Název: Návrh digitální marketingové strategie pro zvýšení povědomí o značce na slovenském trhu
Překlad názvu: Proposal for a Digital Marketing Strategy on the Slovak Market for Increasing Brand Awareness
Autoři: Nepožitková, Lucie ; Schwartzhoffová,, Eva (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: environment analysis; marketing communication; marketing mix; social media; analýza trhu; marketingová komunikace; marketingový mix; sociální media

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/195490

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-433365


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet