Název:
Návrh digitální marketingové strategie pro zvýšení povědomí o značce na slovenském trhu
Překlad názvu:
Proposal for a Digital Marketing Strategy on the Slovak Market for Increasing Brand Awareness
Autoři:
Nepožitková, Lucie ; Schwartzhoffová,, Eva (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout efektivní a uskutečnitelnou digitální marketingovou strategii orientovanou na slovenský trh pro vybranou společnost. Práce je zkomponována z teoretické části analytické části a z návrhů na zlepšení. Teoretická část se, vztahuje k marketingu a marketingové strategii. Analytické část zkoumá vnitřní a vnější faktory okolního prostředí, které mají přímý vliv na vybranou společnost. Na základě provedených analýz je navrhnuta digitální marketingová strategie s cílem zvýšení povědomí a tím pádem i zisku vybrané společnosti na slovenském trhu.
This master's thesis main aim is to propose an effective and feasible digital marketing strategy oriented to the Slovak market for a selected company. The thesis is formed from a theoretical part, analytical part, and proposed solutions. The theoretical part relates to marketing and marketing strategy. The analytical part examines the internal and external factors of the surrounding environment, influencing the selected company. Based on the performed analyses, a digital marketing strategy is proposed to increase brand awareness and, thus, sales of the selected company in the Slovak market.
Klíčová slova:
environment analysis; marketing communication; marketing mix; social media; analýza trhu; marketingová komunikace; marketingový mix; sociální media
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/195490