Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Detekce kolizí v 3D scéně
Přibyl, Tomáš ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce popisuje postup tvorby algoritmů pro detekci kolizí ve Javascriptovém programovacím jazyku. Součástí práce jsou i testovací aplikace. Tyto aplikace zjistí vlastnosti algoritmů a změří jejich výpočetní čas.
Interaktivní zobrazení datově náročné 3D scény ve webovém prohlížeči
Ludvík, Martin ; Vlnas, Michal (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vykreslováním datově náročných scén ve webovém prohlížeči. Výsledná aplikace interaktivně zobrazuje point cloudy ve webového prohlížeče pomocí javascriptového aplikačního rozhraní WebGPU. Díky WebGPU je aplikace výkonnější než aplikace založené na WebGL. Uživatelské rozhraní je vytvořeno za pomocí základního CSS a Javascriptu. Je možné pracovat s point cloudy obsahující stovky miliard bodů. Zároveň je uživateli umožněno měnit zdroj vzhledu jednotlivých bodů.
Editor anotací pro CMS
Macháček, Jakub ; Škoda, Petr (oponent) ; Dytrych, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce analyzuje možnosti tvorby rozšíření pro WYSIWYG editory a problematiku anotování elektronických materiálů. Dále se zabývá návrhem a implementací základu editoru anotací, který bude díky svým širokým možnostem použitelný k pokročilé tvorbě anotací dokumentů. Součástí práce je také návrh protokolu sloužícího ke komunikaci se serverem.
Vizualizace rozsáhlých grafových dat na webu
Jarůšek, Tomáš ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Grafové databáze poskytují způsob uložení dat, který se zásadně liší od relačního modelu. Cílem této práce je poté vizualizovat tyto data a stanovit maximální objem, který jsou webové prohlížeče schopny najednou zpracovat. K tomuto účelu byla naimplementována interaktivní webová aplikace. Pro uložení dat je využit model RDF (Resource Description Framework). Ten reprezentuje data formou trojic se strukturou subjekt - predikát - objekt. Komunikace s touto databází, která běží na serveru je realizována pomocí REST API, samotný klient je poté implementován v jazyce JavaScript, kde vizualizaci zajišťuje HTML prvek canvas. Tu je možné provést pomocí třech speciálně navrhnutých metod: greedy, greedy-swap a force-directed. Výsledné hranice byly primárně zjištěny testováním časových náročností jednotlivých částí a silně závisejí na záměru uživatele. Limit byl stanoven na 150000 trojic v případě, kdy je nutné vykreslit maximální objem dat. Pokud je naopak cílem kvalita vizualizace a plynulost aplikace, tak se limit pohybuje v řádech tisíců.
Zobrazení 3D scény ve webovém prohlížeči
Sychra, Tomáš ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato práce diskutuje aktuální možnosti zobrazení akcelerované 3D scény ve webovém prohlížeči a krátce shrnuje technologie pro zobrazení medicínských dat. V druhé části práce je navržena a implementována aplikace, která umožňuje prohlížení volumetrických medicínských dat přímo v okně prohlížeče, bez nutnosti instalace. Aplikace je postavena na technologiích WebGL, Javascript a grafickém enginu O3D API.
Vylepšení systémových testů projektu JShelter
Konečný, David ; Hranický, Radek (oponent) ; Polčák, Libor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací vylepšení systémových testů projektu JShelter. Systémové testy projektu JShelter obsahují jisté nedostatky, které budou odstraněny. Dále budou také systémové testy vylepšeny a rozšířeny o nové funkcionality založené na metodách analýzy webových stránek. V rámci této práce bude také navržen nový mechanismus procházení webových stránek založený na již existujicím mechanismu Marka Schauera. Tento mechanismus bude založený na nástrojích OpenWPM, Selenium a Kubernetes. Do tohoto mechanismu budou také začleněny vylepšené systémové testy. Tento mechanismus bude implementován. Výsledky získané pomocí tohoto mechanismu budou také vyhodnoceny.
Detekce kolizí v 3D scéně
Přibyl, Tomáš ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce popisuje postup tvorby algoritmů pro detekci kolizí ve Javascriptovém programovacím jazyku. Součástí práce jsou i testovací aplikace. Tyto aplikace zjistí vlastnosti algoritmů a změří jejich výpočetní čas.
Interaktivní zobrazení datově náročné 3D scény ve webovém prohlížeči
Ludvík, Martin ; Vlnas, Michal (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vykreslováním datově náročných scén ve webovém prohlížeči. Výsledná aplikace interaktivně zobrazuje point cloudy ve webového prohlížeče pomocí javascriptového aplikačního rozhraní WebGPU. Díky WebGPU je aplikace výkonnější než aplikace založené na WebGL. Uživatelské rozhraní je vytvořeno za pomocí základního CSS a Javascriptu. Je možné pracovat s point cloudy obsahující stovky miliard bodů. Zároveň je uživateli umožněno měnit zdroj vzhledu jednotlivých bodů.
Interaktivní zobrazení datově náročné 3D scény ve webovém prohlížeči
Ludvík, Martin ; Vlnas, Michal (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vykreslováním datově náročných scén ve webovém prohlížeči. Jaké možnosti postupu řešení pro vytvoření funkční aplikace jsou dostupné a popis existujících řešení.  Konečné vytvoření point cloudového webového prohlížeče pomocí JavascriptAPI WebGPU.
Detekce kolizí v 3D scéně
Přibyl, Tomáš ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce popisuje postup tvorby algoritmů pro detekci kolizí ve Javascriptovém programovacím jazyku. Součástí práce jsou i testovací aplikace. Tyto aplikace zjistí vlastnosti algoritmů a změří jejich výpočetní čas.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.