Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Interaktivní vyhledávání v on-line archivu obrazových a audiovizuálních děl
Kuře, Dominik ; Myška, Vojtěch (oponent) ; Schimmel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vývoj webové aplikace, jenž slouží jako archiv pro audiovizuální díla, která jsou opatřena klíčovými slovy. Aplikace pracuje s již vytvořenou databází a serverem, na kterém se tato díla nachází. Databáze byla autorovi předána vedoucím práce. V archivu lze vyhledávat konkrétní díla pomocí vyhledávací lišty a několika druhů filtrů, které jsou vázány na informace o každém díle. Výsledky vyhledávání i databáze jako celek jsou ve vytvořené aplikaci reprezentovány grafy, které se podle stavu aplikace dynamicky mění. Jednotlivá díla lze na stránce přehrávat a na základě shod v klíčových slovech je pro každé dílo vytvořen seznam podobných videí. Aplikace byla realizována pomocí systému Node.js, knihovny React, databáze MariaDB a dalších technologií. Jazykem programu je převážně JavaScript, rozšířený o nemalé množství knihoven, díky kterým je možné ve všech oblastech vývoje tento jazyk používat jako primární. Text bakalářské práce je rozdělen na dvě části. V teoretické části jsou veškeré potřebné technologie a knihovny popsány. Důraz byl kladen zejména na ty části daných knihoven, které jsou v aplikaci opravdu používané. Kromě technologií nutných pro realizaci aplikace jsou také zmíněny knihovny, systémy a rozšíření, které práci programátora ulehčí, např. automatickým formátováním a zálohováním kódu, ukládáním kódu do verzí, přidáním statických datových typů do JavaScriptu pomocí TypeScriptu atd. Přečtení teoretické práce by mělo umožnit čtenáři nahlédnout do základů programování aplikací pro webové prohlížeče. V praktické části je potom rozebrán reálný vývoj takové aplikace od úplného začátku. Aplikace zprostředkovává komunikaci mezi čtyřmi servery - front-end, back-end, databázový server a server obsahující audiovizuální díla. Bakalářská práce se také zabývá možností ovládání prohlížeče pomocí interaktivních ovladačů.
Herní aplikace Lili
Hrbáčová, Veronika ; Debnárová, Veronika (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vývoj herně-vzdělávací aplikace pro osoby s těžkým mentálním postižením, určené pro platformu iOS, primárně pro zařízení iPad. Aplikace Lili je herně-vzdělávací aplikace, určená pro osoby se středně těžkým a těžkým mentálním postižením. Jejím účelem je poskytnout soubor zábavných činností rehabilitačního nebo vzdělávacího charakteru na vhodné platformě. Hlavní důraz je kladen na zábavnou stránku a co největší samostatnost uživatele.  V teoretické části práce je rozvedena motivace pro vytvoření této aplikace a její možný přínos pro speciální pedagogiku i pro běžné domácí použití. Dále také postup kterým byla aplikace tvořena - od konzultací se speciálními pedagogy, přes testování až po tvorbu grafického uživatelského rozhraní. Rozebírá také motivaci za výběrem platformy a použitých technologií. Původní funkční prototyp změnil díky konzultacím v ateliéru herních médií svoje grafické uživatelské prostředí a také se rozšířil o další hry, konkrétně o hry malování, poznávání zvuků, omalovánky a barvy, jejichž vznik práce dokumentuje. Díky konzultacím v ateliéru byla aplikace dokončena a je připravena pro vydání v App Store a volnému šíření.
Návrh a implementace mobilní aplikace pro platformu Microsoft Windows
Dvořák, Marek ; Feifer, Jekub (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato práce popisuje proces vývoje mobilní aplikace na platformě Microsoft Windows. Popsaný proces zahrnuje všechny etapy od analýzy cílového trhu přes návrh a vývoj aplikace až po plán jejího zveřejnění v elektronickém obchodě Windows Store. Součástí této práce je vytvoření mobilní části univerzální aplikace pro Windows 8.1 s využitím programovacího jazyka C# a značkovacího jazyka XAML.
Mobilní aplikace pro evidenci a rozdělování spropitného v restauraci
Kocour, Martin ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou evidencie sprepitného. Výsledkom je mobilná aplikácia pre tablety, ktorá umožňuje jednoducho zaznamenávať získané finančné odmeny a následne ich transparentne deliť medzi zamestnancov. Táto práca v úvode pojednáva o problematike tvorby mobilných aplikácií pre operačný systém Android. Ďalej sa čitateľ dozvie, akým spôsobom bola aplikácia navrhnutá a implementovaná. V závere sú zhrnuté výsledky z testovania a budúce smerovanie vývoja aplikácie.
Návrh uspořádání vozidlového přístrojového panelu
Janhuba, Tomáš ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá přístrojovým panelem automobilů. Pojednává o tom, k čemu panel slouží, jaký byl jeho vývoj, jaké typy existují nebo jakou formou jsou řidiči podávány informace. Dále pojednává o tom, na co je třeba se zaměřit při návrhu přístrojového panelu a jak při návrhu postupovat. Poslední část se zabývá mým konceptem přístrojového panelu a možnými inovacemi.
