Název: Návrh a efektivní propagace Elektronického obchodu.
Překlad názvu: E-shop Devolopment and its Effection Propagation.
Autoři: Hájek, Jan ; Bauer, Oldřich (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-shop; efektivní propagace elektronického obchodu; Elektronický obchod; fotografie; propagace; reklama; SEO; sociální reklama; webdesign; advertising; e-shop; effective propagation of an e-shop; Electronic shop; photography; propagation; SEO; social advertising; webdesign

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6536

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-568087


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet