Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  předchozí11 - 20  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití celebrit v marketingové komunikaci dámské kosmetiky značky adidas
Adamcová, Kristina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Chládková, Martina (oponent)
Cílem diplomové práce bylo vyhodnotit vhodnost volby beachvolejbalových reprezentantek Kristýny Kolocové a Markéty Slukové jako nových tváří dámské kosmetiky značky adidas. Po představení značky adidas následuje popis portfolia produktů distribuovaných touto značkou, deskripcí její komunikace a charakteristikou komunikace hlavního konkurenta. Sekundární výzkum připravil potřebné základy pro výzkum primárního charakteru. Prostředkem primárního výzkumu byl dotazník, který byl distribuován 162 respondentům převážně z Vysoké školy ekonomické. Výsledkem bylo zjištění, že Kristýna a Markéta jsou známé asi u poloviny dotázaných a že absence klíčového komunikačního kanálu, televize, měla možný dopad na povědomí o spolupráci s dámskou kosmetikou značky adidas. Doporučením pro příští marketingové kampaně je intenzivnější komunikace prostřednictvím internetu a použití televize jako klíčového komunikačního prostředku.
Image a identita značky adidas
Šimánková, Klára ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na image a identitu značky, čili rozdíl mezi vnímáním značky spotřebitelem a obrazem, o který se snaží tvůrce image. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části je definována značka, její prvky a zejména pak funkce, které jsou důležitou součástí celého brand buildingu, neboť je potřeba vidět zcela jasně výhody, které značka poskytuje. Práce se věnuje hodnotě značky, modelům na měření hodnoty značky. V praktické části je provedeno dotazníkové šetření, na jehož základě je zhodnocena image značky adidas mezi českými spotřebiteli. V závěru práce jsou uvedena doporučení, jež vyplývají z provedeného výzkumu.
Analýza komunikace firmy adidas na sociálních sítích
Kofrová, Michaela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hájková, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá společností adidas ČR, s.r.o. a její komunikací na sociálních sítích. Cílem práce je analyzovat komunikaci společnosti adidas ČR, s.r.o. na sociálních sítích a doporučit návrhy na zlepšení a zefektivnění komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž teoretická část má za cíl vymezit sociální média a jejich postavení v marketingových strategiích firem. V analytické části je provedena analýza konkurence a jejich komunikace na sociálních sítích a porovnáním se společností adidas. Přínosem práce jsou návrhy na zlepšení komunikace na sociálních sítích společnosti adidas a doporučené postupy do budoucna.
Sponzoring ve společnosti adidas ČR s.r.o.
Laštovičková, Zdeňka ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá sponzorskou strategií společnosti adidas jak z lokálního, tak globálního pohledu. Cílem práce je zhodnotit sponzorskou strategii společnosti adidas a navrhnout vhodná opatření, jak přispět k lépe fungujícímu sponzoringu společnosti adidas ČR s.r.o. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První teoretická část práce je věnována definici sponzoringu, jeho cílů, výhod, forem a druhů. Druhá kapitola představuje společnost adidas AG. Další část práce je zaměřena na sponzorskou strategii společnosti adidas AG a adidas ČR s.r.o. Práce analyzuje sponzorované portfolio sportovních týmů, jednotlivců a událostí. Závěrečná část diplomováově práce ověřuje zjištěné výsledky skrze dotazníkové šetření. Na základě těchto dat jsou navrhnuty doporučení a změny ve sponzorské strategii společnosti adidas ČR s.r.o.
Finanční analýza a srovnání ukazatelů u společností Nike a Adidas
Matyáš, David ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Paško, Michal (oponent)
V této diplomové práci popisuji postup finanční analýzy a následně provádím samotnou analýzu a srovnání dvou přímých konkurentů, kteří používají rozdílné účetní standardy. V průběhu analýzy je potřeba se vypořádat se skutečností, že se Nike, Inc. řídí standardem U.S. GAAP, zatímco adidas AG sestavuje své výkazy na základě IFRS. Docházím k závěru, že v tomto konkrétním případě nedochází k zásadní divergenci mezi zvolenými postupy a srovnání je možné provést, aniž by hrozilo, že vzniknou chyby materiálního charakteru. Ze samotného srovnání vychází, že obě společnosti jsou v dobré finanční kondici, ovšem adidas v několika ukazatelích výrazně zaostává. Jako takové je možné zmínit míru obrátkovosti aktiv, pracovní kapitál, provozní marži, atd.
