Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využítí SQL databází v maloobchodě
Helešic, Igor ; Pačínek, Mojmír (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce ze zabývá technologiemi internetu a jeho aplikačních řešení pro tvorbu elektronických obchodů , z důrazem na databázový jazyk SQL a jeho využití při hledání nových možností v podnikání. Cílem je anlyzovat obchodní firmu z hlediska prodejních možností a informačních technologii , a nalezení řešení jakým způsobem implementovat internetový obchod.
Návrh SQL databáze pro elektronický obchod firmy
Smečka, Jiří ; Hejtmánek, Drahoslav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje návrh a vytvoření SQL databáze pro elektronický obchod firmy. Teoretická část poskytuje základní informace pro úspěšné zvládnutí cílů této bakalářské práce. Údaje o firmě se nacházejí v kapitole analýza současného stavu. Praktická část se zaměřuje na vlastní návrh řešení a následně popisuje přínosy tohoto návrhu.
Tvorba elektronického obchodu za pomocí volně dostupných publikačních prostředků
Folta, Martin ; Vlček, Václav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá možností užití volně dostupných publikačních prostředků při budování elektronického obchodu v českých podmínkách se všemi specifiky českého prostředí.
Komplexní řešení prodeje zboží
Krhovský, Patrik ; Burget, Radek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Cílém této práce je analyzovat, navrhnout a implementovat pokladní systém, který prodejci budou moci využívat s běžně používaným hardware, v základní verzi zdarma a celé nastavení systému by měli zvládnout sami. Díky tomu se prodejci můžou vyhnout novým nákladům na provoz. Systém bude fungovat jako služba na serverech Heroku. Uživatelská i serverová část aplikace je implementována v jazyce JavaScript, kde uživatelská část navíc využívá knihovnu React. Mezi sebou komunikují pomocí dotazovacího jazyku GraphQL. Data jsou uložena v relační databázi PostgreSQL a společně s ní se využívá ještě databáze Redis, pomocí které se spouští úlohy na pozadí.
Návrh internetových stránek
Pagáč, Martin ; Klusák, Aleš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá vytváraním internetových stránok súčasných trendov, požiadaviek a webdesignom. Poukazuje na rozdiely vo vývoji webdesignu od začiatkov používania internetu až po súčasnosť, skúma proces tvorby vhodného designu webových stránok z hľadiska užívateľa (zákazníka) a obsahuje návrh fungujúceho internetového obchodu spĺňajúceho všetky požiadavky modernej a efektívnej internetovej prezentácie.
Návrh změn informačního systému firmy
Pakostová, Petra ; Záděra, David (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je analýza a návrh na zlepšení informačního systému firmy, která se zabývá výrobou a prodejem diagnostických zařízení. Práce bude obsahovat tvorbu nového firemního webu a elektronického obchodu, bez kterého se v dnešní době již žádná výrobní firma neobejde. Praktická část bude zaměřena především na výběr open-source systémů, které budou využity jak při tvorbě webu, tak při tvorbě elektronického obchodu. Z různých možností budou vybrány ty nejvhodnější pro následné porovnání a implementaci.
Elektronický obchod pro vybranou firmu
Ivičič, Stanislav ; Ivičič, Stanislav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na vytvoření návrhu elektronického obchodu pro konkrétní firmu, který bude dále použitelný jako aplikace k obchodování na internetu.
Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti
Trpiš, Michal ; Šebesta, Ing & Ing Petr (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh elektronického obchodu pro prodej numizmatického materiálu především sběratelských dvou eurových mincí. Výsledkem je internetový obchod s uživatelskou a administrátorskou rolí, který je schopen nabídnout administrátorovi kompletní řízení objednávek a automatického generování ročního výkazu zisku a ztrát. Výsledek hospodaření v prvních měsících je rovněž součástí diplomové práce.
Návrh marketingového plánu Vinařství Vrítil na 5 let. Návrh v době krize
Vrátilová, Debora Marie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce "Marketingový plán vinařství Vrátil" se v teoretické části věnuje zprvu vyjmenování pojmů obsažených v textu a navazuje na teoretickou část postavenou na studiu a výběru vhodné literatury pro tvorbu strategie. Základy uvedené v teoretické části jsou dále zpracovány do praktické části. Praktická část začíná obeznámením situace na trhu, představením společnosti a jejích milníku, na které navazuje zpracování analýz. Z analýz byly vyvozeny nejdůležitější prvky pro následnou tvorbu strategie a její implementace, kde je navržen postup pro vytváření obsahu na sociálních sítích.
Marketingová komunikace nově vznikajícího dámského eshopu
Myšíková, Adéla ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingová komunikace nově vznikajícího dámského eshopu Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou komunikaci nově vznikajícímu dámskému eshopu. Tohoto hlavního cíle bude dosaženo na základě marketingového výzkumu. Metody: V této práci bude použit marketingový dotazník, pomocí kterého bude navržena marketingová komunikace pro nově vznikající dámský eshop Activelady.cz. Výsledky: Pomocí marketingového výzkumu byly zjištěny vlastnosti a chování sportovních žen, tedy potenciálních zákaznic nového dámského eshopu Activelady.cz. Následně na základě anonymního dotazníku bylo vytvořeno několik návrhů pro marketingovou komunikaci eshopu se zákaznicemi. Jednotlivé návrhy budou poskytnuty majitelům nového dámského eshopu Activelady.cz ke zlepšení marketingové komunikace s potenciálními zákaznicemi. Klíčová slova: marketingová komunikace, marketingový výzkum, eshop

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.