Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
YouTube komunita: sponzorství a partnerství na YouTube
Dvořáková, Šárka ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámit čtenáře s fenoménem YouTube komunity a blíže jim představit některé vybrané marketingové strategie s touto komunitou související. Práce se dopodrobna věnuje otázkám partnerství a sponzorství na YouTube a řeší jejich smluvní podmínky, využití i efektivnost. Tato teoreticky zaměřená práce slouží k získání povědomí o celkovém fungování této sociální sítě, o jejím vzniku a vývoji, současných trendech, a v závěru nabízí také pohled na možnosti jejího budoucího využití. Snaží se odpovědět na základní otázky týkající se monetizace YouTube obsahu a vlivu osobností zde působících na komunitu jejich fanoušků. První část práce čerpá z dostupné české i zahraniční literatury a poskytuje zevrubný pohled na důležité faktory podílející se na vzniku a dlouhodobém fungování této sítě, jak je chápáno a vykresleno v odborné literatuře. Druhá část práce pak obsahuje praktické ukázky zmíněných fenoménů pomocí několika případových studií. Závěr práce se snaží spojit nadnesená témata do jednoho celku a umožnit tak čtenáři získat vhled do marketingových aktivit na YouTube. Po přečtení práce by měl čtenář být schopen lépe analyzovat originální obsah sdílený na této síti.
Současné zdroje a možnosti financování veřejných knihoven v ČR
Kábrtová, Barbora ; Černá, Milena (vedoucí práce) ; Římanová, Radka (oponent)
Cílem diplomové práce je popsat a zhodnotit aktuální situaci v oblasti financování veřejných knihoven v České republice. Úvodem do problematiky je stručné vymezení legislativního rámce financování veřejných knihoven. V hlavní části práce se autorka věnuje systému knihoven poskytujících veřejné knihovnické a informační služby a jak mohou být tyto knihovny zřizovány. Následuje analýza finančních zdrojů, které tyto knihovny mohou v současnosti využívat, tj. dotace od zřizovatele, programy a projekty na podporu knihoven (národní a zahraniční), fundraising, dárcovství, sponzoring, mecenášství, nadace a nadační fondy, dobrovolnictví, vlastní činnost. Nechybí ani popis cenové a finanční politiky, analýza hospodaření knihoven v jednotlivých krajích a vliv ekonomické krize na rozpočty knihoven. Po hlavní části práce týkající se celé České republiky následuje část zaměřená pouze na Středočeský kraj. Pro analýzu a popis finančních zdrojů a možností byla zvolena Středočeská vědecká knihovna v Kladně, příspěvková organizace. Analytickou část dále doplňují zkušenosti dalších vybraných knihoven, tj. Obecní knihovny v Žilině (u Kladna) a Městské knihovny Kutná Hora. Závěr celé práce je věnován perspektivám v oblasti financování [Autorský abstrakt].
Společenská odpovědnost podniku
Vodová, Kristýna ; Margarisová, Klára (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnocení jednotlivých oblastí společenské odpovědnosti v daném podniku a případné návrhy ke zlepšení v daných oblastech. Dílčím cílem práce je shrnutí teoretických pojmů týkajících se společenské odpovědnosti.
Strategie rozvoje spolupráce se silnými individuálními mecenáši
Hudeček, Martin ; PROKOP, Petr (vedoucí práce) ; KEJKRTOVÁ MĚŘIČKOVÁ, Eva (oponent)
Diplomová práce Strategie rozvoje spolupráce se silnými individuálními mecenáši zkoumá možnosti úspěšné spolupráce mezi uměleckými projekty a silnými individuálními mecenáši. Individuální mecenáš je člověk, který má své potřeby a motivy, na základě kterých se rozhoduje a jedná. Motivace je tedy základní rámec této práce. V první části se autor zaměřuje na poznání teorie motivace, která tvoří nutný základ k aktivizaci jednání a rozhodování. Vyústěním je typologie, kterou je možné aplikovat na při zkoumání potřeb a motivů mecenášů. Aktivní práci s motivací umožňuje sada nástrojů strategického řízení a proces strategického plánování. Další část práce tedy zkoumá, jak nástroje strategického řízení a plánování umožňují poznávat potřeby a reagovat na ně účinným způsobem. Svou pozornost autor soustředí především na poslání a vizi organizace, strategické cíle a plány k jejich naplnění. Vyústěním studia teoretických i praktických zdrojů je potom stanovení hypotéz, které autor ověřuje v praxi. Zde autor zkoumá motivace mecenášů ke spolupráci s uměleckými projekty, připravenost těchto projektů na tato jednání a schopnost využít nástroje strategického řízení k úspěšnému jednání a rozvoji spolupráce. Vyústěním práce je sada případových studií. Ty mají za cíl popsat výchozí stav a ověřit, jaký vliv na proces přípravy a jednání s mecenáši má zprostředkovatel, který kombinuje znalost uměleckých projektů a mecenášů.
