Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh převodového ústrojí motocyklu s elektrickým pohonem
Novotný, Tomáš ; Prokop, Aleš (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Cílem práce je shrnutí současných převodových ústrojí motocyklů a následný návrh převodového ústrojí pro elektrický motocykl. Hlavním tématem je návrh spojky, pro jejíž komponenty byla zpracována napěťová analýza a určena únavová bezpečnost. Dále se práce zabývá návrhem primárního převodu a převodových poměrů převodovky.
Koncepční návrh dvoutoké převodovky
Kliš, Vojtěch ; Prokop, Aleš (oponent) ; Řehák, Kamil (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá koncepčním návrhem dvoutoké převodovky a následnou kontrolou vybraných navržených částí této převodovky. První část práce je věnována teorii řadicích ústrojí v automobilech a následnému rozboru již dostupných dvoutokých převodovek. Dále se práce zaměřuje již na samotný koncepční návrh, který vychází ze zvoleného vozidla, na kterém bude převodovka umístěna a jeho jízdních odporech. Na základě těchto výchozích hodnot je zvoleno odstupňování převodovky, které má vliv na jízdní dynamiku vozidla. S ohledem na zástavbový prostor je pak navrženo koncepční uspořádání převodovky. Dále se práce zabývá základním konstrukčním návrhem a výpočty jednotlivých funkčních částí převodového ústrojí. Poslední část práce je věnována kontrole vybraných konstrukčních uzlů pomocí metody konečných prvků provedených v softwaru Ansys Workbench. Celá práce tak popisuje jednotlivé kroky pro návrh základní koncepce dvoutoké převodovky a konstrukci jejich základních komponent.
Koncepční návrh dvoutokého převodového ústrojí
Kocman, František ; Prokop, Aleš (oponent) ; Řehák, Kamil (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá koncepčním návrhem dvoutoké převodovky a následnou kontrolou vybraných konstrukčních uzlů této převodovky. Úvodní část je věnována jejich teoretickému popisu a následnému rozboru používaných dvoutokých převodovek. Dále je práce zaměřena na samotný koncepční návrh, který vychází ze zvoleného vozidla. Na základě těchto vstupů je zvoleno odstupňování převodovky, které má vliv na ekonomičnost provozu vozidla. S ohledem na zástavbový prostor je pak navrženo její koncepční uspořádání. Dále se práce zabývá základním konstrukčním návrhem a výpočty vybraných funkčních částí převodového ústrojí. Závěr práce je věnován kontrole vybraných konstrukčních uzlů pomocí metody konečných prvků. Celá práce popisuje jednotlivé kroky základního koncepčního návrhu dvoutoké převodovky a konstrukci jejich základních komponent.
Visualizace cyklických motorů
Fajkus, Jan ; Navrátil, Jan (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a implementací aplikace, která umožňuje navrhovat soukolí složená z ozubených kol. Program je vytvořen ve formě jednoduché počítačové hry. Součástí aplikace je systém pro vykreslování animovaného 3D modelu, který se pohybuje v reálném čase. Jako implementační prostředí byl zvolen jazyk C doplněný o knihovnu OpenGL.
Přehled konstrukcí třecího variátoru
Fryčar, Michal ; Dočkal, Kryštof (oponent) ; Šperka, Petr (vedoucí práce)
Třecí variátory se v průmyslu využívají především pro jejich schopnost za chodu stroje plynule měnit převodový poměr otáček motoru k výstupnímu zařízení. V této práci bylo popsáno šest typů konstrukcí (užívajících řemen, řetěz, kouli nebo toroidní, kuželové a talířové kolo). Jejich vlastnosti byly následně srovnány na základě maximálního přeneseného výkonu a účinnosti přenosu. Výsledky výpočtů pomocí Hertzovy teorie ukazují, že pro přenos maximálního kroutícího momentu se nejlépe hodí konstrukce řemenové, řetězové a toroidní. Tyto výsledky jsou v souladu s dřívějšími studiemi této problematiky a mají sloužit jako podklad pro další výzkum v tomto odvětví.
Diferenciální kladkostroj
Mikunda, Luboš ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem diferenciálního kladkostroje pro nosnost 900 kg a zdvih 9,5m. Obsahuje volbu částí pevné i volné kladnice, volbu řetězu, kladek a dalších funkčních částí. Dále pevnostní výpočty čepů řetězových kol, bočnic a háku volné kladnice, podložené výkresem sestavení a důležitých detailů.Práce zahrnuje i výpočet samosvornosti s posouzením mezí.
Diferenciální kladkostroj
Žák, Petr ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a výpočtem samosvorného diferenciálního kladkostroje o nosností 450kg a zdvihu 3,8m. Obsahuje mimo jiné návrh konstrukce volné i pevné kladnice, volbu ručního i břemenového řetězu spolu s výpočtem řetězových kol k výše zmiňovaným řetězům. Provádí se rovněž důležité pevnostní výpočty s posouzením mezí a bezpečnosti samosvornosti, při zohlednění ruční obsluhy. K práci je přiložená výkresová dokumentace dle zadání.
Koncepční návrh dvoutokého převodového ústrojí
Kocman, František ; Prokop, Aleš (oponent) ; Řehák, Kamil (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá koncepčním návrhem dvoutoké převodovky a následnou kontrolou vybraných konstrukčních uzlů této převodovky. Úvodní část je věnována jejich teoretickému popisu a následnému rozboru používaných dvoutokých převodovek. Dále je práce zaměřena na samotný koncepční návrh, který vychází ze zvoleného vozidla. Na základě těchto vstupů je zvoleno odstupňování převodovky, které má vliv na ekonomičnost provozu vozidla. S ohledem na zástavbový prostor je pak navrženo její koncepční uspořádání. Dále se práce zabývá základním konstrukčním návrhem a výpočty vybraných funkčních částí převodového ústrojí. Závěr práce je věnován kontrole vybraných konstrukčních uzlů pomocí metody konečných prvků. Celá práce popisuje jednotlivé kroky základního koncepčního návrhu dvoutoké převodovky a konstrukci jejich základních komponent.
Konstrukční návrh planetového převodového ústrojí Formule Student
Viktořík, Marek ; Řehák, Kamil (oponent) ; Prokop, Aleš (vedoucí práce)
Student formula, reduction gear, gears, gear ratio, simulation
Koncepční návrh dvoutoké převodovky
Kliš, Vojtěch ; Prokop, Aleš (oponent) ; Řehák, Kamil (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá koncepčním návrhem dvoutoké převodovky a následnou kontrolou vybraných navržených částí této převodovky. První část práce je věnována teorii řadicích ústrojí v automobilech a následnému rozboru již dostupných dvoutokých převodovek. Dále se práce zaměřuje již na samotný koncepční návrh, který vychází ze zvoleného vozidla, na kterém bude převodovka umístěna a jeho jízdních odporech. Na základě těchto výchozích hodnot je zvoleno odstupňování převodovky, které má vliv na jízdní dynamiku vozidla. S ohledem na zástavbový prostor je pak navrženo koncepční uspořádání převodovky. Dále se práce zabývá základním konstrukčním návrhem a výpočty jednotlivých funkčních částí převodového ústrojí. Poslední část práce je věnována kontrole vybraných konstrukčních uzlů pomocí metody konečných prvků provedených v softwaru Ansys Workbench. Celá práce tak popisuje jednotlivé kroky pro návrh základní koncepce dvoutoké převodovky a konstrukci jejich základních komponent.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.