Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.05 vteřin. 
Citlivostní analýza kmitočtových filtrů s proudovými aktivními prvky
Kupčík, Petr ; Koton, Jaroslav (oponent) ; Kubánek, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá citlivostní analýzou kmitočtových filtrů s proudovými aktivními prvky. Obsahuje teorii citlivostní analýzy a citlivostní funkce. Jsou zde analyzovány dva multifunkční kmitočtové filtry druhého řádu. První je filtr se zdroji proudu řízenými proudem (CMI). Druhý je filtr s proudovými operačními zesilovači (COA). Výsledkem je zhodnocení vlivu tolerancí pasivních a aktivních prvků na průběhy kmitočtových charakteristik filtrů a vzájemné porovnání těchto filtrů z hlediska citlivosti. Další kapitoly se zabývají jinými dvěma analýzami: krokování parametru a Monte-Carlo. Tyto analýzy jsou aplikovány na dva kmitočtové filtry čtvrtého řádu s rozdílovými zdroji proudu řízenými proudem (DIOCF) a také na dva předchozí filtry druhého řádu (pouze dolní propusti). Krokování parametru je aplikováno na vnitřní parametry modelů aktivních prvků filtrů (ne v případě COA). Při analýze Monte-Carlo mají pasivní prvky toleranci 5% a aktivní prvky jsou považovány za ideální. Výsledkem je opět zhodnocení vlivu tolerancí pasivních prvků (Monte-Carlo) a parametrů aktivních prvků (krokování parametru) na průběhy kmitočtových charakteristik filtrů.
Analýza magnetického pole pomocí MKP a magnetické sondy
Volf, Tomáš ; Kurfűrst, Jiří (oponent) ; Skalka, Miroslav (vedoucí práce)
Projekt Analýza magnetického pole pomocí MKP a magnetické sondy se zabývá analýzou magnetického pole asynchronních strojů v příčném řezu. Tato analýza je zde podrobněji popsána spolu s nezbytnou teorií asynchronního stroje a programu ANSYS. Magnetické pole zvoleného stroje je dále změřeno magnetickou sondou a výsledky jsou porovnány s výpočtem. Další součástí práce je návrh přípravku pro měření magnetického pole.
Podpora a využití moderních webových standardů
Švihel, Lukáš ; Petřík, Patrik (oponent) ; Šperka, Svatopluk (vedoucí práce)
V práci se věnuji problematice využití moderních webových technologií. Vývoji historie, srovnání s předchozí verzí. Popisuji všechny důležité aspekty prvků, jež HTML5 a CSS3 přináší a vysvětluji jejich přínos a účel. Moţnosti nových webových standardů demonstruje webová aplikace. Tato aplikace je webovým prohlížečem obrázků z databáze flickr.com s moţností editace, uložení, offline režimu a efekty zpříjemňující uživatelské rozhraní.
Simulátor laboratorního modelu
Šváb, Štěpán ; Richter, Miloslav (oponent) ; Kaczmarczyk, Václav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá základními metodami vyrenderování scény. Tvorbou simulátoru laboratorního modelu v jazyce C# s využitím bullet phyzic, která definuje svět fyziky. Vytvořením parseru X3D formátu a způsobem, jak jeho daty naplnit svět fyziky.
Podrobná analýza složitých konstrukčních detailů
Hokeš, Filip ; Hradil,, Petr (oponent) ; Kala, Jiří (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce je nalezení a popsání závislosti mezi únosností čepového spoje a velikostí vrtání otvoru pro čep. Stanovení této závislosti je provedeno podle normy ČSN EN 1993-1-8, teoretického řešení a nakonec pomocí metody konečných prvků v systému ANSYS. Druhý cíl práce se zaměřuje na ověření výsledků zatěžovacích zkoušek pomocí numerických metod. Numerické řešení je provedeno ve dvou analýzách s různými konečnými prvky. Nejvýstižnější model je následně použit jako podklad pro popsání vtzahu mezi únosností a průměrem otvoru.
Vzájemná interakce vozidel a silničních záchytných systémů
Rozbroj, Lukáš ; Němec, Ivan (oponent) ; Hradil, Petr (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se naučilo pracovat s programem LS-DYNA. Výsledkem byl výpočet deformací pro betonovou bariéru, do které bylo naráženo vozidlem v rychlostech 80 km/h, 100km/h a 120 km/h pod úhly 15° a 30°. Byly provedeny výpočty a vyhodnocení důležitých veličin.
Konstrukční návrh mechanismu parkovací brzdy
Hagara, Adam ; Řehák, Kamil (oponent) ; Prokop, Aleš (vedoucí práce)
Hlavným zameraním tejto diplomovej práce je návrh a riešenie problematiky konštrukčného návrhu mechanizmu parkovacej brzdy. Teoretická časť práce je zameraná na bližší popis a rozbor súčasných mechanizmov parkovacej brzdy, konkrétne západkovej parkovacej brzdy umiestnenej v automatickej prevodovke automobilu. Východiskom k praktickej návrhovej časti je vyhotovenie koncepčných návrhov spolu so zistením najvhodnejšej optimálnej koncepcie mechanizmu. Ďalším krokom je podrobné rozpracovanie zvoleného konceptu, ktorý sprevádza séria výpočtov jednotlivých komponentov za dodržania daných požiadaviek. Následne je samotná funkčnosť mechanizmu overená pomocou dynamickej analýzy, pričom sú overené a vyhodnotené jednotlivé verifikačné stavy. K záveru je vypracovaná taktiež MKP analýza príslušných komponentov mechanizmu parkovacej brzdy za účelom potvrdenia funkčnosti, pričom na základe výsledkov je následne prevedená aj optimalizácia geometrie daných komponentov. Súčasťou práce je taktiež výkresová dokumentácia umiestnená v prílohe práce.
Srovnání znalostí laiků a odborníků o mimořádných událostech způsobených přírodními živly
ULBRICH, Lukáš
Diplomová práce řeší problematiku přírodních živlů. S těmito živly souvisí i negativní mimořádné události, které s sebou mnohdy přináší ztráty na lidských životech. Práce charakterizuje základní dělení mimořádných událostí, zaměřuje se na mimořádné události naturogenního charakteru. Definuje jednotlivé mimořádné události způsobené přírodními živly, jejich následné řešení orgány krizového řízení, aplikaci příslušných zákonů a okrajově zmiňuje nejznámější přírodní katastrofy u nás i ve světě. Diplomová práce zároveň zkoumá za pomoci dotazníkového šetření znalosti laiků a odborníků, které jsou následně analyzovány, interpretovány a stanovené hypotézy řešeny statistickými metodami.
Aerodynamic properties of different front wing specifications on formula race car
Šulík, Daniel ; Zemanová, Lucie (oponent) ; Štefan, David (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis focuses on the aerodynamic properties of front wings on Formula 1 cars. The first chapter discusses the basic aerodynamic principles of fluids and gases. The second chapter discusses the historical evolution of front wings in Formula 1. Third chapter talks about the latest aerodynamic regulations and their benefits for the sport. In the last chapter there is a practical part with an air flow simulation on four different wings and their aerodynamic properties are compared.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.