Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnání psaného a mluveného projevu žáků II. stupně ZŠ
SKŘIVAN, Jan
Tématem bakalářské práce je analýza mluveného a psaného projevu žáků druhého stupně základní školy, především porovnání rozdílů mezi jazykem mluveným a psaným u žáků stejného ročníku, dále bude následovat například srovnání dvou stejných projevů žáků různých ročníků. Zhodnocena bude též gramatika, stylistika a slovní zásoba. Cílem práce je poukázat na zlepšování (zhoršování, stagnaci) jazykového a písemného projevu žáků jednotlivých ročníků.
Výchova ke zdravému životnímu stylu v podmínkách školy
Holanová, Jitka ; Lorenzová, Jitka (vedoucí práce) ; Burešová, Karolína (oponent)
Bakalářská práce se věnuje otázce vedení žáků ke zdraví a zdravému životnímu stylu na druhém stupni základních škol. Cílem práce je na základě teoretické a obsahové analýzy dokumentů analyzovat praxi na konkrétní základní škole v rámci výchovy ke zdraví a vyvodit doporučení pro pedagogickou praxi. V teoretické části jsou přiblíženy důležité pojmy vztahující se ke zdraví, životnímu stylu a výchově ke zdraví. Jsou uvedeny faktory formování zdravého životního stylu a dále témata výchovy ke zdraví. Jsou zde analyzovány kurikulární dokumenty státní úrovně - Národní program rozvoje vzdělávání v České republice a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. V praktické části je na případě Základní školy T.G. Masaryka v Milovicích ukázána konkrétní realizace koncepce výchovy ke zdraví a zdravému životnímu stylu a jsou zde rovněž uvedena doporučení pro praxi.
Analýza úkolů v čítankách pro 9.ročník ZŠ
Procházková, Jana ; Klumparová, Štěpánka (vedoucí práce) ; Hausenblas, Ondřej (oponent)
RESUMÉ Podstatou diplomové práce bylo srovnat vybrané čítanky či pracovní sešity z hlediska doprovodných otázek a úkolů. Teoretickým východiskem byla charakteristika pubescentního čtenáře, ale také Bloomova taxonomie, typologie a výsledky v mezinárodním testování PISA apod. Práce se také zabývala čtenářskou gramotností. Její definice se v čase proměňuje. Čtenářská gramotnost se nezaměřuje pouze na znalosti, ale hraje důležitou roli i při začleňování do společnosti. Jedná se o komplex několika rovin (vztah ke čtení, doslovné porozumění, vysuzování, metakognice, sdílení a aplikace). Každá ze složek je nepostradatelná. Do analýzy bylo zařazeno pět čítanek pro 9. ročník ZŠ od různých nakladatelství (SPN, Nová škola, Fraus, Alter). Nejednalo se tak o reprezentativní rozbor celé nabídky současných čítanek, ale o vybraný vzorek. Dvě čítanky pocházejí od stejného nakladatelství SPN, ale každá představuje jiný přístup (starší z nich vychází ze školních osnov, novější se vztahuje již k výuce podle RVP ZV). Rozbor jednotlivých čítanek se nejprve věnovala obecné charakteristice a obecnému kontextu. (autor, zda je deklarována souvislost s RVP ZV, ilustrace, celková struktura čítanky apod.). Dále bylo na čítanky nahlíženo z pohledu zařazených textů. Závěrečnou částí byl rozbor otázek a úkolů zařazených v čítankách k...
Total Physical Response in Different Age Groups
Pinkasová, Markéta ; Dvořák, Bohuslav (vedoucí práce) ; Hofmannová, Marie (oponent)
Diplomová práce ve své teoretické části popisuje metodu výuky cizích jazyků zvanou "Total Physical Response". Její původce ji považuje za metodu vhodnou pro jakýkoliv věk; přesto se její užití v různých věkových skupinách liší, a to odlišnou vývojovou fází žáků a jejich úrovni anglického jazyka. Praktická část ukazuje názory současných učitelů v Poděbradech a okolí na zařazování této metody do hodin angličtiny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.