Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.05 vteřin. 
Proposal for a Digital Marketing Strategy on the Slovak Market for Increasing Brand Awareness
Nepožitková, Lucie ; Schwartzhoffová,, Eva (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master's thesis main aim is to propose an effective and feasible digital marketing strategy oriented to the Slovak market for a selected company. The thesis is formed from a theoretical part, analytical part, and proposed solutions. The theoretical part relates to marketing and marketing strategy. The analytical part examines the internal and external factors of the surrounding environment, influencing the selected company. Based on the performed analyses, a digital marketing strategy is proposed to increase brand awareness and, thus, sales of the selected company in the Slovak market.
Entrepreneurial Project
Vágó, Gábor ; MBA, Tomáš Palacka, (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
The topic of my dissertation work is business plan, which focuses mainly on strategy, which could increase the competitiveness of Stroje a Mechanismy, a.s. As the main goal, that I staked, is to gather as many relevant information as possible about the issue, closely analyze the company and compare it with their main competitors. I´ll try to suggest several tips how to improve the situation and how to increase competitiveness based on my competition analysis. I choose this topic, because I think that the one of the most important thing for modern company is to actively checking competitors, assimilate them, and always be a one step ahead, and as a delivery company could be an attractive partner for its customers.
Podnikatelský záměr s možností rozšíření zemědělské farmy
MIKOLÁŠEK, Miroslav
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat současný stav vybrané zemědělské farmy (rodinný podnik Mikoláškovi) a navrhnout možnosti jejího rozšíření. Práce se dělí na 3 hlavní části: teoretická část, vlastní práce a přílohy. Teoretická část práce se zabývá analýzou prostředí podniku a seznamuje čtenáře se základními pojmy a in-formacemi, které jsou potřebné ke znalosti a porozumění podnikání a jeho forem. Ve vlastní práci je uveden aktuální stav zemědělské farmy a samotná realizace pod-nikatelského záměru podložená analýzami podniku a investicemi. Závěr obsahuje zhodnocení celého podnikatelského plánu.
Podnikatelský záměr "Výstavba a provoz penzionu"
PETRŽILKA, Radek
Cílem diplomové práce je zpracovat podnikatelský plán na téma "Výstavba a provoz penzionu", který je dopodrobna zpracovaný a životaschopný. Součástí práce je také literární rešerše, která předkládá teoretické znalosti z vybrané oblasti. V literární rešerši autor čtenáře seznamuje se základními pojmy v podnikání a agroturistice. Dále pak s podnikatelským plánem a jeho jednotlivými částmi. Informace v této části vznikly studiem odborné literatury a její implementací. Se získanými teoretickými poznatky je nadále pracováno v praktické části diplomové práce. V praktické části je zpracovaný kompletní podnikatelský plán podniku Agropenzion Zlatý Dvůr s.r.o. Samotný podnikatelský plán následně tvoří titulní strana, kde jsou zobrazené základní informace o podniku. Následně pak obsah, exekutivní souhrn, popis podnikatelské příležitosti, cíle firmy a vlastníků, marketingový plán, operační plán, personální zdroje, finanční plán, analýza jednotlivých rizik a jejich management, analýza prostředí s vybranými analýzami.
Proposal for a Digital Marketing Strategy on the Slovak Market for Increasing Brand Awareness
Nepožitková, Lucie ; Schwartzhoffová,, Eva (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master's thesis main aim is to propose an effective and feasible digital marketing strategy oriented to the Slovak market for a selected company. The thesis is formed from a theoretical part, analytical part, and proposed solutions. The theoretical part relates to marketing and marketing strategy. The analytical part examines the internal and external factors of the surrounding environment, influencing the selected company. Based on the performed analyses, a digital marketing strategy is proposed to increase brand awareness and, thus, sales of the selected company in the Slovak market.
Podnikatelský záměr - založení nového podniku
Bařina, Karel ; Skoupil, Tomáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena jak na teoretické, tak praktické vytvoření podnikatelského záměru, za účelem vytvoření reálného podnikatelského subjektu. Teoretická část především charakterizuje nejdůležitější pojmy, které k pochopení problematiky potřebujeme. V praktické části práce si pak aplikujeme vědomosti získané vyhotovením teoretické části a zároveň je proveden výzkum vzorku cílové skupiny, podle kterého je následně analyzována efektivita celého záměru.
Analysis of Firm’s Digital Marketing Communication Channels and Improvement Proposals
Peša, Jakub ; MBA, Jaroslav Palla, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The diploma thesis elaborates on marketing communication channels of the selected company, with a focus on digital. The thesis is formed as data analysis and improvement proposal for the company, with the author’s intention of implementation. The scope encompasses theoretical foundations, research on company environment and e-marketing data evaluation. The three discussed parts result in a set of proposals, including costs estimation and measuring proposal. The presented outcome is in the form of marketing promotion efficiency increase.
Podnikatelský plán na založení pivního baru ve městě Olomouc
Ohlídal, Evžen ; Urban, František (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského záměru na založení pivního baru s belgickými speciály ve městě Olomouc. První, teoretická část popisuje teoretická východiska práce zaměřené na popis myšlenky podnikání, přes analyticko-výzkumné metody podnikatelského prostředí až po samotnou strukturu podnikatelského plánu. Druhá, analytická část představuje aplikaci zvolených metod, na jejíž výsledcích je následně vybrána vhodná strategie pro začínající podnik. Třetí, návrhová část práce obsahuje komplexní zpracování dílčích částí podnikatelského plánu, které navazují na volbu strategie v tomto businessu.
Návrh projektu a aplikace metodiky projektového managementu v podniku
Šmerda, Daniel ; Doskočil, Radek (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na praktické využití metod projektového managementu pro návrh řešení projektu nových webových stránek zvolené městské části. Práce nejprve specifikuje teoretické poznatky dané problematiky, načež navazuje analýzou podnikového prostředí. Na základě těchto výstupů a specifik je posléze vytvořen i samotný návrh řešení projektu, jehož účelem je zejména zkvalitnění nabízených služeb občanům a zlepšení vlastní obecní reputace.
Entrepreneurial Project
Vágó, Gábor ; MBA, Tomáš Palacka, (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
The topic of my dissertation work is The Competition Analysis of company Stroje a Mechanismy, a.s. As the main goal, that I staked, is to gather as many relevant information as possible about the issue, closely analyze the company and compare it with their main competitors. I´ll try to suggest several tips how to improve the situation and how to increase competitiveness based on my competition analysis. I choose this topic, because I think that the one of the most important thing for modern company is to actively checking competitors, assimilate them, and always be a one step ahead, and as a delivery company could be an attractive partner for its customers.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.