Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 92 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Design městského jednostopého vozidla na elektrický pohon
Hrubý, Václav ; Siebert, Petr (oponent) ; Křenek, Ladislav (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem designu městského jednostopého vozidla na elektrický pohon. Finální produkt vyniká jednoduchým tvarováním, ojedinělým konstrukčním řešením a možností vyklopení sedla. Dalším zajímavým prvkem je možnost rozšíření dojezdu pomocí přídavné baterie, nebo propojení s mobilním telefonem. Svými vlastnostmi stojí koncept na pomezí elektrických motorek, skútrů, kol a koloběžek.
Koncepce pracoviště pro měření lineárních motorů
Knobloch, Jan ; Červinka, Dalibor (oponent) ; Klíma, Bohumil (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o měření na lineárních motorech. Jedná se o sestavu dvou lineárních strojů na jedné dráze. Jeden je motorem a druhý zátěží. Práce se věnuje jejich matematickému popisu, řízení a měření. Je provedeno měření zatěžovací charakteristiky lineárního motoru. Další měření se týká ztrát v měniči. Je vytipován měřící přístroj vhodný pro měření během pracovního cyklu. Během pracovního cyklu se má určovat účinnost pohonu jako celku.
Koncepce elektromotorů používaných v dopravních prostředcích
Polnický, Vít ; Repka, Martin (oponent) ; Böhm, Michael (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá popisem koncepcí elektrických pohonů využívaných v současných vozidlech. V první části je vysvětlen základní princip fungování elektromotoru a jednotlivé druhy elektromotorů jsou následně podrobně popsány. V další části práce jsou elektrifikovaná vozidla rozdělena do tří skupin podle podílu výkonu elektrického motoru na pohon vozidla. Skupiny jsou dále rozděleny podle uspořádání pohonné jednotky ve vozidle s uvedením výhod a nevýhod jednotlivých koncepcí. Ve třetí část jsou uvedena a porovnána konkrétní vozidla z jednotlivých skupin z hlediska výkonu, dojezdu a ceny. V závěru jsou koncepce zhodnoceny a je zde nastíněn možný vývoj do budoucna.
Návrh konstrukce zakladače k bezhroté brusce Jupiter 125
Novák, Aleš ; Jansa, Jiří (oponent) ; Blecha, Radim (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem konstrukce zakladače k bezhroté brusce Jupiter 125. Zakladač je navrhnut pro obrobek o maximálním průměru 12 mm, maximální délky 120 mm a hmotnosti 0,1 kg. Jsou zde popsány komponenty, které byli použity při řešení, řešen čas výměny obrobku, ekonomické zhodnocení a zpracována potřebná výkresová dokumentace.
Návrh elektrického podvěsného kladkostroje nosnosti 250 kg
Otevřel, Marek ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem elektrického podvěsného kladkostroje. Zvolením elektrického pohonu zdvihu, ručního pojezdu a lanového zdvihového mechanismu se dosáhne jednoduché konstrukce pro snadnou výrobu. V této práci je popis jednotlivých součástí, kontrolní výpočty součástí a základní výkresová dokumentace
Lanový naviják
Bunda, Petr ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá konstrukcí lanového navijáku o nosnosti 800 kg, zdvihu 20 m a rychlosti zdvihu 10 m/min. V práci je řešen návrh lana, lanového bubnu a jeho uložení v rámu, pevnostní výpočty bubnu a jeho čepů, kontrolní výpočty ložisek a per, výběr vhodného pohonu a jeho spojení s bubnem a připojení celku k základně. Součástí práce jsou výrobní výkresy jednotlivých dílů, seznam položek a výkresy sestav s hlavními a montážními rozměry.
Dětské terénní vozidlo na elektrický pohon
Sedlář, Martin ; Rozsíval, Jan (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá koncepčním návrhem dětského terénního vozidla na elektrický pohon. Nejprve je teoreticky rozebrána problematika pravidel pro závody dětských terénních vozidel, elektrického pohonu, předpisů pro zkoušku rámu a možností zavěšení kol. Poté je zvolen vhodný elektromotor, akumulátor a další důležité části vozidla. Následuje konstrukce rámu a jeho pevnostní analýza pomocí metody konečných prvků. Poslední část práce se zabývá konstrukcí zavěšení kol a kinematikou předního zavěšení řešenou pomocí multibody programu. Výsledkem práce je koncepční návrh vozidla vytvořený v CAD programu Creo, podpořený výsledky pevnostních a kinematických analýz.
Design lehkého tandemového válce s elektrickým pohonem
Paška, Tomáš ; John, David (oponent) ; Rubínová, Dana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá designem lehkého tandemového válce s elektrickým pohonem. Výsledný design stroje je navržen s ohledem na poznatky z designérské a technické rešerše a nedostatky současných válců. Cílem práce je návrh designu válce, který bude respektovat ergonomické požadavky obsluhy.
Design přívěsného kompresoru
Krakovský, Jakub ; Chorý, Tomáš (oponent) ; Sládek, Josef (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je design přívěsného kompresoru určeného pro manuální práci. Součástí práce je zpracování analýzy, zabývající se historií a současnými trendy v používání kompresorů. Druhá část práce obsahuje samotné řešení na základě výzkumu se všemi funkčními, konstrukčními, technologickými a estetickými náležitostmi.
Design interiéru autonomního rodinného automobilu
Šimala, Lukáš ; John, David (oponent) ; Haltof, Vladimír (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá designom rodinného autonómneho vozidla, ktoré je určené pre prepravu štyroch až piatich osôb. Práca obsahuje analýzu súčasných vozidiel a taktiež konceptov, na základe ktorých sa vyvodí smerovanie v oblasti mobility. Cieľom tejto diplomovej práce je vytvorenie návrhu interiéru, ktorý zohľadní očakávaný spoločenský, technologický a hospodársky vývoj.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 92 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.