Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Kroupa, Ondřej ; Koch, Miloš (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je posouzení informačního systému Společnosti, která se zabývá prodejem a distribucí chovatelských potřeb a krmiv pro domácí a hospodářská zvířata. Následně se zaměřím na návrh změn pro zvýšení efektivnosti a produktivity práce ve Společnosti. První část této práce se bude zaměřovat na teoretické pojmy spojené s touto problematikou a jejich vysvětlení. Následující část se bude věnovat samotnému představení Společnosti a zhodnocení současného stavu firmy z hlediska informačního systému. Poslední část se zaměří na návrh změn, které by po jejich provedení dopomohly k zlepšení pracovních procesů ve firmě.
Analýza a návrh rozvoje elektronického obchodu firmy
Komárek, Petr ; Klíma, Filip (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku internetového obchodování ve společnosti Zahradní centrum Jindřichův Hradec. Práce popisuje současný stav již fungujícího internetového obchodu a na základě nastudovaného teoretického pozadí a provedené analýzy společnosti nabízí návrhy k vylepšení vedoucím ke zvýšení konkurenceschopnosti a efektivity práce.
Design of E-shop in a Company AUTOP
Mešková, Lucia ; Povolný, Ing, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis deals with implemeting an e-shop into the company AUTOP - Jiri Povolny, which mostly targets on selling car components, accessories and replacement parts. The aim of this thesis is to describe the issues of electronic trading and marketing, to demonstrate new trends in this area, and to analyze the company's current situation. The thesis's result is a proposed design of the company's e-shop and methodics of usage of designed model.
Návrh elektronického obchodu
Morávek, David ; Valenta, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením elektronického obchodu firmy. Na základě poznatků a informací získaných v teoretické části obsahuje návrh nejlepší možné varianty elektronického obchodu, který povede ke stabilnímu a pevnému postavení na tomto druhu trhu a ke zvýšení zisku a povědomí firmy u potencionálních zákazníků.
Riziko projektování elektronického obchodu firmy
Gazdíková, Pavla ; Zmrzlík, Tomáš (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se ve své úvodní části zabývá teoretickými poznatky z oblasti projektování elektronického obchodu a strategie firmy. Druhou část práce tvoří analýza současné situace firmy. Ve třetí, stěžejní části navrhuji obnovení internetového obchodu firmy a předkládám návrh e-shopu.
Návrh a efektivní propagace Elektronického obchodu.
Hájek, Jan ; Bauer, Oldřich (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem webu s elektronickým obchodem s fotografiemi a jeho cílenou propagací podle moderních trendů. Cílem mé práce je navrhnout elektronický obchod pro prodej fotografií a sluţeb tak, aby přesně oslovil vhodné cílové zákazníky a zvýšil fotografovi zisky.
Model elektronického obchodování
Příborská, Lucie ; Kovaříková, Lucie (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Má bakalářská práce se zabývá tvorbou modelu pro elektronické obchodování. Cílem práce je poskytnout potřebné informace pro kvalitní navržení a zavedení elektronického obchodu. Tento obchod by měl splňovat požadavky firmy a jejích zákazníků.
Webová aplikace pro realitní kancelář
Hájek, Jan ; Kunc, Michael (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou webové aplikace pro realitní kancelár, ve které budou jak bežní uživatelé, tak administrátori, schopni jednoduše ovládat celý systém, starající se o prezentaci firmy a aktuální nabídku nemovitostí. Je zde popsán kompletní vývoj, od pocátecních specifikací, pres návrhy diagramu až po samotnou implementaci, použitím technologií XHTML, CSS, PHP, MySQL a JavaScriptu.
Analýza a návrh zdokonalení jednotlivých elementů elektronického obchodu
Čep, Jaroslav ; Saňáková, Irena (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce hledá možnosti zdokonalení jednotlivých elementů v problematice elektronického obchodu a jejich aplikace. Naopak je důležité i zjištění kritických prvků a jejich náprava či odstranění za účelem zvýšení zájmu potencionálních zákazníků o zboží nabízené v elektronickém obchodu, tak i zvýšení tržeb.
Elektronický obchod
Morcinek, Petr ; Stoklasa, Michal (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá elektronickým obchodem v České republice a jeho aktuálním stavem. Cílem diplomové práce je srozumitelně formulovat strategii pro zavedení a provoz elektronického obchodu tak, aby byla pochopitelná pro širokou veřejnost, a vytvořit konkrétní návrh elektronického včetně celkové strategie provozu pro jejího zadavatele. Teoretická část práce se zabývá vymezením elektronického obchodu jako pojmu a analýzou současného stavu v České republice. Praktická část práce se zabývá formulací strategie pro zavedení a provoz elektronického obchodu a vytvořením jeho návrhu a strategie pro zadavatele.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.