Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 262 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Financování podnikatelských aktivit
Bartík, Vlastimil ; Havíř, David (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o výběru optimálního způsobu financování dlouhodobého hmotného majetku pro konkrétní společnost. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Část teoretická popisuje možné způsoby podnikového financování a metody pro zhodnocení aktuální situace vybrané společnosti. Analytická část tyto způsoby a metody aplikuje a vytváří tak základ pro část návrhovou, v níž bude nalezen optimální a nejvýhodnější způsob financování.
Finanční a ekonomická strategie společnosti
Martinková, Petra ; Procházková, Lenka (oponent) ; Meluzín, Václav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá posouzením finanční situace neziskové organizace Naděje o.s. Pro hodnocení byly použity některé metody finanční analýzy, jejichž výsledky byly uplatňovány pro návrhy finanční strategie následujícího období.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Illa, Petr ; Franz,, Milan (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce hodnotí situaci společnosti VCES a.s. z pohledu situační a finanční analýzy za období let 2003-2005. V závislosti na získaných poznatcích obou analýz jsou odhalena slabší místa v hospodaření podniku a podány návrhy na zlepšení stávajícího stavu.
Student Club Project
Ďatelinka, Maximilián ; MLIS, Lucchi, MBA, (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis describes a way to use selected project management tools and processes in order to use project structure to improve current situation of Student Club Mozaika project. Analytical part describes the project’s current situation and identifies the spaces for improvement within project management framework. Proposal and contribution part of the thesis proposes four scenarios. In two out of these scenarios, the implementation of the structure and tools is recommended. The final part evaluates the findings and potential benefits of using the project structure for the project and project team.
Marketingové řízení firmy
Fraňková, Michaela ; Polanský, Tomáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je analýza stávajícího marketingového mixu a návrh nového mixu pro stavební společnost ABC. Diplomová práce je zpracována v podmínkách středně velkého podniku. V teoretické části se zabývám tvorbou marketingového mixu, tj. poukazuji na jednotlivé metody využité ke zpracování situační analýzy a podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu. V praktické části charakterizuji výše zmíněný podnik a analyzuji stávající složení jeho marketingového mixu.
Marketingové plánování ve stavebním podniku
Pleva, Jiří ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Pro svou diplomovou práci jsem si zvolil téma „Marketingové plánování ve stavebním podniku“. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsem se zaměřil na teoretické informace o marketingovém mixu, SLEPT analýze, marketingové strategii a rozpočtu. V praktické části popisuji charakteristiku společnosti ALPINE Bau CZ a.s. a také návrh marketingového plánu pro tuto společnost.
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Lhota, Jiří ; Chovancová,, Jitka (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřená na aplikování marketingových analýz při posuzování stavebního projektu z investorského hlediska. Cílem této práce je aplikovat vybrané marketingové analýzy na konkrétním případě z praxe a ukázat jejich vysoký potenciál.
Marketingový plán pro firmu GTrade, s.r.o.
Čáchová, Barbora ; Ing.Pavel Gron (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je vytvoření návrhu marketingového plánu pro společnost G-Trade s.r.o. a zavedení marketingových strategií do řízení společnosti. V teoretické části práce jsou nastíněny předpoklady pro marketingové plánování a charakteristiky stavebního trhu. V další kapitole je popsána společnost G-Trade s.r.o. a analyzována její současná situace. V praktické části je vytvořen návrh marketingového plánu s cílem zvýšení obratů společnosti o 7 mil. Kč do konce roku 2011.
Konkurenční strategie společnosti AGRALL zemědělská technika a.s.
Matula, Milan ; Trávníček, Josef (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh konkurenční strategie pro společnost AGRALL zemědělská technika a. s., která realizuje obchodní činnost opírající se o tradice primárního a sekundárního sektoru českého hospodářství jako je zemědělství a strojírenství. Identifikace vhodné strategie, tedy vypracování návrhů strategií, které firmě pomohou efektivněji konkurovat, a tím upevní její postavení na trhu, vychází z několika analýz vnitřního a vnějšího prostředí.
Návrh marketingové strategie pro vybranou fast-food restauraci
Le Thi, Tra Mi ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro asijskou fast-food restauraci. Důraz je kladen především v identifikaci a popsání vnitřního a vnějšího prostředí restaurace s použitím marketingového výzkumu v terénu. Význam této práce je spatřen v předložení vlastního návrhu marketingové strategie, vymezení časového rámce, kvantifikace nákladů a identifikaci rizik.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 262 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.