Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace pro příjem z Audeliver.com
Pristaš, Martin ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvorenie aplikácie pre sťahovanie a prehrávanie podcastov. Zameral som sa hlavne na jednoduchosť návrhu dizajnu aplikácie a vytvorenie príjemneho prostredia pre jej používanie. Aplikácia je naprogramovaná v jazyku Swift a využíva moderné prvky grafického rozhrania aplikácií v systéme iOS. Aplikáciu som mohol testovať na používateľoch a optimalizovať jej hardwarové nároky. Podarilo sa mi úspešne optimalizovať hardwarové nároky aplikácie a rozšíriť jej využitie na viacej zariadení Apple. Prínosom tejto práce sú nové poznatky vývoja aplikácií, ale aj dodržiavanie pokynov pre ľudské rozhrania. Keďže aplikácia využíva moderný jazyk a prináša moderné spôsoby realizácie, je prínosom hlavne pri ukážke toho, akým smerom sa vývoj aplikácií uberá.
Vyhledání obrázků podle obsahu
Talaš, Josef ; Surynek, Pavel (vedoucí práce) ; Děchtěrenko, Filip (oponent)
V předložené práci jsou prozkoumány přístupy k vyhledávání obrázků podle obsahu. Práce se zaměřuje na speciální případ vyhledávání obrázků podle obsahu, a to na vyhledávání obrázků podle skeče. V práci jsou rozebrány nejvýznamnější typy deskriptorů používaných k extrakci obrazových vlastností při vyhledávání obrázků podle obsahu. Hlavní přínos práce je nově navržená metoda využívající obrazových deskriptorů založená na vyhledávání obrázků podle skeče. V rámci práce je tato metoda implementována spolu s vyhledávacím rozhraním. Výsledky testů pro-vedených třemi testovacími osobami ukazují slibné vlastnosti nové metody a navrhují její další možná vylepšení. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Mobilní aplikace pro portál Mojilidi.cz
Lerch, Aleš
Cílem práce je navrhnout a naprogramovat mobilní aplikaci portálu Mojilidi pro sytém iOS, platformu iPhone. Tato aplikace musí být co nejvíce uživatelsky podobná aplikaci pro Android. Při vývoji aplikace jsou použity nástroje Sketch pro vytvoření návrhu aplikace. Pro naprogramování byl použit programovací jazyk Swift verze 4.2. Pro komunikaci se serverem je použita knihovna URLSession. Aplikace využívá technologie jako je MapKit pro zadání lokace, MessageKit pro tvorbu chatu, nebo CoreData pro ukládání lokálních dat. Výsledkem je funkční aplikace podobná ostatním aplikacím portálu Mojilidi.
Analýza síťového provozu pomocí sketchí
Dřevo, Aleš ; Kekely, Lukáš (oponent) ; Bartoš, Václav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit program na analýzu síťového provozu a detekci anomálií v provozu počítačové sítě. K tomu je využívána technika zvaná Heavy-Changes Detection spadající do kategorie proudových algoritmů. Pro práci s daty jsou použity speciální struktury zvané sketche, které dokáží uchovávat velké množství dat s nízkou paměťovou náročností. K získání potřebných dat ze sítě jsou využívány programy běžící pod systémem Nemea, pro který je celý tento projekt vytvářen.
Mobilní aplikace pro správu a rezervace sportovních lekcí
Hynek, Tomáš ; Tomešek, Jan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro operační systém Android, která umožní urychlit a obstarat kompletní proces a správu rezervací sportovních lekcí. V aplikaci vystupují dvě role uživatele. Prvním typem uživatele je trenér, který může nabízet svoje sportovní lekce. Pokud si jeho lekce někdo rezervuje, aplikace mu to patřičně oznámí. Všechny své rezervace lekcí může spravovat a zobrazovat pomocí kalendáře. Naopak uživatel nebo-li sportovec, který provádí rezervace, může lekce vyhledávat dle jejich názvu nebo vzdálenosti místa konání. Aplikace s názvem Fittyy je vytvořena na základě pravidel Material Designu. Dále jsou v aplikaci využity moderní technologie Android Jetpacku, které umožňují ukládání lokálních dat, implementaci architektury MVVM nebo zpracování dat na pozadí. Pro komunikaci mezi trenérem a sportovcem byl využit CMS systém firmy Dactyl Group s.r.o.
Proposal and Development of Mobile Application for IOS Platform
Štrba, Matej ; Koch, Miloš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the design of a mobile application for car advertising with the help of modern programming elements. The application is native and developed for Apple iOS platform. The application design is created in Sketch and developed in Xcode.
