného na generaci ve věku nad padesát let. Popisuje specifika této generace v souvislosti s jejím spotřebním chováním. V praktické části diplomové práce je proveden marketingový výzkum věnující se spotřebnímu chování seniorů ve vztahu k internetovému obchodování. Pro marketingový výzkum bylo využito dotazníkové šetření. Analýza získaných výsledků informuje o vztahu seniorů k internetovému obchodování, které je z velké části doménou mladší již internetové generace.
Analýza a návrh internetového obchodu
Freiberg, Michal ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Žemlička, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem internetového obchodu pro společnosti GastronomikKV s.r.o. Internetové obchodování je v dnešní době pro firmy velice důležité a platí to i na trhu s gastronomickými zařízeními a službami. První část práce se zabývá teorií, která se váže na internetové obchody. Práce naváže analýzou zákaznických požadavků na budoucí internetový obchod společnosti a analýzou její konkurence. Před samotnou návrhovou částí práce je poté provedena analýza metodikou WebML. Hlavní část práce, tedy ta která se zabývá návrhem internetového obchodu, se zaměří hlavně na využití nástrojů internetového marketingu a na provedení správné optimalizace pro vyhledávače, dotkne se ale i zásad použitelnosti a přístupnosti webových stránek. V závěru práce bude návrh zhodnocen z hlediska toho jak přispěje ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti GastronomikKV s.r.o.
Ochrana spotřebitele při internetovém obchodování
SHÝBAL, Petr
Cílem této diplomové práce je analýza platných právních předpisů v oblasti ochrany spotřebitele při internetovém obchodování. Úvodní část je věnována vymezení základních pojmů jako je spotřebitel a jeho práva, ochrana spotřebitele, činnost spotřebitelských organizací a vymezení elektronického obchodu a internetového obchodování apod. Základem práce je rozbor právních předpisů vnitrostátních, evropských i mezinárodních, které se dané problematiky dotýkají. Důraz je kladen především na ty práva a povinnosti, které nejčastěji uplatní uživatel internetového obchodu. Práce se věnuje také procesu uzavírání smluv v internetovém prostředí. Specifika e-kontraktace mají zásadní vliv na platnost právního úkonu a především na okamžik uzavření smlouvy. Poslední část je o internetových aukcích, které nabývají na oblibě, a proto je ochrana spotřebitele také aktuálním tématem. V průběhu celé práce je věnován prostor na zhodnocení právní připravenosti v této oblasti.
E-obchodování B2C v globálním prostředí
Cenigová, Ivana ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Čech, Milan (oponent)
Práce analyzuje možnosti českého zákazníka v globálním světě internetového obchodu a je zaměřena pouze na obchodování B2C. První část práce je věnována vysvětlení jednotlivých pojmů, jako je e-commerce, jsou zde uvedeny druhy a formy obchodování a druhy produktů, které je možno přes internet nakoupit. Ve druhé části už je popsáno s čím musí zákazník počítat, pokud se rozhodne nakoupit přes internet v zahraničí. Dále jsou zde uvedeny doporučené kroky, které by měl zákazník podniknout, aby pro něj byl nákup co nejvýhodnější. V poslední části jsou doporučení představeny na konkrétních příkladech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.