Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chování trenéra - zkoumání didaktických problémů
Schwarz, Václav ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název: Chování trenéra - zkoumání didaktických problémů Cíle: Cílem mé práce je vytvoření přehledové studie a využití zpětnovazebních informací v tréninkovém procesu. Výzkumné otázky: Jakým způsobem by zpětnovazební informace měly být zprostředkovávány jejímu příjemci? Jak často a v kterých formách používat zpětnou vazbu v tréninkové jednotce? Metody: Ve své práci jsem použil metodu získávání dat, metodu analýzy dat a metodu narativního přehledu. Informace jsem sumarizoval a vytvořil závěry. Výsledky: Cíl této práce byl splněn. Výzkumné otázky byly zodpovězeny. Byla prezentována doporučení pro trenéry. Klíčová slova: korekce, zpětnovazební informace, instrukce
Chování trenéra v tréninkovém procesu ve fotbale
Šmirkl, Jan ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název: Chování trenéra v tréninkové jednotce ve fotbale Cíle práce: Diagnostikovat trenérskou činnost ve dvou tréninkových jednotkách mládežnické kategorie a dvou tréninkových jednotkách v dospělé kategorie. Ve sledování se zaměřím na formy trenérova chování. Hypotéza: "Předpokládám, že forma korekce a zpětné informace bude převládat v tréninkových jednotkách mládeže, nad tréninkem v dospělé kategorii. Metody: Pro dosažení cílů využiji metodu pozorování, metodu audio záznamu a metodu didaktické interakce (ADI) Výsledky: Hypotéza se nepotvrdila. Korekce a zpětná informace byla v tréninkových jednotkách mládeže zastoupena ve stejném, nebo menším procentuálním zastoupení. Klíčová slova: korekce, zpětná informace, instrukce
Teaching English Through English: Giving Instructions at A1-A2 level students
Mertová, Sára ; Uličná, Klára (vedoucí práce) ; Žďárek, Karel (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl představit zásady a techniky instruování v hodinách angličtiny a jejich praktické použití. Připomíná důležitost jasných a srozumitelných instrukcí a to, jak ovlivňují porozumění studentů. Teoretická část této práce popisuje obecná pravidla zadávání instrukcí a zaměřuje se na techniky zadávání instrukcí vhodné pro učební styly studentů. Také se věnuje tomu, jak jazyk instrukcí přizpůsobit studentům na jazykové úrovni A1 - A2. Praktická část se zaměřuje na akční výzkum, ve kterém autorka aplikuje výše uvedené principy. Cílem praktické části je autorčino zdokonalení se v zadávání instrukcí. Výsledky akčního výzkumu ukazují, že studenti lépe rozumí instrukcím, když je vyučující přizpůsobí jejich jazykové úrovni a když instrukce zadává pomocí rozmanitých verbálních i neverbálních technik. Klíčová slova: Osvojování jazyka, comprehensible input - srozumitelný jazykový vstup, jazyk instrukcí, porozumění studenty, učební styly, gesta, akční výzkum, instrukce
Chování fotbalového trenéra mládeže
Maurer, Tomáš ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Süss, Vladimír (oponent)
Název: Chování fotbalového trenéra mládeže. Cíle: Cílem práce je představit didaktickou činnost trenéra mládeže, metody vedení tréninkového procesu, které pohlížejí na svěřence jinak než na cvičný materiál, definovat tyto formy chování trenéra - zpětná informace, korekce, instrukce, otázka a ukázat na příkladech jejich efektivní i neefektivní využití. Metody: V této práci provádím metodu narativního přehledu a modifikovanou analýzu didaktické interakce. Výsledky: Koučování na rozdíl od příkazového stylu odbourává vnitřní bariéry a rozvíjí samostatnost a odpovědnost, zvyšuje sebedůvěru a vytváří vyšší úroveň dovedností. Trenér si musí uvědomovat funkce a efektivitu obsahu a načasování jednotlivých forem svého chování, aby byl tréninkový proces co nejúčinnější. Klíčová slova: zpětná informace, korekce, instrukce, otázka, koučování.
