Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie podniku
Doxanská, Kateřina ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Forst, Václav (oponent)
Komunikační strategie podniku Abstrakt Předmětem této bakalářské práce je komunikační strategie firmy SIKO KOUPELNY a. s. Práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. První část je věnována teorii týkající se problematiky marketingové strategie, marketingového mixu se zaměřením na marketingovou komunikaci a marketingový komunikační mix. Dále je představena firma SIKO KOUPELNY a. s., její komunikace se zákazníkem a využití nástrojů komunikačního mixu. Druhá část práce obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na komunikaci této firmy, zhodnocení výsledků dotazníkového šetření a návrh možného řešení.
Rilkův román Zápisky Malta Lauridse Brigga v českých překladech
Dubcová, Eliška ; Tvrdík, Milan (vedoucí práce) ; Svoboda, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá dvěma překlady Rilkova románu Die Aufzeichnungen des Malte Laurids Brigge. Překlad je přitom chápán nikoli pouze jako výsledný produkt, ale především jako komunikační proces, na němž se podílí celá řada faktorů kulturních i sociálně-politických. Práce se proto snaží zachytit také proměny rilkovské recepce ve vztahu k literárnímu paradigmatu a - vzhledem k politické situaci v zemi - také k dobové nakladatelské politice, neboť Rilkova tvorba, jejíž recepce ve třicátých letech zaznamenala svůj vrchol, se v době socialistického státního zřízení do obecného povědomí znovu dostávala jen pomalu, v souvislosti s postupným uvolňováním kulturně-politických poměrů. Cílem této práce je tak zachytit problematiku vzniku překladů vzhledem k jejich dobové a kulturní zakotvenosti a k autorské poetice překladatele. Součástí práce je translatologická analýza, na jejímž základě se pokusíme zformulovat překladatelské metody obou překladatelů.
Marketingová komunikace podniku
Dvořáková, Lenka ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Sieber, Martina (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je marketingová komunikace podniku. Práce nahlíží na tuto problematiku jako na sociální jev, jako na formu kontaktů se zákazníky. Předpokladem úspěšné marketingové komunikace není jen znalost potřeb zákazníků a používání různých nástrojů komunikačního mixu, ale i budování podnikové identity. První část se zabývá obecnou teorií komunikace a analyzuje jednotlivé prvky komunikačního procesu. Teoretický úvod je východiskem pro další výklad marketingové komunikace. V druhé části poukazuji na vztah mezi podnikovou a marketingovou komunikací, zabývám se rolí podnikové kultury a věnuji se jednotlivých prostředkům komunikačního mixu.
Diagnostika komunikace v občanském sdružení
Techlová, Pavlína ; Šafr, Jiří (vedoucí práce) ; Furmaníková, Lada (oponent)
Kvalita komunikace v organizaci se projevuje v úrovni řízení, ovlivňuje vztahy mezi pracovníky a podmiňuje procesy, stejně jako celkové fungování organizace. S opuštěním starého konceptu řízení organizací, v němž komunikace sloužila především k předávání pokynů, sílí zájem o komunikační proces a jeho podmínky. Diagnostika umožňuje poznat současný stav a identifikovat problematické oblasti projevené v komunikačním procesu. Teoretická část práce, věnovaná tématu organizace a jejího rozvoje ve vztahu ke komunikaci, podpírá empirickou část, v níž prezentuji diagnostiku organizace realizovanou v organizaci neziskového sektoru. Zkoumání se zaměřuje na dvě roviny komunikace a přináší zjištění týkající se jak komunikačního procesu, tak jeho podstatných aspektů, jako řízení, organizování, plánování a pracovních činností. Identifikaci problematických oblastí následuje doporučení pro jejich změnu a optimalizaci. Komunikace je vnímána v širším kontextu organizačního rozvoje, který se stává praktickým přínosem pro zkoumané občanské sdružení. V závěru diplomové práce uvádím reflexi rozvoje a současné úrovně fungování organizace a věnuji prostor pohledu na diagnostikované problematické oblasti jako na jevy charakteristické pro neziskový sektor. Diplomová práce by mohla sloužit organizacím podobného typu jako...
