Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikace ve vybrané oragnizaci
PETRÁKOVÁ, Martina
Cílem bakalářské práce bylo přiblížit problémy týkající se tématu komunikace ve vybrané organizaci, zaměření se na komunikaci v podniku a hledání návrhu na zlepšení problematiky. V literární části je upřesnění a rozšíření pojmu komunikace. Praktická část byla zaměřena na seznámení se s podnikem, jeho rozdělení, kam směřují komunikace a jak probíhá.
Analýza vnitřní komunikace ve firmě OSMA
Maršálová, Kateřina ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Tématem této diplomové práce je vnitřní komunikace ve firmě OSMA zpracování plastů, s.r.o.. Cílem je pak zjistit způsoby a kvalitu komunikace v této firmě. Práce je rozdělena na tři části. Na začátku jsou vymezena metodologická východiska- cíl a předmět práce, hypotézy o komunikaci ve firmě OSMA a metodika řešení. Následuje teoretická část, kde je komunikace nejprve zasazena do širšího kontextu komunikace sociální a následně je podrobněji zaměřena na vnitřní komunikaci v organizaci. Stěžejní části této práce je část praktická. Ta zahrnuje interpretaci výsledků, ověření stanovených hypotéz a náměty k řešení zjištěných nedostatků.
Analýza vnější a vnitřní komunikace ve firmě XY
Boula, Petr ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat komunikaci ve vybrané firmě, identifikovat její slabá místa a navrhnout zlepšení stávajícího stavu. K analýze komunikace jsou použity standardizované rozhovory s klíčovými osobami ve firmě, dotazníkové šetření a studium podnikových dokumentů. Po seznámení s chodem firmy a základními procesy díky rozhovorům s jedním ze zaměstnanců byl všem zaměstnancům poslán online dotazník, který vyplnilo 21 zaměstnanců z 24. Současně byly vedeny rozhovory s dalšími čtyřmi klíčovými zaměstnanci. Výsledky rozhovorů a dotazníkového šetření byly analyzovány a byl popsán stav komunikace ve firmě. Firemní komunikace není na špatné úrovni, v některých oblastech existují ovšem významné rezervy, umožňující zlepšení. Doporučení pro zlepšení situace jsou sepsána v samostatné kapitole.
Analýza vnitřní a vnější komunikace v konkrétní organizaci
Srnková, Lucie ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Pfauserová, Kamila (oponent)
Tato práce se zabývá vnitřní a vnější komunikací a to jak v teoretické rovině, tak v rovině praktické. Poznatky z teoretické části jsou využity v následné analýze komunikace konkrétní organizace. V teoretické části jsou popsány jednotlivé formy, typy, prostředky a nástroje komunikace. V části praktické je realizována analýza vnitřní komunikace jak ve vertikální, tak v horizontální rovině a analýza vnější komunikace s externími subjekty. Analýza komunikace je podložená dotazníkovým šetřením, které je posléze vyhodnoceno a na jehož základě jsou organizaci navržena jednotlivá doporučení vedoucí ke zlepšení komunikace v organizaci.
Organizační struktury uměleckých souborů
Šilerová, Lucie ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Borková, Vladislava (oponent)
Práce předkládá srovnání vnitřní komunikace a organizační struktury uměleckých organizací s obecnými teoretickými poznatky.První část práce přináší teoretické souvislosti a informace z oblasti vnitřní komunikace organizací a jejich vnitřní struktury. Zabývá se nastíněním historického vývoje, typy organizačních struktur a komunikačních toků. Druhá část práce se věnuje aplikaci teoretických poznatků do oblasti kultury a dále analýzou čtyř konkrétních uměleckých organizací. U těchto organizací zkoumá zejména povahu vnitřních komunikačních toků a výstavbu organizační struktury a následně ji srovnává s teorií uvedenou v první části práce. Odhaluje mimo jiné také nedostatky a navrhuje jejich řešení.
Marketingová komunikace vybraných hotelů v období globální recese/krize
Kelnarová, Jana ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rolínek, Igor (oponent)
Diplomová práce se zabývá srovnáním změn v marketingové komunikaci tří, čtyř a pětihvězdičkových hotelů.Výsledkem je minimální změna využívaných nástrojů komunikačního mixu, spíše byly přesunuty finanční prostředky směrem do elektronických médií a internetu obecně, protože jsou nejúčinnějšími z hlediska měření dosaženého efektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.