Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 95 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh způsobu výběru, získání a adaptace zaměstnance na konkrétní pracovní pozici ve vybrané společnosti
Hastrmanová, Dominika ; Fojtů, Kateřina (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá získáním, výběrem a adaptace zaměstnance na konkrétní pracovní pozici ve společnosti AB spol. s r.o. V jednotlivých částech teoretické práce jsou rozebírány pojmy a metody na základě odborné literatury. Vdruhé části je obsažena charakteristika společnosti a popis současného stavu výběru, získání a adaptace. Poslední část práce obsahuje návrhy, které mohou vést ke změnám v současném systému ve společnosti.
Využití sociálních sítí při vyhledávání budoucích zaměstnanců
Vítková, Adéla
Tématem diplomové práce je Využití sociálních sítí při vyhledávání budoucích zaměstnanců. Předmětem práce je analýza a následná syntéza současného stavu personální marketingu u vybraného podniku XYZ, s. r. o., dále vyhodnocení která sociální síť je nejvýhodnější a nejvhodnější pro tuto činnost. V první části jsou popsány základní pojmy související s danou problematikou, jako jsou například jednotlivé sociální sítě, získávání a nábor zaměstnanců atd. A v následující části je stručně popsán automobilový průmysl a vybraný podnik. V rámci praktické části je rozebrán současný stav personálního marketingu u vybraného podniku, dále jsou zde vyhodnoceny výsledky kvantitativního dotazníkového šetření a náklady spojené s jednotlivými personálními nástroji. Nakonec je porovnán současný personální marketing s personálním marketingem přes sociální sítě a rozhodnutí, která z těchto metod je pro podniky výhodnější. Na závěr jsou popsány možnosti, jak sociální sítě nejlépe využívat v personalistice a doporučení, jak správně nastavit komunikaci s potencionálními uchazeči právě přes zmíněné sociální sítě.
Metody získávání zaměstnanců a systém benefitů
Jetelinová, Lucie
Práce se zabývá metodami získávání zaměstnanců a systémem benefitů v konkrétní firmě. V textu jsou popsány jednotlivé způsoby náboru, které jsou využívány při získávání pracovníků do výrobní činnosti, a zhodnoceny jejich silné a slabé stránky. Na základě tohoto zhodnocení jsou navržena určitá doporučení k využívání nových nástrojů a k upuštění od těch stávajících, které nejsou efektivní. Dále je popsán a zhodnocen současný systém benefitů, který firma nabízí svým zaměstnancům. Na základě provedeného dotazníkového šetření, které proběhlo mezi zaměstnanci výrobního oddělení, jsou navrženy změny v aktuálním systému benefitů. Je navržen nový systém zaměstnaneckých výhod, který se rozděluje na pevné jádro s benefity určenými pro všechny zaměstnance a volitelnou nabídku, ze které mohou zaměstnanci čerpat benefity v rámci určitého limitu.
Význam personálního marketingu pro získávání a stabilizaci zaměstnanců
Doležalová, Lenka
Diplomová práce zkoumá význam personálního marketingu z pohledu zprostředkovatelů práce při získávání a stabilizaci uchazečů o práci. Veřejný sektor je zastoupen Úřadem práce ČR a soukromý sektor zastupují agentury práce. Prostřednictvím analýzy současného vývoje trhu práce, srovnání komunikačních kanálů, registrace uchazečů, inzerování volného pracovního místa a poskytování dalších služeb u zprostředkovatelů práce, doplněné o dotazníkové šetření prováděné v říjnu a listopadu 2016, kterého se účastnilo 389 respondentů, je vyhotovena SWOT analýza. Na základě výsledků analýz jsou vytvořeny návrhy a doporučení pro zprostředkovatele práce v rámci personální politiky a strategie získávání a stabilizaci zaměstnanců s možnosti prohloubení spolupráce pomocí personálního marketingu ve veřejném a soukromém sektoru.