Návrh komunikační strategie firmy
Duroňová, Petra ; Drnovský, Ivo (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu firmy Renocar, a.s., jejího vnějšího a vnitřního okolí. Východiskem této práce jsou teoretické znalosti z oblasti marketingu, speciálně pak z oblasti komunikace. V praktické části jsou konkrétní analýzy aplikovány na firemní okolí, na základě zjištěných informací jsou navrženy změny, které by měly vést ke zlepšení a zkvalitnění firemní komunikace.
Marketingová komunikace fotbalového klubu Bohemians 1905
VOBRUBA, Lukáš
Cílem této diplomové práce je v prvé řadě analyzovat současný stav marketingové komunikace ve fotbalovém klubu Bohemians Praha 1905. Dalším cílem je navrhnout případná zlepšení v oblasti marketingové komunikace, které by klubu pomohli ještě k lepší práci se zainteresovanými skupinami.
Dárcovské programy komunikace kulturních institucí s dárci
Roušalová, Tereza ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; LEDVINOVÁ, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá možnými způsoby komunikace kulturních organizací s dárci se zaměřením na tzv. dárcovské programy - tedy systematizovanou, jasně formulovanou a transparentní práci s dárci. Hlavní část se věnuje individuálním dárcům a (po vymezení pojmu dar a výčtu jeho možných forem) popisuje možnosti vnitřní organizace práce s dárci, která zahrnuje především způsoby personálního zajištění, vytváření dárcovských klubů a databází či zapojení členů správní rady do práce s dárci. Následuje podrobný rozbor procesu hledání, výběru a oslovení vhodných potenciálních dárců společně s analýzou členění benefitních programů a jednotlivých benefitů. Práce se dále zabývá možnostmi péče o dárce a organizací speciálních akcí - eventů v souvislosti s touto péčí. Poslední část práce je věnována korporátním dárcům, zejména využíváním strategií společenské odpovědnosti firem při komunikaci s těmito dárci a vazbami mezi individuálním a korporátním dárcovstvím. Teoretické poznatky jsou v celé práci doplňovány příklady z praxe českých i zahraničních kulturních institucí. Cílem práce je popsat situaci na poli dárcovství u nás a vytvořit spektrum možností, které mohou kulturní manažeři při práci s dárci využít.
Komunikační mix firmy NOWACO
PIKHARTOVÁ, Aneta
Cílem práce bylo popsat používané marketingové nástroje, konkrétně pak popsat komunikační mix ve firmě NOWACO. Díky spolupráci s firmou NOWACO jsem získala ucelenou představu o marketingovém a komunikačním mixu této společnosti. Firma NOWACO investuje několik desítek milionů každý rok. Například využívá reklamu v televizi na svou značku zmrzlin Prima a Mrož. Společnost NOWACO se velmi často účastní výstav a veletrhů. Především se stala sponzorem 1. ročníku celorepublikového projektu společnosti DANONE pro rok 2010/2011. Samozřejmě využívá i další nástroje marketingové komunikace jako jsou public relations, podpora prodeje, komunikace v místě prodeje či interaktivní marketing.
Sponzorství, dary a reklamy - účetní a daňové aspekty
FICOVÁ, Andrea
Bakalářská práce se zabývá účetními a daňovými aspekty sponzorství, darů a reklam. V teoretické práci nejdříve charakterizuji sponzorství, dary a reklamu. Dále rozebírám, jak se tyto náklady účtují. Posledním bodem teoretické části jsou daňové aspekty těchto nákladů. Zde jsem se především zaměřila na dary z pohledu dárce. Zde detailně popisuji za jakých okolností si může fyzické nebo právnická osoba snížit základ daně o zákonné dary. V praktické části popisuji, jak se sponzorství, dary a reklama účtují u Jednoty, s.d. České Budějovice, také popisuji koho Jednota, s.d. České Budějovice sponzoruje a jaké formy reklamy využívá. V posledním bodě praktické části řeším vliv darů na daňový základ.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.