Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 85 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Cena, kvalita a rizika poskytování prací a služeb facility managementu
Hladišová, Marika ; Vázlerová, Marcela (oponent) ; Tichá, Alena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá cenou, kvalitou a riziky v poskytování prací a služeb Facility managementu. V teoretické části jsou popsány základní pojmy týkající se Facility managementu, jeho přínosy, způsoby zajištění, důležité oblasti, samotný cíl tohoto oboru, jednotlivé úrovně součinnosti a náplň práce facility manažera. Dále jsou zde zmíněny důležité standardizace, bez kterých by Facility management nemohl fungovat, vzor servisní smlouvy, a nakonec také velmi důležitá kapitola věnovaná kvalitě v poskytování prací a služeb Facility managementu. Praktickou částí diplomové práce je případová studie, která vychází z dotazníkového šetření a popisuje způsoby zajištění podpůrných služeb dvou rozdílných objektů (hotelu a stavební firmy). Případová studie dále popisuje náklady na tyto služby, způsob kontroly kvality provedených prací a typ smluvního zajištění s jednotlivými pracovníky. Výstupem práce je podrobný popis rizik, které mohou vzniknout u jednotlivých typů služeb či způsobech jejich zajištění. U všech těchto rizik jsou následně uvedeny optimalizační opatření.
Význam facility managementu ve firmě
Frišová, Jitka ; Duda, Jaroslav (oponent) ; Tichá, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem " Význam facility managementu ve firmě" se zabývá podpůrnými procesy, které přináší uživatelům objektů potřebný komfort. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje význam facility managementu, jeho vývoj a činnosti, kterými se zabývá. Praktická část obsahuje případovou studii fungování oddělení Facility v nadnárodní hi-tech firmě, která se zabývá výrobou a vývojem elektronových mikroskopů. Speciální důraz je kladen na čistou výrobu, kde se vyrábí mikroskopy a spektroskopy. Závěr práce tvoří hodnocení kvality služeb oddělení Facility s ohledem na přínosy, které toto oddělení přináší společnosti a jejím zaměstnancům.
Informační systém pro správu nemovitostí
Sýkora, Petr ; Lukáš, Roman (oponent) ; Techet, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá nasazením informačních systémů v oblasti správy nemovitostí. Rozebírá pojem informační systém a uvádí nástroje pro jeho vývoj. Dále je uveden krátký úvod do problematiky správy nemovitostí a oboru facility management. Praktická část obsahuje návrh a implementaci systému pro správu obytných domů. Byl kladen důraz na oprávnění jednotlivých uživatelů a zabezpečení systému. Dále bylo implementováno vícejazyčné rozhraní a export do formátu PDF.  
Knihovna analytických modulů pro správu budov v ArcGIS
Cupák, Michal ; Peringer, Petr (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Tato práce řeší návrh a implementaci knihovny analytických modulů pro správu budov a jejích zařízení. Knihovna je navrhnutá pro geografický informační systém ArcGIS a implementovaná v programovacím jazyce Python. Jednotlivé moduly knihovny řeší dílčí problémy při práci s geografickými daty. Lze je také propojovat do větších celků a tak dosáhnout komplexnějších řešení problémů. Centrální koncepce projektu a žurnálovacího systému umožňuje rozšiřitelnost knihovny o nové moduly. Implementovaná sada modulů zpracovává vstupní data dodaná dodavateli a převádí je do struktury geografických dat v ArcGIS. Tento převod dat je v této práci názorně předveden.
Využití Facility Managementu pro efektivní hospodaření s energiemi ve stavebních objektech
Marek, Martin ; Struhala, Karel (oponent) ; Remeš, Josef (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá facility manažmentom - podpornými činnosťami pre užívateľov budov. Teoretická časť popisuje facility management, jeho význam a ciele procesov, a jeho vývoj vo svete. Časť práce je venovaná i aktuálnej aplikácii, dlho očakávanej štandardizácii v oblasti facility managementu. Praktická časť obsahuje a popisuje procesy údržby a postupy podporných činnosti zavádzaných facility manage-mentom na konkrétnom stavebným objektu -prevádzke rýchleho občerstvenia v Brne. Záver práce tvorí zhodnotenie mieri aplikácie facility managementu z ohľadom na prínos pre majiteľa budovy i prevádzkovateľa rýchleho občerstvenia.
