Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Negativní, difamující a zesměšňující politické kampaně v ČR v letech 2006 až 2010 a jejich dopady na veřejnou politiku [PRÁCE DOČASNĚ ZNEVEŘEJNĚNA]
Mludek, Ivo ; Háva, Petr (vedoucí práce) ; Nekola, Martin (oponent)
Do České republiky vstoupil spolu s demokratickou politickou soutěží po roce 1989 také fenomén politického marketingu a s parlamentními volbami v roce 2006 rovněž jeho vyhraněná podoba negativních volebních kampaní. Parlamentní volby z roku 2006 skončily patovou situací a odstartovaly v ČR dlouhé období politické nestability. V letech 2006 - 2010 zde probíhala nepřetržitě nezvykle ostrá převážně negativní volební kampaň, jejíž součástí bylo rovněž masové anonymní zesměšňování politických protivníků. Největší politické strany ČR ČSSD a ODS si také k vedení svých kampaní přizvaly zahraniční poradenské a konzultantské firmy. Volební kampaně v těchto letech byly charakteristické masovým nástupem negativity, importované zahraničními poradci, i množstvím anonymních zesměšňujících a difamujících politických reklam, u nichž nebylo možno rozpoznat ani zjistit zadavatele a plátce. Nastolily proto nejen otázku po etických hranicích v politickém marketingu, ale také po škodlivém vlivu jejich netransparentního zadávání a financování. Vyostřený politický boj, vyplývající z krize na české politické scéně, nástup negativních kampaní a následný nárůst zesměšňujících a difamujících politických reklam přinesly spolu s anonymitou zadávání a financování těchto reklam do České republiky relativně nové situace. Tato...
Analýza předvolební kampaně vybraných stran ve volbách do zastupitelstva Magistrátu hlavního města Prahy v roce 2014
Fuksová, Anna ; Vymětal, Petr (vedoucí práce) ; Husák, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou předvolebních kampaní třech vybraných stran; TOP 09, ODS a hnutí ANO. Cílem práce je zjistit, jaké byly rozdíly ve volebních kampaních z hlediska politického marketingu a použitých nástrojů vybraných stran ve volbách do Magistrátu hlavního města Prahy v roce 2014. Práce také sumarizuje možné relevantní faktory, jako jsou politické kauzy a nálada společnosti reflektovaná sociologickými průzkumy, které mohly ovlivnit výsledek voleb. Práce je strukturována do tří kapitol. Nejprve je v práci teoreticky ukotven pojem politický marketing, popsán systém voleb do zastupitelstva a popsány jednotlivé marketingové nástroje. Ve druhé kapitole jsou analyzovány předvolební kampaně jednotlivých stran. V poslední části práce je kladen důraz na analýzu kampaní a vlivy politického marketingu na výsledek voleb.
Vliv reklamy na spotřebitele
Vnoučková, Monika ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Cílem bakalářská práce "Vliv reklamy na spotřebitele" je získat povědomí o předvolebních prezidentských kampaních. A to z hlediska ovlivňování mínění občanů České republiky během předvolebního období a také z pohledu marketingových odborníků. V práci jsou rozepsané způsoby propagace a komunikační mix. Následně je popsán postup při tvorbě reklamní kampaně.
Analýza vítězných kampaní při volbách do Evropského parlamentu
Špatná, Markéta ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Šíma, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou vítězných volebních kampaní při volbách do Evropského parlamentu v roce 2009 a 2014. Práce je rozdělena do tří částí. První část je teoretická, která popisuje co je to politický marketing, charakterizuje pojmy volební kampaně a strategie. Následující dvě části jsou části praktické. Nejprve jsou zde porovnávány volby do Evropského parlamentu v obou letech. V další části se bakalářská práce zabývá analýzou vítězných stran, v roce 2009 stranou ODS a v roce 2014 hnutím ANO 2011.
K proměně politického prostředí ve Velké Británii v důsledku nástupu masových médií (60.-70. léta 20. století)
Koštel, Jakub ; Kovář, Martin (vedoucí práce) ; Soukup, Jaromír (oponent)
Ústředním tématem diplomové práce je fungování vztahu médií a politiky ve Velké Británii a to zejména ve dvacátém století. Výzkum vychází ze skutečnosti, že dynamický poválečný růst v ekonomické a technologické oblasti umožnil nástup a masové rozšíření nových médií, především rozhlasového a televizního vysílání. Hlavním cílem práce je analyzovat proměnu politického prostředí ve Velké Británii a ověřit stanovenou hypotézu, dle níž byla tato transformace zapříčiněna primárně rozvojem nových médií. Změny, které se v britské politice ve dvacátém století udály, jsou demonstrovány zejména na předvolebních kampaních a způsobech politické komunikace jednotlivých politiků. Součástí práce je také stručná analýza vývoje masových médií (tisku, rozhlasu a televize) na území Velké Británie, jež poskytuje důležitý kontext pro dosažení vytyčených cílů. Výzkum se metodologicky opírá o odborné práce z oblasti mediálních a politických dějin a také o sociologické práce zabývající se politickou komunikací.
Analýza kampaní zakladatelských voleb: Československo v letech 1920, 1946 a 1990
Pařízková, Nikola ; Němec, Jan (vedoucí práce) ; Dlouhý, Miloš (oponent)
Práce se věnuje průlomovým volbám v Československu v letech 1920, 1946 a 1990. Zmínka o nich je často zúžena pouze na jejich charakter prvních voleb nového režimu. Tato diachronní komparativní analýza se snaží na základě volebních kampaní ve stranickém tisku nastínit širší aspekt zakladatelských voleb a zachytit tak dynamické procesy spjaté s obdobím přechodu. Specifikum těchto voleb do značné míry ovlivňuje podobu kampaní. Volební agitace odráží nejen předešlé přeměny ve společnosti, ale zároveň klade požadavky na její budoucí vývoj. V reflexi momentální situace se zároveň promítají vztahy jednotlivých stran, což může náhled neméně obohatit. Výsledná podoba kampaně je kombinací zmíněných faktorů spolu s dalšími, jako je nastavení médií a celková nálada ve společnosti. Práce se tak snaží ujasnit chování subjektů ve volebních kampaních zakladatelských voleb. Ač se toto chování do značné míry odlišuje v rámci různých výchozích podmínek, důraz na budoucí směřování státu je vždy pilířem kampaní jednotlivých stran.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.