Chování trenéra v tréninkové jednotce ve fotbale
Schwarz, Václav ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název: Chování trenéra v tréninkové jednotce ve fotbale Cíle: Cílem mé práce je pozorování interakce tří vybraných trenérů s hráči na trénincích. Hypotéza: Předpokládám, že instrukce bude převládat nad výskytem dalších forem chování. Metody: Ve své práci jsem použil metodu pozorování, metodu audio záznamu a metodu didaktické interakce (ADI). Metody pozorování a audio záznamu jsem použil při sběru dat. Metodu ADI jsem aplikoval v rozboru jednotlivých tréninkových jednotek. Ve všech tréninkových jednotkách sledujeme výskyt hypotézy. Výsledky: Cíl této práce byl splněn. Hypotéza byla potvrzena. U všech pozorovaných trenérů forma instrukce převažovala nad dalšími formami chování. Klíčová slova: interakce, zpětná vazba, instrukce
Disassembler a analyzátor binárního kódu
Bayer, David ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou zpětného překladu binárního kódu do jazyka symbolických instrukcí. Věnuje se popisu architektur ARM a AVR a průzkumu existujících řešení. Na základě získaných informací zpracovává návrh a implementaci aplikace typu disassembler. Poskytuje grafické uživatelské rozhraní usnadňující spuštění zpětného překladu a zobrazení jeho výsledku. Navržené prostředí je snadno rozšířitelné o disassemblery dalších architektur, algoritmy řízení zpětného překladu a analýzy kódu.
Návrh a implementace prostředků pro zvýšení výkonu procesoru
Zlatohlávková, Lucie ; Sekanina, Lukáš (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřená na problematiku architektur procesorů. Základem projektu je návrh jednoduchého procesoru, který je obohacen o moderní prvky a principy používané v architekturách procesorů, jako jsou pipelining, cache a predikce skoků. Navržený procesor je implementován pomocí jazyka VHDL a simulován v prostředí programu ModelSim.
Digitální steganografie pro spustitelné soubory
Tobiáš, Pavel ; Bidlo, Michal (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá steganografickým ukrýváním libovolných dat do spustitelných souborů. Nejprve hovoří obecně, zejména o injekčních a substitučních steganografických metodách nad různými typy krycích objektů. Poté se zaměřuje na spustitelné soubory formátu ELF a rodinu instrukčních sad x86 ; zmiňuje permutační metody nad instrukcemi a řetězy základních bloků a dopodrobna rozebírá substituční metodu ekvivalenčních tříd instrukcí. Následně je popsán návrh, implementace, testování a optimalizace vlastního řešení založeného na poslední ze zmíněných metod. Posléze jsou popsány metody a výstupy experimentů s vlastním řešením.
Teaching English Through English: Giving Instructions at A1-A2 level students
Mertová, Sára ; Uličná, Klára (vedoucí práce) ; Žďárek, Karel (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl představit zásady a techniky instruování v hodinách angličtiny a jejich praktické použití. Připomíná důležitost jasných a srozumitelných instrukcí a to, jak ovlivňují porozumění studentů. Teoretická část této práce popisuje obecná pravidla zadávání instrukcí a zaměřuje se na techniky zadávání instrukcí vhodné pro učební styly studentů. Také se věnuje tomu, jak jazyk instrukcí přizpůsobit studentům na jazykové úrovni A1 - A2. Praktická část se zaměřuje na akční výzkum, ve kterém autorka aplikuje výše uvedené principy. Cílem praktické části je autorčino zdokonalení se v zadávání instrukcí. Výsledky akčního výzkumu ukazují, že studenti lépe rozumí instrukcím, když je vyučující přizpůsobí jejich jazykové úrovni a když instrukce zadává pomocí rozmanitých verbálních i neverbálních technik. Klíčová slova: Osvojování jazyka, comprehensible input - srozumitelný jazykový vstup, jazyk instrukcí, porozumění studenty, učební styly, gesta, akční výzkum, instrukce

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.