Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Proposal of the Strategic Plan for the Import of the Bulgarian Product
Číhal, Vít ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with a critical analysis of the possibility of import and marketing strategy of importing the Bulgarian product Kiselo Mlyako by the company to the market of the Czech Republic. The aim of the work is to find out whether this product is suitable for the given market and whether this strategic movewould be successful. The thesis describes information important for the implementation of the practical part of the work, which contains an analysis of the market and the company that would implement the strategic proposal. The work also contains a summary of information that was found from individual analyzes and recommendations that the company should undergo. Last but not least, a brief financial plan is created.
Marketing Strategy for Medical Devices Market
Coufalová, Hana ; Berg,, Ladislava van den (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The master’s thesis is focused on a development of a marketing strategy for launching products on a high competitive market of medical devices. To be more specific, it focuses on a new product launch of an ablation catheter and a mapping system for treating cardiology illnesses produced by an American company St. Jude Medical. The thesis describes the launch in order to find critical points and optimize the entire process.
Možnosti uplatnění analytického CRM v podmínkách nadnárodní společnosti
Burkova, Alina ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Petrlík, Lukáš (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh na použití aplikace, která umožnuje zpracovávaní velkého množství dat, pro účely segmentaci trhů a následujícího nastavení cílených marketingových kampaní. V teoretické častí jsou vymezeny základní pojmy a principy řízení vztahu se zákazníky, které jsou nezbytné pro pochopení cílů této práce. Dále následuje praktická část, kde jsou na začátku popsány pojmy tykající se řízení marketingových kampaní a segmentací. V poslední části se tyto souhrnné poznatky aplikovány při analýze výstupů z programu BigML.
Podmínky pro vstup vybraného podniku na zahraniční trh
KUČEROVÁ, Iveta
Diplomová práce popisuje vybraný podnik a je zde uvedena SWOT analýza tohoto podniku. Popisuje podmínky pro vstup firmy na zahraniční trh, konkrétně pro vstup na německý trh. Výsledkem je návrh na uplatnění vybraného podniku na tomto trhu a celkový popis situace na tomto trhu.
Analýza výběru vhodné lokality vstupu na mezinárodní trh
LHOTOVÁ, Pavlína
Rozhodnutí firmy vstoupit na zahraniční trh patří k jednomu z nejdůležitějších faktorů expanze firmy. Hlavním cílem práce bylo zpracovat návrh nejvhodnější formy vstupu na zahraniční trh a současně vybrat lokalitu vstupu firmy na mezinárodní trh. Dílčí cíl vymezoval srovnání jednotlivých lokalit, uvedení nejvhodnější lokality působení pro firmu Jihospol, a. s. a definování návrhu strategie pro další rozvoj společnosti. Možné lokality vstupu na mezinárodní trh byly zhodnoceny prostřednictvím STEP analýzy sousedních zemí. Cílovým trhem pro společnost Jihospol, a. s. byl vybrán trh Slovenské republiky. Nejvhodnější forma vstupu na zahraniční trh byla pro společnost Jihospol, a. s. zvolena dodávka stavebních prací formou subdodávky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.