Model
Hládeková, Katarína ; Mazanec, Martin (oponent) ; Zahoranský, Dušan (oponent) ; Fajnor, Richard (vedoucí práce)
The dissertation thesis studies the extension of the context of the term model as a means of interpretation for Czech and Slovak post-conceptual works of art. Based on result of a historical excursion into the history of painting, sculpture and architecture, the thesis offers a new typology of a model which is exemplified on particular work of art of Czech and Slovak post-conceptual era in the first two decades of the 21st century. The historical part of the thesis concludes the following: model in the art is an emancipated form originating from different academic as well as layman discourse; emancipated model has a methaphorical layer and thus it reflects wide historical, cultural and social relations. The categories proposed include: a linear model, a physical model, a cognitive model and an immersive model. The linear model encompases the sketch themes and so-called visualization metaphors (graphs, charts, schemes, etc) and originates as a reaction to information saturation and complicated networks. The physical model is a form to architecture and hobby modelling, it is characterised by a simple, „sketchy“ structure reacting to social themes and individual and collective memory. The cognitive model points to the cognitive turn of the society, it evaluates the materialisation of mental space and explains the emancipated model as an open category. Finally, the immersive model interprets the medium of exhibition as a model form which is articulated by and artisitic manifesto or an architectural interference. Another form of immersion that is being discussed in the chapter about immersive models, is a photographic or 3 D computer illusion as a reaction to society‘s virtualisation. Simultaneously to theoretical-historical research, an artistic research was taking place which became the basis for the creation of different categories and typologies of model. Each proposed category thus includes a so-called author‘s note reflecting the practical part of the dissertation thesis.
Příprava realizace montované haly s administrativou v Praci
Schrámek, Martin ; Kučera, Zdeněk (oponent) ; Kantová, Radka (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je výstavba montované haly s administrativou v Praci. Výrobní hala bude užívána za účelem výroby sklovláknobetonových dílců. Její další součástí a přístavbou je i administrativní část. Textová část práce obsahuje technickou zprávu ke stavebně technologickému projektu, časový a finanční plán stavby – objektový, koordinační situaci stavby se širšími vztahy dopravních tras, studii realizace hlavních technologických etap stavebního objektu, položkový rozpočet hlavního stavebního objektu, časový plán hlavního stavebního objektu, návrh strojní sestavy pro hlavní technologické etapy, zjišťovací protokoly pro jednotlivé měsíce, limitky, bilance zdrojů a pracovníků, plán zajištění vybraných materiálových zdrojů, technická zprávu zařízení staveniště, technologický předpis montovaného železobetonového skeletu, technologický předpis opláštění skeletu panely Kingspan, Kontrolní a zkušební plán – montovaného železobetonového skeletu, opláštění skeletu panely Kingspan a stropních panelů Spiroll administrativy, alternativní návrh záměny stropní konstrukce administrativy a její srovnání, hlukovou studii a tepelnou techniku.
Lícování skici objektu s jeho snímkem
Kvasnička, Petr ; Richter, Miloslav (oponent) ; Janáková, Ilona (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je seznámení s problematikou detekování objektu s jeho náčrtkem, schématem, případně obrysem, který by měl reprezentovat porovnávaný objekt. Práce se zabývá tím, jak tuto problematiku vyřešit. Část diplomové práce obsahuje teoretické metody, které zvládají vyhodnocovat míru podobnosti mezi neznámým objektem s jeho méně přesným náčrtkem. Každá z těchto metod obsahuje vlastní úpravy z pohledu předzpracovaní obrazu. Práce se dále zabývá podrobněji některými metodami. Vybrané metody jsou realizované a testované na vytvořené databázi. V posledním kroku práce jsou tyto realizované metody vzájemně porovnány.
Vyhledání obrázků podle obsahu
Talaš, Josef ; Surynek, Pavel (vedoucí práce) ; Děchtěrenko, Filip (oponent)
V předložené práci jsou prozkoumány přístupy k vyhledávání obrázků podle obsahu. Práce se zaměřuje na speciální případ vyhledávání obrázků podle obsahu, a to na vyhledávání obrázků podle skeče. V práci jsou rozebrány nejvýznamnější typy deskriptorů používaných k extrakci obrazových vlastností při vyhledávání obrázků podle obsahu. Hlavní přínos práce je nově navržená metoda využívající obrazových deskriptorů založená na vyhledávání obrázků podle skeče. V rámci práce je tato metoda implementována spolu s vyhledávacím rozhraním. Výsledky testů pro-vedených třemi testovacími osobami ukazují slibné vlastnosti nové metody a navrhují její další možná vylepšení. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.