Facility management - efektivní správa stavebních objektů
Helekalová, Denisa ; Jedlička, Libor (oponent) ; Tichá, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce „ Facility management – efektivní správa stavebních objektů“ je zaměřena na stavební objekty a přínos pro ně při využívání služeb facility managementu. Práce se snaží přiblížit, co je facility management kdo ho poskytuje v České republice a jak přispívá k úsporám. Zmíněny jsou také informační technologie využívané ve facility managementu, protože bez těch se v dnešní době téměř žádný obor neobejde. První část je též zaměřena na stavbu, její životní cyklus a náklady s ním spojené. Definován je rovněž životní cyklus stavby v souvislosti s facility managementem, outsourcing jako externí poskytování služeb facility managementu a opomíjena není ani legislativa pro facility management.
Návrh tvorby normotvorné základny pro vybranou organizaci
Podaný, Tomáš ; Marenčák, Miroslav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Pro práci byla vybrána firma SCF Servis, s.r.o. sídlící v budově AZ TOWER, která se nachází v ulici Pražákova 69, Brno 639 00. Společnost se zabývá výstavbou a především komplexní správou nemovitostí. Práce popisuje stávající normotvornou základnu podniku a návrhy ke zlepšení. První část obsahuje teoretická východiska. Druhá část se zabývá celkovou analýzou firmy. Ve třetí části jsou návrhy ke zdokonalení vnitropodnikových norem. Závěrečná část přináší vyhodnocení celkových přínosů.
Novolíšeňská pražírna a kavárna
Helis, Jan ; Krupica, Roman (oponent) ; Bantová, Sylva (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh novostavby pražírny a kavárny v Brně – Líšni. Součástí práce je projektová dokumentace v rozsahu pro stavební povolení, koncepčně zpracovaná část techniky prostředí staveb a plán facility managementu jako volitelná část. Samotný objekt má dvě nadzemní a jedno podzemní podlaží. V 1.NP se nachází hlavní místnost pražírny, kavárna a prodejna. Ve 2.NP se nachází školící centrum a kanceláře. V suterénu jsou sklady a technické zázemí objektu. Na pozemku se nachází parkoviště, letní zahrádka a dětské hřiště. Konstrukční systém budovy je tvořen stěnami z keramických tvárnic Porotherm, v podzemní části jsou obvodové stěny ze ztraceného bednění. Stopní konstrukce a průvlaky jsou železobetonové monolitické. Střecha nad 2.NP je jednoplášťová plochá s fotovoltaickými panely, nad kavárnou je vegetační střecha. V objektu se nachází tři schodiště, jedno je monolitické železobetonové a ostatní dvě jsou ocelová. Zateplení je systémem ETICS z extrudovaného polystyrenu. Objekt je založen na betonových základových pásech. V budova je větrána nuceně pomocí tří VZT jednotek s rekuperací. Vytápění a ohřev TUV zajišťují plynové kondenzační kotle, chlazení je VRV systémem. Dešťová voda ze střechy je zachytávána v akumulační nádrži a využívána na splachování WC a kropení zeleně.
Využití laserového skenování v informačním modelování budov
Haltmar, Jan ; Berková, Alena (oponent) ; Volařík, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je seznámit se s problematikou BIM a využití laserového skenování pro tvorbu BIM modelu.
Vliv alokace podniku na optimalizaci jeho provozu s využitím principů facility managementu
Novotná, Lenka ; Fellow, Ondřej Štrup, IFMA (oponent) ; Hromádka, Vít (oponent) ; Somorová,, Viera (oponent) ; Tichá, Alena (vedoucí práce)
Za účelem optimalizace provozu podniku vedoucí ke zvýšení jeho efektivnosti a výkonnosti se nabízí řada dílčích restrukturalizačních opatření. Struktura uvnitř podniku patří mezi významné instrumenty pro řízení jeho výkonnosti a její správné stanovení a řádné a smysluplné rozdělení může mít v konkurenčním prostředí klíčový význam. Mnohdy požadavek na optimalizaci provozu vzejde z požadavků facility managementu, a proto by restrukturalizační opatření týkající se organizačních změn, měla být prováděná s ohledem na principy facility managementu, respektive by měla vycházet z jejich optimalizace. Tato práce mapuje vliv restrukturalizačního opatření formou centralizace provozů podniku na optimalizaci jeho provozu s ohledem na facility management. Cílem disertační práce je zhodnocení dané organizační změny v podniku o více provozech se zohledněním principů facility managementu. Na základě poznatků z literární rešerše a reálného průběhu dané změny jsou výsledkem práce metodická doporučení při zavedení a hodnocení centralizace provozů v podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 85 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.