Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategická analýza společnosti Bontonfilm promotions s r.o.
Maturkanič, Jiří ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Zuzana, Zuzana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na společnost Bontonfilm promotions s r.o., která se zabývá prodejem reklamních předmětů. Společnost vznikla teprve v roce 2014 a dostupné informace jsou tak pouze za první rok podnikání. Strategická analýza se zabývá komplexním zhodnocením zvolené společnosti a návrhem konkrétní, budoucí strategie společnosti pro rok 2017. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou část a závěr. V teoretické části se opírá o studium odborných bibliografických zdrojů. Strategická analýza podniku v praktické části obsahuje analýzu vnějšího prostředí, analýzu konkurentů, analýzu vnitřního prostředí včetně analýzy zdrojů a kompetencí, analýzu BCG a také analýzu SWOT. Na základě výsledků z jednotlivých analýz byla navržena vhodná strategie pro rok 2017, která odpovídá stanoveným cílům společnosti.
Strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Duchoň, Karel ; Janků, Zdeňka (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou. Charakterizuje, analyzuje a hodnotí současnou situaci společnosti Semperflex s.r.o. Teoretická část se zaměřuje na obecné charakteristiky strategické analýzy a způsoby tvorby strategických plánů. V praktické části je provedena externí a interní analýzu, jež je základem pro SWOT analýzu. Výsledky těchto analýz jsou podstatou tvorby návrhů vedoucích ke zlepšení konkurenceschopnosti podniku.
Podnikatelský záměr - přeměna obchodní společnosti
Mandovcová, Kateřina ; JUDr.Jaroslav Navrátil (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je analýza podnikatelského záměru stavební společnosti, návrh strategie a komparace variant realizace navržené strategie. Komparace bude v práci provedena z pohledu ekonomického, právního a daňového. Přínos práce by měl být jednak ve vytvoření teoretického základu pro podniky řešící obecně analýzu podnikatelského plánu a návrh další strategie podniku, zejména by však v praktické části měl vybranému podniku pomoci s jeho aktuálním podnikatelským záměrem.
International Expansion of a Chosen Company
Nevídal, Martin ; Slavík, Tomáš (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
The main aim of master’s thesis “International Expansion of a Chosen Company” is to design a market entry strategy of company SLUTO s.r.o. in Austria. The review of literature is devoted to the issue of internationalisation and business strategies and possibilities of entering into the foreign markets. Current situation analysis focuses on the business environment analyses of company SLUTO, assuming its activity in the Austrian market, while the results obtained are further summarized in SWOT analysis. The last part of thesis, which is actually a business plan of SLUTO’s Austrian subsidiary, offers proposals and recommendations based on the findings from the compiled analyses.
Setting and Restructuring Company´s Strategy
Ševčík, Michal ; Schumacher, Karl Heinz (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
The thesis introduces a specific fitness industry company, analyzes its micro and macro-environment and the dynamics of the industry. It is focused on the potential application of a foreign partner’s strategy on the domestic market including the customer relationship management strategy. Conducted market research provides data for the basis of the strategy in question
Purpurové řeky Matematické modelování výkonnosti podniku
Popelková, Ilona ; MBA, Petr Holek, (oponent) ; Chvátalová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce předkládá návrh strategie zvýšení výkonnosti podniku. Obsahem práce je identifikace souboru matematicko-ekonomických veličin, tedy vyhodnocení stávající výkonnosti podniku, jako řečiště navzájem propojených vodních toků, při jejichž správné modelaci se společnosti odhalí možnosti zlepšení stávající situace podnikání.
Návrh informačního systému ve strojírenské firmě
Niedoba, Daniel ; Šunka,, Josef (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce analyzuje průchod zakázky firmou provádějící žárové zinkování ocelových konstrukcí, kovoobráběčství, příprava a vypracování technických návrhu a zprostředkování služeb v dopravě a v oblasti řemeslných prací. Obsahuje návrhy na její optimalizaci a následného výběru nového informačního systému, který povede ke snižování nákladů a zvýšení efektivity v podniku.
Logistics in Unilever
Sahánek, Radovan ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Bakalářská práce pojednává o logistice firmy Unilever. Velký důraz klade na logistiku jako součást strategických rozhodnutí firmy. Posouzení efektivnosti začlenění logistiky do strategie probíhá za vysvětlení a propojení konceptů z obou oblastí a jejich následného popsání ve firmě. Součástí práce je analýza rozhodnutí firmy integrovat řešení evropských logistických procesů v Hub Katovice.
Strategie podniku
Vrabec, Tomáš ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Šíšová, Veronika (oponent)
Cílem diplomové práce je provedení strategické analýzy podniku Plzeňský Prazdroj, a. s., opírající se o externí a interní analýzu. Dále potom zpracování strategie budoucího vývoje podniku. Výstupem diplomové práce je ucelený pohled na vnější a vnitřní prostředí Plzeňského Prazdroje poskytující kvalitní podklad pro strategické řízení společnosti. Na základě těchto výstupů autor práce doporučuje vhodné strategie pro další rozvoj podnikání korespondující se strategickým záměrem společnosti a odvíjející se od podnikatelského prostředí.
Podnikatelský plán začínajícího podniku
Drbalová, Aneta ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Cílem této diplomové práce je sestavení zakladatelského podnikatelského plánu prodejny se zmrzlinou v turisticky rušné oblasti hlavního města Prahy. Práce je dělena do dvou částí: teoretickou a praktickou. Teoretická část si klade za cíl analyzovat význam segmentu malých a středních podniků v České republice a zdejší podnikatelské prostředí v komparaci s ostatními zeměmi dle pravidelně sestavovaných mezinárodních žebříčků. Dále budou analyzována specifika spotřebního chování. Závěr teoretické části představuje doporučenou strukturu podnikatelského plánu a blíže charakterizuje jeho jednotlivé části. Praktická část tuto strukturu aplikuje do praxe na příkladu zahájení podnikání v tradičním odvětví se zmrzlinou. Plán představuje nový koncept prodeje zmrzliny včetně doplňkových produktů, který má reflektovat aktuální potřeby trhu. Tyto potřeby byly zjištěny pomocí provedeného průzkumu. Výstupem práce je zjištění realizovatelnosti a atraktivity zvažovaného projektu, který následně může posloužit jako podklad pro interní řízení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.