Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza personálních procesů a pozice personalisty v prostředí českých hokejových extraligových klubů
Turecká, Hana ; Gruber, Jan (vedoucí práce) ; Háša, Stanislav (oponent)
4 ABSTRAKT Extraligu ledního hokeje, nejvyšší hokejovou soutěž v České republice, hraje čtrnáct týmů, z toho pouze dva kluby mají ve své organizační struktuře pozici personalisty. Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku vykonávání personálních činností v podmínkách českých profesionálních sportovních organizací. Na základě rozhovorů se zaměstnanci záměrně vybraných dvou hokejových týmů v práci porovnávám realizaci personálních činností v klubu, kde specialista na HR působí s klubem, kde tuto oblast zajišťuje vedoucí pracovník / sportovní manažer. V práci je také analyzována pozice personalisty působícího v extraligovém hokejovém klubu HC Sparta Praha. V samostatné kapitole jsou popsány konkrétní specifika personálních procesů v hokejových klubech včetně uvedení příkladů z praxe. Klíčová slova: Personální řízení, personalista, personální činnosti, organizační struktura, sportovní klub, hokejový klub.
Marketingový výzkum spokojenosti fanoušků PSG Zlín
Adamík, Karel ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti fanoušků PSG Zlín Cíle: Cílem diplomové práce je zjistit spokojenost fanoušků PSG Zlín a navrhnout opatření, která by v následujících sezónách mohla vést ke zvýšení jejich spokojenosti. Metody: Ke zjištění spokojenosti fanoušků hokejového klubu PSG Zlín je v diplomové práci použita metoda kvantitativního výzkumu za pomoci elektronického dotazování, jež na velkém vzorku fanoušků umožňuje zjistit dostatečné množství dat a následně analyzovat jejich spokojenost s jednotlivými aspekty. Výsledky: Z analýzy a interpretace dat marketingového výzkumu bylo zjištěno, že fanoušci jsou s mnoha aspekty ve velké míře spokojenosti. Nejdůležitější je pro fanoušky atmosféra v hale a sportovní výkon. Nejméně je zajímá doprovodný program, se kterým dle hodnocení nejsou zcela spokojeni. Celkově se největší prostor pro zlepšení nabízí ve vyčlenění prostoru pro rodiny s dětmi a zlepšení servisu při domácích utkáních. Ohledně sociálních sítí, webových stránek a merchandisingu panuje převážně dobrá spokojenost okolo hodnoty 2 (1 - velmi spokojen/a, 5 - velmi nespokojen/a). Obecně by fanoušci uvítali více informací, reportáží a rozhovorů ze zákulisí klubu. Klíčová slova: sportovní marketing, marketingový výzkum, hokejový klub, marketingový mix, komunikační mix, PSG Zlín, lední hokej,...
Prognóza vývoje sportovního klubu HC Sparta Praha
Veselá, Anna ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kocour, Vladimír (oponent)
Název: Prognóza vývoje sportovního klubu HC Sparta Praha Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě rozboru finanční analýzy uplynulých let navržení a sestavení tří možných prognóz vývoje finanční situace klubu HC Sparta Praha. Metody: V první fázi této práce bude sestavena finanční analýza z osmi uplynulých let. Data budou analyzována v rámci analýzy rozvahy a výkazu zisku a ztrát, po které bude následovat analýza poměrových ukazatelů. Třetí fází bude konstrukce Taflerova bankrotního modelu. Na základě výsledků finanční analýzy budou sestaveny tři prognózy, a to realistická, optimistická a pesimistická. Prognózy budou vytvořeny z minulého vývoje hodnot výnosů, nákladů a hospodářského výsledku do roku 2020. Pro modelování prognóz bude použita funkce Forecast z programu Excel. Výsledky: Z komparace výsledků finanční analýzy se sportovními úspěchy vyšlo najevo, že se finanční situace sportovního klubu HC Sparta Praha vyvíjí na základě sportovních výsledků extraligového týmu. Jednotlivé prognózy tak byly sestaveny na základě nejlepších let pro optimistickou prognózu, nejhorších let pro pesimistickou prognózu a všech osmi analyzovaných let co se realistické prognózy týče. Klíčová slova: finanční analýza, hokej, hokejový klub, sportovní klub, prognóza, prognostické metody
Využití internetových sociálních sítí kluby hokejové Tipsport extraligy
Grund, Lukáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Využití internetových sociálních sítí kluby hokejové Tipsport extraligy Cíle: Cílem práce je na základě dostupných dat zanalyzovat a porovnat komunikaci vybraných hokejových klubů na zvolených sociálních sítích. Facebooková komunikace těchto klubů bude zhodnocena podle určených kritérií. Metody: Sběr a popisná analýza dat, komparace, klasifikace na základě zvolených kritérií. Výsledky: Zásadním zjištěním, které práce přinesla, je skutečnost, že pravidelnou a profesionálně vedenou komunikací na všech čtyřech zvolených sítích se prezentují pouze tři extraligové kluby, a to HC Kometa Brno, HC Sparta Praha a HC ČSOB Pojišťovna Pardubice. V komunikaci na Facebooku si na základě hodnocení podle zvolených kritérií počíná nejlépe pardubický klub. Veškerá získaná data jsou sepsána v praktické části práce. Klíčová slova: Internet, sociální síť, prognóza, hokejový klub, Tipsport extraliga