Herní aplikace Lili
Hrbáčová, Veronika ; Debnárová, Veronika (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vývoj herně-vzdělávací aplikace pro osoby s těžkým mentálním postižením, určené pro platformu iOS, primárně pro zařízení iPad. Aplikace Lili je herně-vzdělávací aplikace, určená pro osoby se středně těžkým a těžkým mentálním postižením. Jejím účelem je poskytnout soubor zábavných činností rehabilitačního nebo vzdělávacího charakteru na vhodné platformě. Hlavní důraz je kladen na zábavnou stránku a co největší samostatnost uživatele.  V teoretické části práce je rozvedena motivace pro vytvoření této aplikace a její možný přínos pro speciální pedagogiku i pro běžné domácí použití. Dále také postup kterým byla aplikace tvořena - od konzultací se speciálními pedagogy, přes testování až po tvorbu grafického uživatelského rozhraní. Rozebírá také motivaci za výběrem platformy a použitých technologií. Původní funkční prototyp změnil díky konzultacím v ateliéru herních médií svoje grafické uživatelské prostředí a také se rozšířil o další hry, konkrétně o hry malování, poznávání zvuků, omalovánky a barvy, jejichž vznik práce dokumentuje. Díky konzultacím v ateliéru byla aplikace dokončena a je připravena pro vydání v App Store a volnému šíření.
Tabletová žurnalistika v Česku a Evropě
Horňáková, Marie ; Hájek, Roman (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na tabletovou žurnalistiku, a to především v České republice a Evropě. Skládá se z teoretické a praktické části. V teoretické části je popsána historie tabletů a důvody, proč v nich novináři ještě před uvedením zařízení na trh viděli velký potenciál pro žurnalistiku. Shrnuje i první pokusy v oblasti tabletové žurnalistiky, ať už úspěšné či neúspěšné. Dále uvádím doporučené postupy v tabletové žurnalistice, z kterých jsou následně vytvořena kritéria pro posuzování vybraných evropských ryze tabletových titulů - českého magazínu Headliner, anglického Photography Week, španělských Don a Marca Plus a německého časopisu SisterMag. Kritérií je sedm, a to čistota a jednoduchost uživatelského rozhraní, vhodný design, práce s dotekem, zapojení multimédií, citlivost k přenositelnosti zařízení, přítomnost na sociálních sítích a personalizace obsahu. V teoretické části jsou také krátce představeny zkoumané tituly a situace na mediálním trhu v zemi jejich původu. Cílem praktické části práce je zjistit, jak se jednotlivé tituly drží doporučených postupů v tabletové žurnalistice. Časopisy posuzuji vždy podle pěti posledních vydání. Využívám k tomu metodu komparativní analýzy a popsaná kritéria. Zjištění jsou následně shrnutá v textu i tabulce.
Mobilní aplikace pro netradiční seznamování lidí
Demel, Jan ; Burget, Radek (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit novou seznamovací aplikaci, která napravuje nedostatky stávajících řešení. Jako hlavní nedostatky se ukázaly neosobní seznamování a souzení na základě vnějšího vzhledu. Ty jsou napraveny užitím geolokačních nástrojů pro vyhledání spojení v blízkém okolí, psychologického modelu MBTI a omezením času, po který si uživatelé mohou psát. V práci je postupně rozebrána problematika současných aplikací, návrh řešení dílčích problémů a poté popis implementace samotné aplikace. Ta se skládá z multiplatformní mobilní aplikace a API. Samotná multiplatformní aplikace byla implementována jako mobilní nativní aplikace použitím React Native. API bylo implementováno jako REST API. Aplikace využívá služeb Firebase pro uchovávání dat, zasílání notifikací a autentizaci uživatelů. Pro vyhledávání vhodných spojení v okolí je použito lokalizační API zařízení.
Výpočetní nástroj pro deformačně-napěťovou analýzu mechanicky zatížené kruhové a mezikruhové desky
Dohnal, Jakub ; Majer, Zdeněk (oponent) ; Ševeček, Oldřich (vedoucí práce)
Bakalářská práce se primárně zabývá vytvořením výpočetního nástroje pro deformačně-napěťovou analýzu rotačně symetrických kruhových a mezikruhových desek. K tomuto účelu byl použit komerční software MATLAB a jeho součást APP DESIGNER. Program využívá analytických vztahů obecné pružnosti a pevnosti pro řešení diferenciálních rovnic pro několik typů desek a zatížení. Součástí bakalářské práce je rovněž parametrická studie porovnávající výstupy analytického a numerického modelu založeného na metodě konečných prvků, mající za cíl identifikovat praktickou oblast použitelnosti analytického řešení a jeho přesnost pro daný konkrétní případ desky.
Návrh uspořádání vozidlového přístrojového panelu
Janhuba, Tomáš ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá přístrojovým panelem automobilů. Pojednává o tom, k čemu panel slouží, jaký byl jeho vývoj, jaké typy existují nebo jakou formou jsou řidiči podávány informace. Dále pojednává o tom, na co je třeba se zaměřit při návrhu přístrojového panelu a jak při návrhu postupovat. Poslední část se zabývá mým konceptem přístrojového panelu a možnými inovacemi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.