Moderní metody získávání zaměstnanců do oddělení podpory prodeje ve společnosti ABC
Bernatíková, Iva
Bakalářská práce se zabývá představením moderních metod získávání zaměstnanců a analýzou jejich využívání v současné době ve vybrané společnosti. Cílem této práce je, na základě stávajícího procesu získávání zaměstnanců, doporučit návrhy pro využívání moderních trendů získávání zaměstnanců do oddělení podpory prodeje, především se zaměřením na sociální a profesní sítě. Za tímto účelem bylo provedeno dotazníkové šetření mezi studenty Mendelovy univerzity v Brně, zkoumající především využívání sociálních a profesních sítí při sebeuplatnění na trhu práce. Současně s šetřením byly identifikovány silné a slabé stránky využívaných metod ve vybrané společnosti. V závěru práce jsou, na základě analýzy a výsledků dotazníkového šetření, doporučeny možná zlepšení a návrhy pro efektivnější využívání moderních metod ve vybrané společnosti. Návrhem je rozšíření portfolia pracovních portálů, na které společnost v současné době inzeruje, účast na Kariérním dni Mendelovy univerzity v Brně, vytvoření firemních profilů na profesní síti LinkedIn a sociálních sítích Facebook, Twitter a Google+. Dalšími návrhy jsou zřízení placeného účtu Recruiter Corporate poskytovaného profesní sítí LinkedIn pro získání konkurenční výhody a tvorba vlastních webových stránek oddělení podpory prodeje.
Systém personálního řízení - oblast získávání pracovníků
STANĚK, Jiří
Cílem této diplomové práce je zhodnocení systému personálního řízení se zaměřením na oblast získávání pracovníků ve vybraném podniku. Hlavním cílem diplomové práce je zpracovat návrhy změn, které přispějí ke zlepšení a zefektivnění fungování společnosti v této oblasti. Diplomová práce je složena ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá problematikou ohledně získávání pracovníků. Ke zpracování této části byly použity české i zahraniční zdroje. Praktická část analyzuje současný stav v podniku, týkající se oblasti získávání pracovníků. Analýza byla provedena na základě řízeného rozhovoru s manažerem personálního oddělení. V závěru práce jsou na základě této analýzy zpracovány návrhy a doporučení na zlepšení a zefektivnění řízení zkoumané oblasti.
Recruitment ve firmě
Kadlecová, Alena ; Šíšová, Veronika (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá recruitmentem ve firmě. Především pak řízením lidských zdrojů, získáváním a výběrem zaměstnanců. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Hlavním cílem této práce je popsat, jak procesy získávání a metody výběru zaměstnanců probíhají ve dvou podnicích a následně pro ně navrhnout doporučení. Teoretická část tedy krátce popisuje strategii řízení lidských zdrojů. Zaměřuje se na proces získávání a metody výběru zaměstnanců. Praktická část pak zkoumá proces získávání a metody výběru zaměstnanců ve dvou podnicích. V závěru práce jsou sepsána doporučení pro jednotlivé podniky.
Získávání a výběr zaměstnanců
Hůlková, Tereza ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Palíšková, Marcela (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá celkovým procesem získávání a výběru zaměstnanců. Práce je rozčleněna na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsány pojmy pro uvedení problematiky získávání a výběru zaměstnanců. Praktická část je zaměřena na získávání a výběr zaměstnanců ve společnosti Česká spořitelna, a.s. Poklad pro praktickou část představuje zejména rozhovor s personalistkou, informace z internetových stránek společnosti a jejich výročních zpráv. Cílem práce je porovnání teoretických informací se získanými údaji ze společnosti, následné zhodnocení procesu získávání a výběru zaměstnanců a navrhnutí zlepšení nalezených nedostatků.
Metody získávání IT pracovníků ve společnosti CN Group CZ
Phung, Tuan Anh ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Feikus, Marek (oponent)
Cílem této práce je zhodnocení jednotlivých kroku na základě analýzy procesu získávání pracovníků ve společnosti CN Group CZ. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První část práce představuje vymezení základních pojmů a obecné informace týkající se problematiky procesu náboru. Praktická část je zaměřená na přiblížení společnosti, jednotlivé metody získávání pracovníků a jejich výhody a nevýhody. V poslední části jsou zhodnoceny silné a slabé stránky procesu získávání pracovníků a budou navrženy doporučení k zlepšení procesu. Analýza a vyhodnocení bude probíhat především na základě analýzy interních dokumentů a na základě rozhovoru s hlavním recruiterem společnosti.
Získávání a výběr zaměstnanců
Stříhavková, Lucie ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá získáváním a výběrem zaměstnanců ve skupině LUX. Cílem práce je zhodnocení a porovnání tohoto procesu s teoretickými postupy, metody a zdroji získávání a výběru zaměstnanců. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje teoretický podklad pro praktickou část práce. Praktická část práce analyzuje proces získávání a výběru zaměstnanců ve skupině LUX, primárně dvou ze tří firem, a to LUX spol., s.r.o. a LUX-Ident, s.r.o. V závěru praktické části jsou zhodnoceny silné a slabé stránky procesu získávání a výběru zaměstnanců ve skupině LUX a navrženy doporučení pro zlepšení tohoto procesu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 95 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.