Komparace budování značky Lev Praha a Slovan Bratislava v letech 2012-2014
Nykl, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Bakalářská práce "Komparace budování značky Lev Praha a Slovan Bratislava v letech 2012- 2014" popisuje a porovnává fungování dvou hokejových značek, které se ve vymezeném období účastnily Kontinentální hokejové ligy. Cílem práce je na základě teoretických a praktických poznatků porovnat dvě sportovní značky a zjistit, čím jsou si podobné a čím se odlišují. V teoretické části práce pojednává o marketingu a jeho nástrojích, o specifikách sportovního marketingu a o jednotlivých aspektech tvořících značku. Charakteristika Kontinentální hokejové ligy byla do práce zahrnuta nejen proto, že se jí oba kluby účastní, ale také pro pochopení širších souvislostí, jež mají dopad na obě značky. Praktická část čerpá převážně z klubových médií a zpravodajských portálů a zabývá se nejprve pražským klubem, poté i bratislavským. Zevrubně popisuje jednak historii a identitu značek, jednak jejich cílovou skupinu a prvky značky. Dále rozebírá proces budování značky, jenž zahrnuje analýzu trhu a konkurence, aktuální stav značky a její společenskou odpovědnost. Poslední část je věnována marketingovým aktivitám klubů, do nichž spadá komunikace s fanoušky, médii, sponzory a veřejností. Závěrečná kapitola komparuje obě značky na základě předložených faktů.
Analýza a návrh marketingové strategie hokejového klubu PSG Zlín
Adamík, Karel ; Adamík, Karel (oponent) ; Vyplašil, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem marketingové strategie hokejového klubu. Teoretická část se zaměřuje na obecnou teorii marketingu, specifika a trendy sportovního marketingu. Praktická část analyzuje současnou situaci klubu a výsledky dotazníku, který slouží jako podklad pro návrh zlepšení marketingové komunikace vůči fanouškům.
Podnikatelský plán na založení hokejové akademie
Bílý, David ; Drexler, Denis (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského plánu na založení hokejové klubu zaměřeného na nábor dětí a precizní výukový systém mladých sportovců. Pro tuto příležitost byl vybrán ucelený projekt Českého svazu ledního hokeje zahrnujícího všechna potřebná kritéria pro získání statutu Akademie ČSLH. Diplomová práce se skládá z teoretické části a praktické části, která se bude věnovat veškeré problematice týkající se založení, řízení a správě sportovního klubu ve spolupráci místních škol, města a stávajících hokejových klubů.
Hodnocení a ohodnocení hráčů v profesionálních hokejových klubech
Karásek, Jan ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo přiblížit dvě vybrané činnosti a metody z oboru řízení lidských zdrojů užívaných v hokejových klubech. Konkrétně se jednalo o hodnocení a ohodnocení hráčů vybraných hokejových klubů. Praktická část byla založena na rozhovorech, které byly provedeny s pracovníky klubů, kteří se danou problematikou zabývají. Tento výzkum byl kvalitativního typu. Rozhovory byly tzv. (semi)strukturovaného typu. Otázky byly seřazeny podle činností, kterých se tyto otázky týkaly. Přínosem praktické části je poskytnout informace o způsobech hodnocení a ohodnocení hráčů, které používaly jednotlivé kluby. Získaná data byla kvalitativního charakteru. Výsledkem práce pak bylo porovnání způsobů hodnocení a ohodnocení v jednotlivých klubech, výhod a nevýhod jednotlivých metod hodnocení a forem ohodnocení. Výsledky práce mohou být využity jako nástroj redukce mzdových nákladů v hokejových klubech.
Lexikon osobností hokejového klubu HC Dukla Jihlava
VARHANÍK, Lukáš
HC Dukla Jihlava, hokejový klub Kraje Vysočina, sklízel největší úspěchy ve druhé polovině 20. století. Původně byl armádním hokejovým klubem, který vznikl přestěhováním Dukly Olomouc v roce 1956. Klub je historicky nejúspěšnějším českým hokejovým klubem, v němţ za dobu působení hrálo několik hokejistů, kteří se svými výkony zapsali do dějin. V práci se autor věnuje historii vzniku ledního hokeje a začátku vzniku klubu HC Dukla Jihlava. V praktické části práce uvádí jména, osobní úspěchy a rozhovory s hokejisty, které zařadil do lexikonu osobností jihlavského hokejového klubu. Cílem práce je připomenutí slavné historie klubu, který se proslavil prací s mladými hokejisty, z nichţ vychoval národní reprezentanty, mistry republiky, vítěze Spengler Cupu, drţitele Zlaté hokejky, stříbrné olympioniky. Někteří hráči dostávali nabídky ze zahraničí, ale tehdejší doba jim to neumoţnila. Přesto se v konkurenci hokejistů dokázali prosadit a nikdo jihlavského angaţmá nelituje. Dukla Jihlava je značka města.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.