Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Politický marketing v EU: srovnání hnutí ANO a ALDE
Kordač, Adam ; Tomalová, Eliška (vedoucí práce) ; Kasáková, Zuzana (oponent)
Adam Kordač Tato práce analyzuje dvě úrovně politické komunikace a politického marketingu v rámci Evropské unie. Práce postupně rozebírá politický marketing jako takový, následně se zaměřuje na analýzu hnutí ANO 2011, dále pokračuje analýzou zvolené "politické strany na evropské úrovni", kterou je Aliance liberálů a demokratů pro Evropu. Obě části analýzy jsou vyhodnocovány na základě takzvaného "Plasserova" modelu a modelu Jennifer Lees-Marshmentové. Zatímco Plasser srovnává znaky politických subjektů v rozdílných časových úsecích, tak Jeniffer Lees- Marshmentová zkoumá rozdílné typy stran na základě jejich orientace vůči politickému marketingu. Na problematiku pohlíží skrze souběžný výklad teorie v rámci komparativní analýzy a to za pomoci dvou teoretických modelů. Ty nastiňují rozdílné aspekty vývoje komunikačních systémů, které v posledních dvaceti letech prostupují politickými subjekty v Evropě a v Severní Americe. Práce se zabývá otázkou, zda-li je systém politické komunikace na úrovni "eurostran" úměrně vyvinutý tomu na úrovni národních politických subjektů. Hypotézou je předpoklad, že systém "eurostran" v řadě aspektů zaostává za tím národním.
Analýza obsahu týdeníku 5+2 dny v letech 2012-2013
Hradiský, Jakub ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Diplomová práce Analýza obsahu týdeníku 5+2 dny v letech 2012-2013 v empirické části zkoumá, jaká je struktura obsahu týdeníku, jaká jsou preferovaná témata a jaké je zastoupení příspěvků v týdeníku z hlediska definovaných proměnných v období od vzniku týdeníku v roce 2012 do parlamentních voleb, které se konaly v říjnu roku 2013. Analýza se také zabývá tím, jak je v týdeníku prezentován koncern Agrofert, jehož je týdeník součástí, a Andrej Babiš, jakožto majitel koncernu Agrofert a předseda politického hnutí ANO, které vedl jako lídr kandidátky do předčasných parlamentních voleb v roce 2013. Analýza zkoumá, zda se v obsahu týdeníku projevuje nějakým způsobem fakt, že je jeho majitel zároveň také podnikatelem, vlastníkem jedné z největších českých firem a vrcholným politikem. Metodou, zvolenou pro analýzu obsahu týdeníku, je kvantitativní obsahová analýza. V teoretické části se práce zabývá základními společenskými rolemi a funkcemi médií a koncepty svobody a nezávislosti médií. Nahlíží na tyto koncepty především z pohledu vlivu vlastnictví médií na jejich obsah a fungování. Teoretická část přináší také přehled vývoje české mediální krajiny po roce 2008 z hlediska vlastnických změn českých tištěných médií.
Function of different intonation contours in British English yes/no questions
Dostál, Matěj ; Červinková Poesová, Kristýna (vedoucí práce) ; Pípalová, Renata (oponent)
Práce se zabývá funkcí jednotlivých typů intonačních kontur ve zjišťovacích tázacích větách britské varianty anglického jazyka. Teoretická část je věnována nejprve obecnému popisu intonace jazyka a dále se zaměřuje na běžně uváděné výchozí tóny anglických ano/ne otázek. Praktická část práce analyzuje autentické nahrávky rozhovorů britských rodilých mluvčích angličtiny. Následně porovnává význam jednotlivých kontur v ano/ne otázkách s teoretickými poznatky.
Diskurzivní analýza předvolebních kampaní populistických stran v ČR
Hruška, Matouš ; Slačálek, Ondřej (vedoucí práce) ; Bíba, Jan (oponent)
V předčasných volbách do poslanecké sněmovny 2013 uspěla v České republice hned dvě populistická hnutí - ANO a Úsvit přímé demokracie. Tato práce se věnuje analýze populismu těchto hnutí. Mezi klíčové otázky patří, jakým způsobem tito aktéři konstruují pojmy elita, lid a jaké je jejich vlastní sebepojetí. K samotné analýze jsou pak využité vybrané nástroje diskurzivní analýzy. Kromě analytické části práce se věnujeme i shrnutí teoretického zkoumání populismu a předpokladů existence tohoto fenoménu i v České republice. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Faktory úspěchu TV kuchařů aneb TV chefs' values
Burianová, Kateřina ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Baslarová, Iva (oponent)
V akademickém světě je pořadům o vaření věnována jen malá pozornost. Spíše se k tomuto tématu vyjadřují média a široká veřejnost. Jelikož jsou ovšem pořady o vaření velmi rozšířeny, je vhodné se na ně zaměřit i v odborných pracích. Tato diplomová práce se snaží o teoretické zakotvení pořadů o vaření jakožto specifického žánru. V analytické části poté zkoumá jeden z významných aspektů pořadů o vaření - osobnosti kuchařů v nich účinkujících. Nejprve je v práci provedeno teoretické zarámování pořadů o vaření. Práce se věnuje popisu teoretických oborů zabývajících se jídlem a také nastiňuje teorie, které popisují procesy probíhající v současném kulturním diskurzu. Následuje popis reality TV a reality shows. Historie pořadů o vaření sahá k počátkům pravidelného televizního vysílání. Nejvýznamněji v této oblasti zapůsobila až televizní stanice Food Network na konci dvacátého století. Konkrétní významné pořady o vaření ze světové i české produkce jsou přiblíženy v práci také. V práci byl vytvořen nový, unikátní termín - TV chefs' values. Vyjadřuje faktory vlastní televizním kuchařům, které jsou potřebné pro jejich úspěch v televizním prostředí. Tyto faktory vzešly z výzkumu popsaného v analytické části práce a jsou jimi přirozenost kuchařů při účinkování v pořadu, smysl pro humor, láska k jídlu a vzdělání...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.