Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The Channel of Influence? YouTube Advertising and the Hipster Phenomenon
Horáková, Zuzana ; Balon, Jan (vedoucí práce) ; Hájek, Martin (oponent)
Výzkum se zaměřuje na téma vlivu inzerce na YouTube na společnost z pohledu subkultury hipsterů. Cílem této práce je prozkoumat postoj hipsterů vůči YouTube díky analýze rozhovorů a také za pomoci teoretického ukotvení základních konceptů jako je subkultura, hipster, životní styl nebo reklama. Důvodem, proč jsem se zaměřila na postoje jedinců hipster je fakt, že fenomén hipster se stává čím dál rozšířenějším. Kromě toho jsou tito jedinci spojováni se skeptickým postojem vůči hlavním trendům. Proto jsem se rozhodla konfrontovat zdánlivě nedůvěřivý pohled hipsterů na YouTube, jakožto zástupce moderního hlavního proudu, se skutečnými postoji hipsterů.
Analýza komunikace influencerů z pohledu brand marketingu
Kotenová, Lenka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Influencer marketing prošel v posledních letech výrazným vývojem směrem k sociálním sítím. Oblast influencerů, kteří mají sílu ovlivňovat skrze své kanály, se tak stala důležitější součástí marketingové komunikace firem. Cílem práce je analýza prvků komunikace influencera na YouTube a Instagramu ve spolupráci se značkami. Práce se zabývá vypozorováním typických znaků, tendencí a měřením efektivnosti kampaní na konkrétních aktuálních příkladech největších českých influencerů.
Strategická komunikace firem na Instagramu
Marková, Kateřina ; Láb, Filip (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Tato práce se zabývá strategickou komunikací firem na sociální síti Instagram. Cílem práce je přiblížit způsoby, jakými se tvoří strategická komunikace na českém Instagramu a popsat konkrétní nástroje, které jsou k tomu využívány. Instagram umožňuje firmám, aby sdílely informace o svých produktech, komunikovaly s fanoušky a získávaly od nich zpětnou vazbu. Tyto aktivity se podílí také na tvorbě identity značky. Teoretická část přibližuje koncepty, které jsou spojeny s firemní komunikací na Instagramu, dále se zabývá jednotlivými nástroji a funkcemi, které lze využít. Nastíněna je také spolupráce s influencery. Kvalitativní výzkum je založen na rozhovorech s kurátory a stratégy českých firemních účtů na Instagramu. Výzkumný vzorek tvořilo šest firemních účtů, které reprezentují odlišné oblasti (móda, automobilový průmysl, fotografické produkty, elektronika, jídlo a FMCG). Odpovědi respondentů jsou rozděleny do šesti tematických okruhů, které mají napomoci zodpovědět výzkumnou otázku. Hlavní důraz byl kladen především na současnou roli Instagramu ve firemní komunikaci, tvorbu obsahu, hashtagy, využívání jednotlivých funkcí v aplikaci a spolupráci s influencery. Účelem je získat konkrétní informace a praktické příklady z oblasti strategické komunikace firem na Instagramu. Výsledky této práce by...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.