Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 94 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mobilní systém pro monitorování sportovní aktivity
Maleňák, Filip ; Čížek, Martin (oponent) ; Rozman, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je rozbor metod používaných při monitorování aktivit sportovců a popis odpovídajících technických řešení se zaměřením především na sledování tepové a dechové frekvence. Je předloženo technického řešení pro monitorování vybraných biologických parametrů prostřednictvím volně dostupných HW a SW nástrojů. Navržený systém umožňuje monitorování sportovní činnosti pomocí mobilního telefonu s operačním systémem iOS.
Zpracování GPS dat na iPhone
Liška, Radek ; Barabas, Maroš (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce jsou moderní webové technologie a jejich využití v mobilních zařízeních se zaměřením na Apple iPhone. Aplikace pracuje jako organizér závodů. Mezi hlavní funkce patří tvorba a správa tratí, pomoc závodníkům při jejich absolvování a uchování rekordů, kterých dosáhli.
Lokalizace volajícího v informačním systému urgentní medicíny
Maleňák, Filip ; Sekora, Jiří (oponent) ; Rozman, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je rozbor metod používaných k lokalizaci volajícího na tísňovou linku 155 a významu přesné lokalizace v záchranné operaci. Popis jiných metod sloužících k lokalizaci volajícího a návrh řešení pro využití těchto metod za účelem zpřesnění polohy volajícího. Tísňová linka je zastoupena modulem zdravotnického operačního střediska informačního systému zdravotnické záchranné služby. Navrhované řešení využití přesnějších metod lokalizace volajícího představuje aplikace iSOS pro mobilní telefon iPhone. Aplikace byla vytvořena na základě požadavků na jednoduchost a maximální efektivitu lokalizace volajícího v tísňové situaci.
iOS aplikace pro komunitní sledování gastronomických služeb
Martinů, Michal ; Kočí, Radek (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje návrh a implementaci aplikace pro operační systém iOS. Dále se zaměřuje na popis současných technologií použitých k vytvoření aplikace a aktuálního stavu již hotových řešení. Na základě těchto poznatků je vyhotoven návrh, implementace a testování aplikace. Výsledná aplikace umožňuje zobrazit uživatelům gastronomická zařízení v okolí. Její obsah si vytváří sami uživatelé.
Zaznamenávání trasy jízdy na motorce pro iOS
Pinka, Martin ; Sochor, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro zaznamenávání jízdy na motocyklu na platformě iOS, která inovuje aktuálně dostupné řešení. Mezi přínosy patří vytvoření lepšího mechanismu pro detekci přestávky zaznamenávání, který umožní automatizovat pozastavování zaznamenání trasy v době, kdy uživatel nechce trasu zaznamenávat.Dále je aplikace rozšířena o organizaci záznamů a jejich vyhledávání. Ta je řešena pomocí tagů, které lze k záznamům přidat. Řešení významně zlepšuje rychlost vyhledání konkrétních jízd, pokud uživatel poctivě vyplní informace k jízdě. V implementační části práce je popsáno vykreslování velmi dlouhé trasy na mapě, jejíž části jsou barevně odlišeny podle rychlosti, která byla při zaznamenávání zaznamenána. Výsledkem celého úsilí je inovativní funkční aplikace, která je připravena pro reálný provoz.
Nástroj pro evidenci hospodaření domácnosti v iOS
Marek, Jakub ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Hlavním úkolem této práce je návrh a realizace nástroje pro evidenci hospodaření domácnosti. Nástroj je zpracován ve formě aplikace pro zařízení iPhone s operačním systémem iOS verze 7.0 a vyšší. Aplikace umožňuje zaznamenávat stavy měřičů energií, evidovat teplotu a výdaje uživatelovy domácnosti. Vkládání záznamů provádí uživatel pomocí UI běžného u tohoto typu aplikací. Výstupem aplikace je přehled spotřeby energií, průměrné teploty a výdajů za určité časové období. Ten může být vpodobě gesty řízeného grafu zobrazovaného vaplikaci nebo výroční zprávy ve formátu PDF, se kterou lze dále pracovat (odeslání pomocí e-mailu, export do Dropboxu atd.). Důležitou součástí aplikace je dlouhodobé uchovávání veškerých uživatelem vložených dat a jejich záloha či přenos na další zařízení pomocí služeb iCloud a Dropbox. 
iPhone jako univerzální vstupní zařízení PC
Mataj, Lukáš ; Řezníček, Ivo (oponent) ; Ševcovic, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou aplikace, která umožní využívat mobilní zařízení iPhone jako bezdrátové univerzální vstupní zařízení počítače. Pomocí této aplikace tak můžeme simulovat klávesnici, numerickou klávesnici, myš, touchpad a herní ovladač. Také se stručně seznámíme se samotným zařízením iPhone a procesem vývoje aplikace pro tuto platformu.
Mobilní aplikace pro hráčskou podporu ve hře Pokemon Go
Pihrt, Patrik ; Kočí, Radek (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Pokémon Go je jedna z nejúspěšnějších mobilních herních aplikací na světě. Hra je podporována platformami Android a iOS. Tato bakalářská práce se zaměřuje hlavně na získávání potřebných dat pro výpočty ze snímků Pokémonů ze hry. Snímky jsou vkládány do aplikace a výstupem jsou data informující hráče o individuálních hodnotách jeho Pokémonů. Všechny vyhodnocené informace jsou ukládány a je možné k nim kdykoliv znovu přistupovat. Dále hráčům předává informace, které se často mění.
Mobilní hra s použitím rozšířené reality
Konečný, Adam ; Kapinus, Michal (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvoření hry v rozšířené realitě pro operační systém iOS. Výsledná hra je založena na herním žánru tower defense. Práce se věnuje rozšířené realitě a jejímu vývoji, dále popisuje nástroje potřebné pro vytvoření této hry. Další část práce popisuje návrh a následnou realizaci tohoto projektu. Nakonec se věnuje dostupným nástrojům pro testování, testování samotnému a rozebere výsledek testování.
Multimediální přehrávač pro iOS
Singh, Kevin ; Číka, Petr (oponent) ; Grabovský, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce „Multimediální přehrávač pro iOS“ se zabývá popisem video formátů HLS, MP4, MPEG Transport Stream a DASH. Dále pokračuje zabezpečeným obsahem DRM, reklamami VAST a analytickým nástrojem Google Analytics. V rámci této práce vznikla knihovna v jazyce Swift, jenž tvoří samotný přehrávač. Tento přehrávač umožňuje kromě interaktivního přehrávání videa také zobrazení reklam, titulek, změnu kvality přehrávání, přehrávání AirPlay či stažení obsahu pro offline přehrávání. Funkcionalita pro přehrávání zabezpečeného obsahu nemohlo být dokončeno, neboť vývojáři byl odmítnut přístup k produkčnímu SDK Fairplay ze stary majitele. Vznikla také testovací aplikace, jenž tuto knihovnu v sobě implementuje a dokazuje tak funkčnost vyvíjených funkcionalit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 94 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.