Evaluating of shopping atmosphere in NIKE and ADIDAS
Korba, Peter ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent)
Práce posuzuje nákupní atmosféru ve dvou maloobchodních jednotkách společností Nike a Adidas. Celá práce je rozdělená do třech kapitol. První kapitola vymezuje nákupní atmosféru obecně a postupně přibližuje, co všechno se podílí na její tvorbě. Úlohou druhé kapitoly je představení společností Nike a Adidas. Třetí a zároveň poslední kapitola hodnotí nákupní atmosféru, a to nejdříve pomocí terénniho výzkumu, a následně podle marketingového průzkumu. Následuje výsledné porovnaní obou jednotek. Posledním bodem je zhodnocení výsledků a prezentace návrhů na zlepšení.
Marketingová strategie firmy ADIDAS na vybraných zahraničních trzích
Jelínková, Kristýna ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Horák, David (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti adidas na globální úrovni a v adaptaci na český, severoamerický a čínský trh. Je provedena analýza hlavních konkurentů na českém trhu sportovním zbožím a SWOT analýza adidas. Teoretická znalost marketingového mixu je převedena do konkrétní praxe české pobočky adidas. Na základě dotazníkového šetření je zhodnoceno vnímání nové marketingové kampaně zákazníky.
Marketing a image značky adidas
Jíchová, Klára ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Horák, David (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii (plán)jednoho z leaderů na trhu sportovního oblečení a obuvi, na značku adidas. Kromě samotného uvedení společnosti adidas, jejích výrobků a marketingové komunikace, se práce zabývá i tím, jak spotřebitelé vnímají tuto značku, respektive jakou image si u nich vybudovala.
Strategická analýza společnosti
Kubeš, Jan ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce) ; Votoček, Aleš (oponent)
Předmětem diplomové "Strategická analýza podniku" je aplikace strategické analýza u vybraného podniku. Práce si klade za cíl analyzovat současný stav vybraného podniku se zaměřením na oblast financí a oblast distribuční sítě. Poté na základě vyhodnocení provedených analýz formulovat pro společnost strategická doporučení. Práce je rozdělena do dvou částí. V první, teoretické části, je popsán obecný základ strategie podniku, postup pro provádění strategické analýzy a nástroje pro zpracování podnikových strategií. Ve druhé, praktické části, jsou jednotlivé části analýzy aplikovány na konkrétní podnik, společnost adidas ČR s.r.o. Závěrem této diplomové práce jsou na základě výsledků analýz shrnuta strategická doporučení pro vybraný podnik.
Image a identita značky - vybrané problémy
Petráčková, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato práce se zaměřuje na budování silné značky prostřednictvím image a identity značky. Jedná se zejména o analýzu nejrůznějších faktorů, které ovlivňují jak image tak i identitu značky a vymezení jejich důležitosti pro budování silné značky. Velká pozornost je věnována jak hodnotě značky a s tím souvisejícím modelům hodnoty značky, tak také společenské odpovědnosti firem a novým trendům v řízení značek, jako je např. digitální marketing, vírální marketing, event marketing, ale také sponzoring. Provedený výzkum se zaměřuje na identifikaci image dvou nejhodnotnějších sportovních značek. V první řadě se jedná o značku Nike, jejíž image je následně porovnána s image značky Adidas. Na základě výsledků výzkumu je dále provedeno porovnání image značky Nike s identitou této značky, tedy tím, jak značka vidí sama sebe a jak si přeje být vnímána zákazníky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   předchozí11 - 20  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.