Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 125 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Generátor herní mapy galaxie
Březina, Karel ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací procedurálního generátoru galaxie pro využití v počítačových hrách nebo simulacích. Součástí je také implementace demonstrační aplikace, která ukazuje možný způsob využití generátoru. Generátor je schopný vytvářet galaxie na základě předvolených typů, ale i uživatelsky vytvořených map.
Klient-server aplikace pro modelování a simulaci na bázi DEVS
Brázdil, Martin ; Peringer, Petr (oponent) ; Janoušek, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací aplikace pro modelování a simulaci na bázi DEVS. Jedná se o klient-server aplikaci, přičemž klient je implementován jako samonosná aplikace v jazyku Java. Server se zakládá na jazyku Smalltalk (přesněji Squeak) a vychází z existující aplikace SmallDEVS. V práci je čtenář obeznámen se základy systémů s diskrétními událostmi (DEVS) a Petriho sítí pro modelování a simulaci. Práce se rovněž věnuje návrhu uživatelsky přívětivého grafického rozhraní pro klientskou část, respektive editor.
3D projekce fotek v OpenGL
Dokoupil, Martin ; Fapšo, Michal (oponent) ; Seeman, Michal (vedoucí práce)
Tato zpráva popisuje implementaci editoru pro projekci fotografií. Tento editor může sloužit k tvorbě dynamických sekvencí složených z fotografií. Obraz z kamery, který je dvourozměrný je nanesen na kouli v trojrozměrném prostoru a následně zobrazován. Poté je možné pohybovat kamerou po snímku a také ji přibližovat. Použitím tohoto editoru lze docílit reálněji působících scén zejména při pohybu. Při použití panoramatických snímků umožňuje editor volné rozhlížení po tomto snímku. Dokument popisuje způsob převodu dvourozměrného snímku do prostoru a také ukazuje využití transformací pro pohyb kamery a metody pro implementaci přibližování kamery. Obsahuje popis tvorby uživatelského rozhraní a také zmiňuje další rozšíření, které byly implementovány v editoru.
Simulátor zásobníkového automatu
Graizely, Martin ; Blatný, Petr (oponent) ; Bidlo, Radek (vedoucí práce)
Vizualizácia často napomáha pochopeniu problému a umožňuje jeho rýchle osvojenie. Táto práca je zameraná na implementáciu simulátora zásobníkového automatu. Účelom tejto aplikácie je uľahčiť pochopenie tohto abstraktného stroja a jeho možností, poskytnutím vizuálneho návrhu a umožnením interaktívnej animácie algoritmu.
Visual Design of Ontologies for Semantic Web
Procházka, Jiří ; Mrnuštík, Michal (oponent) ; Šperka, Svatopluk (vedoucí práce)
This thesis describes design and implementation of a visual ontology editor for the Semantic Web, based on the RDF model, focusing on compact ontology visualization, selective views of them from various aspects and their creation supporting extensible number of ontology languages.
Online LaTeX editor
Sokol, Miroslav ; Šolony, Marek (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato práce si kladla za cíl, vytvořit takový editor jazyka LaTeX, který by obstál po boku již existujících řešení. Nabídnout uživateli základ běžný pro editory tohoto typu a navíc přidat funkce, jež z něj udělají unikátní projekt. Vývoj se ubíral směrem přehledného prostředí a naprosto triviálního ovládání. Většina funkcí je dostupných přes jedno kliknutí. Předdefinované šablony se zobrazují ihned i s náhledy a je možné je stahovat se všemi zdrojovými kódy. U nejnutnějších akcí se provádí překreslení celého obsahu stránky. V ostatníchpřípadech jsme využily update panelů pro parciální překreslování obsahu nebo klientský javascript. Díky dostupné archivaci .zip souborů můžeme navíc zpracovávat více souborů najednou. Program je navržen tak, aby bylo možné v jeho vývoji i nadále pokračovat a rozšířit jeho možnosti.
Webová aplikace pro snadnou editaci krátkých textů s omezeným slovníkem
Poláčeková, Simona ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je návrh, implementácia a následne testovanie jednoduchej a užívateľsky prívetivej webovej aplikácie, ktorá používa obmedzený slovník pre kontrolu jazyka. Obmedzeným slovníkom  je myslený slovník najčastejšie používaných českých slov.  Aplikácia sa dá využiť pre jednoduché písanie textu. Užívateľ si môže vyskúšať, či vie nejakú zložitú myšlienku, vetu alebo text napísať len pomocou najčastejšie používaných slov. Úvod tejto práce popisuje technológie využité pri vytváraní tejto aplikácie, ich funkčnosť a spôsob použitia. Následne je popísaná implementácia aplikácie a na záver je zhrnutý priebeh testovania aplikácie s užívateľmi a celkové výsledky tejto bakalárskej práce.
Statická analýza zdrojového kódu jazyka CodAL
Fajčík, Martin ; Přikryl, Zdeněk (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace rozšíření editorů jazyka CodAL v oblasti statické analýzy zdrojového kódu tohoto jazyka a návrhu jeho automatických oprav. Tato forma analýzy je vhodná například pro ověření sémantické korektnosti zdrojového kódu. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část této práce obsahuje obeznámení se s tvorbou rozšíření pro vývojové prostředí z řad platformy Eclipse, zejména s editorem jazyka CodAL, jazykem CodAL a vytyčením chyb tohoto jazyka vhodných pro zpracování statickou analýzou. Praktická část se zabývá konkrétní implementací prvků statické analýzy zdrojového kódu jazyka CodAL a návrhu jeho automatických oprav. Rozšiřované editory jazyka CodAL jsou dostupné ve vývojovém prostředí Codasip Studio založeném především na platformě Eclipse a projektu CDT. Produkt Codasip Studio je vyvíjený společností Codasip ve spolupráci s výzkumnou skupinou Lissom.
Editor zdrojových kódů pro QDevKit
Kábele, Břetislav ; Slaný, Karel (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací editoru zdrojových textů a souborového manageru do aplikace QDevKit. V teoretické části jsou předvedeny trendy moderních editorů a vlastnosti použitých technologií. Dále popisuje návrh, implementaci a způsob začlenění vzniklého řešení.
Editor objektově orientovaných Petriho sítí
Kovács, Zoltán ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Práce se věnuje návrhu a implementace editoru OOPN popsaných jazykem PNTalk. Vytvoří se kompatibilní zobrazení PNTalk a formát uložení založený na technologií XML. V návrhu jednotlivých částí editoru je kladen důraz na vnitřní uložení objektů, grafického uživatelského rozhraní a funkcionalitu. V závěru práce jsou demonstrovány praktické ukázky z aplikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 125 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.