Komunikace ve vybrané organizaci
KECLÍKOVÁ, Zuzana
Cílem mé diplomové práce je zhodnotit úroveň přenosu informací v organizaci a navrhnout změny vedoucí ke zlepšení komunikačního procesu.V teoretické části mé diplomové práce jsem popisovala prostřednictvím literárních zdrojů obecnou komunikaci v organizaci.V praktické části jsem se zaměřila už na konkrétní komunikační proces ve firmě ABL Tools v Písku. Analýzu jsem provedla na základě technik dotazování, pozorování a řízených rozhovorů. Závěry mé analýzy a výsledky spolu s návrhy budou osobně předány panu řediteli provozovny v Písku firmy ABL Tools. Návrhy mohou posloužit jako podrobný návod pro zlepšení stávající úrovně komunikace v organizaci.
Plán interní komunikace
Pražák, Petr ; Sedláček, Lukáš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vnitrofiremními komunikačními procesy, analyzuje vztah jednotlivých skupin zaměstnanců firmy mezi sebou a ke svým nadřízeným. Práce popisuje význam interní komunikace ve firmě a poukazuje na důležitost správné stimulace a motivace zaměstnanců vedením firmy. Práce vyhodnocuje obdržené vyplněné anketní formuláře a navrhuje vhodnou úpravu pracovních postupů.
Manažerská komunikace ve vybrané organizaci
ZASADILOVÁ, Kristýna
Komunikace je součástí našeho každodenního života. V současné době nelze bez komunikace existovat. Komunikace vytváří a propojuje naše vztahy s ostatními lidmi. Každý správný manažer by měl vědět, jak je pro něho a celou organizaci komunikace důležitá. Komunikace má vliv na další procesy ve firmě, jako je výkonnost a motivace zaměstnanců. Proto bychom se měli snažit ji neustále zlepšovat nebo alespoň udržovat ve vyhovující kvalitě. V teoretické části této bakalářské práce je na základě literárních děl vysvětlena podstata komunikace, související základní pojmy z oblasti komunikace, druhy a typy komunikace, komunikační proces, manažerská komunikace, vnitrofiremní komunikace, komunikační styly, komunikační bariéry. Praktická část mé bakalářské práce se zabývá jednotlivými složkami manažerské komunikace ve vybrané organizaci. Pro tuto část mé bakalářské práce jsem zvolila akciovou společnost Madeta, respektive závod v Řípci. Cílem mé práce je zhodnotit manažerskou komunikaci v této organizaci a navrhnout změny vedoucí ke zlepšení současného stavu komunikace. Pro získání informací jsem zvolila strukturovaný rozhovor s ředitelem výrobního závodu v Řípci, panem Josefem Pánkem. Schůzky se vždy konaly v kanceláři pana ředitele v přátelské a uvolněné atmosféře. Po několika domluvených schůzkách s panem ředitelem jsem došla k závěru, že uvnitř organizace nejsou žádné závažné překážky v komunikaci. Nicméně, i tak jsem navrhla některé návrhy změn s cílem zlepšit současný stav externí a interní komunikace. Tyto změny budou užitečné pro zlepšení vztahů na pracovišti, jakož i pro lepší pochopení potřeb zaměstnanců a zákazníků.
Komunikace firemních hodnot ve společnosti Algotech
Koutníková, Martina ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Housková, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá firemními hodnotami a jejich komunikací směrem k zaměstnancům ve společnosti Algotech. V teoretické části je vymezen pojem komunikačního procesu a interní komunikace a jsou zde charakterizovány hodnoty společnosti jako součást firemní kultury a jejich význam. Praktická část se zabývá analýzou kanálů interní komunikace ve společnosti Algotech a analýzou hodnot ve společnosti. Na základě těchto analýz je navržen vhodný způsob komunikace hodnot ve společnosti Algotech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.