Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ochrana spotřebitele v cestovní kanceláři
PAPEŽOVÁ, Jana
Práce se zabývá ochranou spotřebitele v cestovní kanceláři. Součástí práce je literární rešerše, současná situace na trhu CK a CA, analýza vybrané cestovní kanceláře a dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit, jaké mají spotřebitelé povědomí o svých právech při koupi zájezdu. Ochrana spotřebitele je stále aktuální téma, kterému je třeba se i nadále věnovat.
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Vladyková, Aneta ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Šímová, Iveta (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nabídky CK CAPRO. V první části jsou vymezeny základní pojmy, které jsou spojené s činností cestovní kanceláře. Jedná se o pojmy provozovatel cestovní kanceláře, zájezd a cestovní smlouva. Dále jsou uvedeny podmínky pro získání koncesní listiny, funkce a význam cestovní kanceláře. V této části je také charakterizován produkt cestovní kanceláře, jeho nabídka a také distribuce. V druhé části je nejprve představena CK CAPRO a poté následuje podrobný rozbor její nabídky z těchto hledisek: typ zájezdu, destinace, délka pobytu, období, cenová hladina, doprava, ubytovací zařízení, stravování, styl cvičení a instruktor. Konec této části je věnován charakteristice cílového zákazníka a propagaci dané cestovní kanceláře. Třetí část se zabývá porovnáním nabídky CK CAPRO s konkurencí. Čtvrtá část obsahuje SWOT analýzu, dotazníkové šetření a interview s jedním z lektorů cestovní kanceláře. V závěru celé práce je uvedeno celkové zhodnocení nabídky.
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Nováková, Oldřiška ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na cestovní kancelář AXIA, konkrétně na její funkce, činnost, služby, nabídku,konkurenci (Slan Tour, cestovní kancelář Kellner a cestovní kancelář Mayer&Crocus) a v neposlední řadě její propagaci. První část práce je teoretická, kde jsou definovány všechny důležité pojmy. Zatímco druhá část je založena na praktickém aspektu a nejdůležitější téma této části je analýza nabídky pobytových a poznávacích zájezdů cestovní kanceláře AXIA. V této kapitole je také dále zahrnuta analýza dopravních služeb, ubytovacích zařízení, stravovacích služeb a způsobu propagace nabídky. V závěru práce je vyhodnocena cestovní kancelář AXIA a její aktuální nabídka z hlediska SWOT analýzy a dotazníkového šetření.
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Palková, Veronika ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu nabídky cestovní kanceláře Osvěta. V práci jsou nejprve vymezeny pojmy, s kterými se dále pracuje. Poté je charakterizována cestovní kancelář a její konkurence. V praktické části jsou analyzovány pobytové a poznávací zájezdy včetně služeb poskytovaných cestovní kanceláří. Na tuto část navazují možnosti propagace nabídky a způsoby jejího prodeje. V závěru je cestovní kancelář a její nabídka zhodnocena na základě dotazníkového šetření a SWOT analýzy.
Ochrana spotřebitele v cestovním ruchu
Doležalová, Petra ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Samková, Milena (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku ochrany spotřebitele a cestovních kanceláří a cestovních agentur. Základním cílem je analýza podvědomí spotřebitele o jeho právech a povinnostech, jež vyplývají z cestovní smlouvy a z všeobecných smluvních podmínek. Dílčím cílem práce je zjistit vnímání ITQ Kodexu (International Travel Quality) jak ze strany spotřebitele, tak ze strany cestovní kanceláře. K analýze problematiky bylo vybráno dotazníkové šetření. Výsledek šetření poukázal na skutečnost, že spotřebitelé se nespokojují s nedodržováním smluvních závazků a jsou odhodláni domáhat se svých zákonných práv. Na druhé straně se mnozí neseznamují ani s podmínkami smlouvy. Otázky, zaměřené na ITQ Kodex, jež přesně specifikuje reklamační řád a systém náhrad, odhalily, že spotřebitelé by takovýto produkt uvítali a na základě něho zohlednili i výběr cestovní kanceláře, avšak více než polovina respondentů o tomto Kodexu doposud neslyšela.
Ochrana spotřebitele v cestovním ruchu
Šmolíková, Jana ; Kotoučová, Jiřina (vedoucí práce) ; Švarc, Zbyněk (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou ochrany spotřebitele v oblasti cestovního ruchu v České republice. Práce je rozčleněna do čtyř částí. První část pojednává obecně o ochraně spotřebitele v České republice, je zde vymezen pojem "spotřebitel" a uveden přehled právních předpisů vztahujících se k této oblasti. Druhá část se věnuje některým povinnostem poskytovatelů služeb cestovního ruchu z pohledu veřejného práva. Třetí a stěžejní část této práce se zabývá smluvním právem v oblasti cestovního ruchu. Jsou zde rozebrány nejobvyklejší smluvní typy v této oblasti, největší prostor je věnován cestovní smlouvě. V poslední části se zmiňuji o vymahatelnosti práv spotřebitele v České republice. Zaměřuji se zde na projekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.