Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chytrý reproduktor s Raspberry Pi
Vondráček, Tomáš ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tvorbou hudebního systému, který umožní uživatelům organizovat a přehrávat hudbu v reálném čase. Hudební systém je založen na architektuře klient-server a skládá se ze serverové, webové a mobilní aplikace. Serverová aplikace vykonává roli přehrávače hudby a zprostředkovatele komunikace mezi klienty. Klient slouží jako uživatelské rozhraní pro server, ale umožňuje organizovat a přehrávat hudbu plně ve vlastní režii. Hudební systém je implementován v jazyce JavaScript (ECMAScript 2018). Serverová aplikace je postavena na Node.js a implementuje Socket.IO server včetně REST API. Webová aplikace je založena na knihovně React a prezentovaná jako SPA. Mobilní aplikace je implementována v React Native se zaměřením na systém Android. Serverová a webová aplikace je nasazena na serverech Heroku a počítači Raspberry Pi. Mobilní aplikace je publikována na Google Play. Hudební systém lze využít pro soukromé přehrávání hudby, nebo jako prostředek organizování hudby mezi více uživateli.
Herní engine pro ITIL trenažér
Pučálka, Martin ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřená na knihovnu Information Technology Infrastructure Library (ITIL). Cílem práce bylo analyzovat, navrhnout a implementovat herní engine, který by umožnil simulaci provozu IT služeb v reálném či zrychleném čase anebo v tazích. Základem enginu je tvůrčí mód, ve kterém je možné vytvářet vlastní služby a specifikovat jejich chování během provozu tak, jako kdyby je používali reální uživatelé. Druhou částí enginu je mód hráče a jednoduchý service desk. Pomocí nich se hráči mohou starat o plynulý provoz služeb, které jim byly svěřeny. To jim nabízí možnost praktické výuky a procvičování postupů popsaných v knihovně ITIL.
Peer-To-Peer webové sdílení souborů ve skupině
Pokorný, Filip ; Španěl, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
V rámci této práce jsem se zaměřil na řešení problému sdílení souborů mezi uživateli prostřednictvím peer-to-peer přenosu ve webovém prostředí. Cílem bylo vytvořit jednoduchou aplikaci, která umožní skupině uživatelů sdílet soubory mezi sebou bez účasti třetích stran a jakýchkoliv limitů. Tento cíl jsem realizoval prostřednictvím moderních webových technologií, z nichž nejdůležitější byla knihovna WebRTC, prostřednictvím které byl implementován peer-to-peer přenos. Tyto technologie byly podpořeny optimalizovanými algoritmy a nejaktuálnějšími prostředky pro zpracování a ukládání sdílených souborů. Výsledkem je real-time aplikace umožňující uživatelům vytvářet místnosti v nichž sdílí své soubory. Toto řešení bylo podrobeno rychlostním testům, kde v porovnání s řešeními podobného charakteru a jinými běžně používanými prostředky pro přenos souborů, vyšlo v testovaném prostředí jako nejrychlejší.
Systém pro on-line záznam jízd autoškoly
Voneš, Jakub ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh a realizace aplikace typu klient-server pro sběr GPS dat pomocí chytrého telefonu s operačním systémem Android za účelem sledování v reálném čase a záznamu průběhu jízd na serveru, kde jsou tato data následně upravována podle reálné silniční komunikace. Tato práce tematicky navazuje a rozšiřuje projekt DoAutoškoly.cz . Práce obsahuje teoretické seznámení s GPS, problematikou komunikace v reálném čase a platformou Android, včetně aplikačního rozhraní pro GPS. V další části práce jsou tyto poznatky využity k návrhu celého systému. Text diplomové práce následně plynule přechází v implementaci mobilní aplikace, webového modulu a příslušné serverové aplikace. Nadále jsou vyčleněny kapitoly zabývající se sledováním v reálném čase a editováním tras. Závěr práce je věnován testování a vyhodnocení dosažených cílů.
Synchronizace vektorové grafiky mezi klienty a serverem
Votava, Štěpán ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Vencovský, Filip (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza existujících algoritmů pro zajištění konzistence při synchronizaci vektorové grafiky v reálném čase mezi více klienty a serverem, jejich otestování, popis rozdílů a výběr nejvhodnějšího. Teoretická část práce se věnuje problematice komunikace v reálném čase v protokolu HTTP, WebSockety a detailněji se zabývá algoritmy pro zajištění konzistence a architekturou aplikace. V praktické části jsou popsány technologie využité v diplomové práci, dále samotný návrh aplikace a její implementace. Výsledkem práce je přehled algoritmů pro zajištění konzistence, výběr technologie vhodné pro komunikaci mezi klienty a servery v případě synchronizace vektorové grafiky v reálném čase a implementace vybraných technologií v Node.js aplikaci.
Kooperativní práce na dokumentech v aplikaci TeXonWeb
Telenský, Václav
Diplomová práce se zabývá návrhem a implementací možnosti kooperativní práce na dokumentech v aplikaci TeXonWeb. Součástí práce je analýza konkurenčních řešení a klíčových technologií pro implementaci. Kooperativní práce na dokumentech je funkcionalita, která umožňuje uživatelům snadnou spolupráci na jednom dokumentu v reálném čase. Text práce popisuje vlastní implementaci za použití vybrané technologie, která je popsána v počáteční analýze. Práce poskytuje i nápady pro další možný postup.
Real-time web applications
Paulech, Matej ; Mittner, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato práce se zabývá real-time webovými aplikacemi. Jejím hlavním cílem je seznámit čtenáře s pojmem real-time webová aplikace a s technikami určenými pro tvorbu real-time webových aplikací s důrazem na praktickou ukázku. První kapitola se věnuje historii vzniku webu, popisu HTTP protokolu a definici real-time webových aplikací. Druhá kapitola popisuje technologie použité v dalších částech práce s důrazem na jejich dopady a využití při tvorbě real-time webových aplikací. Jedná se o technologie JavaScript, JSON, Ajax (XHR, JSONP), knihovnu jQuery a serverové řešení Node.js. Třetí kapitola představuje hlavní část práce. Zabývá se technikami real-time komunikace klienta se serverem nazývanými také transportní způsoby. Popis každé techniky je doplněn obrázkem znázorňujícím komunikaci klienta se serverem a ukázkovým zdrojovým kódem. V závěru třetí kapitoly se nacházejí řešení používané programátory v praxi, konkrétně řešení Ajax Push Engine (APE), knihovna Socket.IO a služba Pusher.com. Čtvrtá, zároveň poslední kapitola obsahuje popis tvorby ukázkové webové aplikace vytvořené pro účely teto práce - skupinového chatu. Jedná se zejména o popis její funkcionalit a návodu jak si u sebe připravit prostředí pro běh real-time webové aplikace. Také obsahuje návod pro vytvoření kostry real-time webové aplikace s použitím serverového řešení Node.js, frameworku Express a knihovny Socket.IO. Zdrojové kódy ukázkové aplikace se nacházejí na přiloženém DVD v případě tištěné verze práce, v přílohách informačního systému VŠE v případě elektronické verze práce a také na službě GitHub. Hlavním přínosem práce je poskytnutí komplexního a jednotného popisu technik tvorby real-time webových aplikací s poskytnutím ukázkového zdrojového kódu ke každé technice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.